"To conclude" kan ook hè.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:41 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
Ik zelf doe English A2 SL.
Literary questions ga ik me op voorbereiden voor de Essay. Comparative ging wel, maar natuurlijk vergeten in conclusion bij me laatste paragraph te schrijven
Hm, als de laatste paragraph wel duidelijk de conclusie was hoef je er niet letterlijk de woorden in conclusion bij te schrijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:41 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
Ik zelf doe English A2 SL.
Literary questions ga ik me op voorbereiden voor de Essay. Comparative ging wel, maar natuurlijk vergeten in conclusion bij me laatste paragraph te schrijven
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ze zijn inderdaad wel een beetje geil op die woordjes, dat klopt.
Ik had 4 kantjes en niks doorgekrast (H) Ben ik nog steeds trots op :-P
Ik schrok al, had zelf 4.5 kantjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
Hmm... soms heb ik echt ruimte tussen woorden zodat er bijna niets tussen zit en soms maar 4 woorden op z'n blad, dus ik heb geen idee. Ik had nu 4 kantjes, en de ruimte tussen woorden flink verminderdNatuurlijk was het een puinhoop met woorden doorgekrast en shit.
Never Let Me Go, 1984, Brave New World, The White Tiger, Equus (toneelstuk), Macbeth (toneelstuk).quote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
Welke boeken hadden jullie? Wij 1984, Brave New World, Extremely Loud & Incredibly Close en Catcher in the Rye.
Nog nog Nederlands, "gezeik"quote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Markachuuu het volgende:
Er waren bij die essay van 10 mei echt veel vragen.. Ik had vraag 5 (volgensmij...) genomen over dat Journanalism tends to focus on negativity a lot. Consider why this is and whether it is justified. Fijne essay geschreven, 7 kantjes (wel groot handschrift) vol. Wel blij dat het nu eindelijk over is met dat gezijk. Essays vallen nog wel mee maar die cc's begonnen me een beetje de keel uit te hangen
Oei.. Dat krijg je van al dat Engels.quote:
7 kantjes?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Markachuuu het volgende:
Er waren bij die essay van 10 mei echt veel vragen.. Ik had vraag 5 (volgensmij...) genomen over dat Journanalism tends to focus on negativity a lot. Consider why this is and whether it is justified. Fijne essay geschreven, 7 kantjes (wel groot handschrift) vol. Wel blij dat het nu eindelijk over is met dat gezeik*. Essays vallen nog wel mee maar die cc's begonnen me een beetje de keel uit te hangen
Ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef tim. het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
! Benieuwd naar de uitslagen per onderdeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |