Wat had je? Heb geen idee hoe de beoordelingen zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef Rookert het volgende:
Ik had het laagste vorig jaar voor mijn written tasks
Niet al te streng volgens mij. Bij ons op school is er nog nooit iemand gezakt, en wij zijn het 10e of 11e examenjaar (met zo'n 75 man).quote:Op maandag 10 mei 2010 14:24 schreef DSL het volgende:
[..]
Wat had je? Heb geen idee hoe de beoordelingen zijn.
Ik bedoel van mijn stukken dan hè, niet van de klas. Ik had daar 2x een 5 voor, een 6 voor mijn essay en een 7 voor mijn CCquote:Op maandag 10 mei 2010 14:24 schreef DSL het volgende:
[..]
Wat had je? Heb geen idee hoe de beoordelingen zijn.
Yes, hetzelfde hieroquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik doe net als iemand eerder in dit topic English A2 Higher Level..
Gisteren de/het/een(?) commentary gehad, tekst over de Juices vond ik vrij makkelijk, dus die ook maar gekozen. 10 Mei het tweede deel en dan ben ik weer klaar met de IB :-)
Hm, wij schrijven het al jaren, dus daar geen last van.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Yes, hetzelfde hieroVond het wel beetje irritant dat je het moest schrijven, weinig overzicht zo en veel pijltjes werk bij het verbeteren het laatste half uurtje.
Moeten jullie ook Essay doen over literatuur? (dat wordt ons aangeraden door onze lerares, en slagingspercentage is al 10 jaar 100%, dus we volgen dat advies maar). Zo ja, welke boeken?
Lol! Wij hebben echt alles KAPOT geoefend. Maar onze lerares heeft vroeger ook poëzie-les gegeven aan gevangenen (geen grapquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:50 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Hm, wij schrijven het al jaren, dus daar geen last van.
Ik heb geen idee waar ons Essay over moet gaan, ik zal eens navragen bij wat klasgenoten want ik dacht dat je een onderwerp van het IB kreeg
Als het literatuur is ben ik de sjaak, was al blij dat ik goed door m'n literatuur-mondeling heen kwam!
Update:
Klasgenoten van mij zeggen/denken/hopen dat het essay een vraag is waar je op moet antwoorden, dat wordt voor mij dus nog spannend :-P
Persoonlijk vind ik maatschappelijke stukken schrijven veel leuker en makkelijker, maar bij ons op school hebben we alleen maar literaire stukken geoefend. Ook al zegt onze lerares dat je bronnen moeten kloppen, lijkt me dit ook erg sterk aangezien je vooraf niet weet wat voor bronnen je moet kennen ja :pquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:25 schreef tim. het volgende:
Comparative commentary ging matig. Knap dat je een halfuur de tijd had om te verbeteren (hoewel pijltjes e.d. wat zeggen over je werkwijze), Mr.DD, hoeveel kantjes had je?
Ik zat eraan te denken om bronnen te verzinnen volgende week, jij raad dat af? Ik heb wel gelezen dat er meer mensen falen met de vragen over media en maatschappelijke zaken dan met vragen over literatuur.
"To conclude" kan ook hè.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:41 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
Ik zelf doe English A2 SL.
Literary questions ga ik me op voorbereiden voor de Essay. Comparative ging wel, maar natuurlijk vergeten in conclusion bij me laatste paragraph te schrijven
Hm, als de laatste paragraph wel duidelijk de conclusie was hoef je er niet letterlijk de woorden in conclusion bij te schrijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:41 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
Ik zelf doe English A2 SL.
Literary questions ga ik me op voorbereiden voor de Essay. Comparative ging wel, maar natuurlijk vergeten in conclusion bij me laatste paragraph te schrijven
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ze zijn inderdaad wel een beetje geil op die woordjes, dat klopt.
Ik had 4 kantjes en niks doorgekrast (H) Ben ik nog steeds trots op :-P
Ik schrok al, had zelf 4.5 kantjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
Hmm... soms heb ik echt ruimte tussen woorden zodat er bijna niets tussen zit en soms maar 4 woorden op z'n blad, dus ik heb geen idee. Ik had nu 4 kantjes, en de ruimte tussen woorden flink verminderdNatuurlijk was het een puinhoop met woorden doorgekrast en shit.
Never Let Me Go, 1984, Brave New World, The White Tiger, Equus (toneelstuk), Macbeth (toneelstuk).quote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
Welke boeken hadden jullie? Wij 1984, Brave New World, Extremely Loud & Incredibly Close en Catcher in the Rye.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |