omg. fucking 1shotquote:Op donderdag 16 april 2009 10:07 schreef nuget het volgende:
Owned![]()
http://jemoederenvadder.mybrute.com/fight/41875167
Ik heb het idee dat er verschillende classes zijn.. Mijne heeft shield+wapen maar heeft niet superveel hp. daarnaast heeft hij ook nog 0 echte abilities. Jij hebt waarschijnlijk meer abilities en hp..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:05 schreef muay-toy het volgende:
Ik snap niet goed hoe je nou moet levelen. Je kunt maar een paar wedstrijden per dag doen en dan moet je weer een dag wachten, dat schiet toch niet op? Mijn poppetje is lvl 3 en heeft alleen nog maar z'n vuisten, terwijl ik andere van level 3 die ik uitdaag zie met zwaarden en beren die voor hem meevechten. Hoe de fok kan dat.
Ik vind het maar een kutspel wordenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er verschillende classes zijn.. Mijne heeft shield+wapen maar heeft niet superveel hp. daarnaast heeft hij ook nog 0 echte abilities. Jij hebt waarschijnlijk meer abilities en hp..
Ben ook blij dat ik veel agi heb. Dit geeft aardig wat dodge en block met mn shield. En idd, die knuppel, hamer en spikes doen veel dmg.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:17 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutspel worden
word je gebeat door een level 2 omdat die al een beer heeft en een knuppel die 30 damage doet
ik merk niet echt veel van die speed zeg maar.
Punt is dus dat mijn poppetje opzich niet zo slecht is, al zijn er sommige wapens dermate sterk dat ze me kunnen oneshotten..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:55 schreef Gremen het volgende:
Die stok met 2 knotsen erop heeft een poppetje van mij ook. Doet het goed
Het is inderdaad wel gewoon geluk hebben wat je poppetje krijgt.
Als je eerste poppetje je niet bevalt maak je toch gewoon een nieuwe. Totdat je iets krijgt waar je wel verder mee wilt
http://bootje84.mybrute.com/cellulequote:Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat lekker hoor!
Een mooie titelquote:
Jeej.quote:
Alleen als mensen zich registreren via een IP dat nog niet gebruikt is voor/door iemand anders. Je demente buurman bijvoorbeeld, die zou je wel XP kunnen geven, maar niet je broertje op de zelfde verbindingquote:Op donderdag 16 april 2009 14:55 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Jeej.![]()
Krijg je van pupils nou xp ofniet? Eerst kreeg ik dat wel, nu niet meer.
Volgens mij scheelde het niet veel of ik had de eerste keer ook verloren, heb je toevallig het gevecht er nog van?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:37 schreef Omniej het volgende:
Your Brute has crushed RazorbackNL.
2 experience points gained.
Dat was m'n wraak.
[ afbeelding ]
Hmm, weet het niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef Razorback het volgende:
[..]
Volgens mij scheelde het niet veel of ik had de eerste keer ook verloren, heb je toevallig het gevecht er nog van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |