Wat doe jij nou? Kinvdall-loversquote:Op maandag 13 april 2009 20:43 schreef tong80 het volgende:
01 Morten Olsen --- Jan Mølby
02 Jari Litmanen --- Ove Kindvall
03 Michael Laudrup --- Kristen Nygaard
04 Peter Schmeichel --- Ole Gunnar Solskjær
05 Henrik Larsson --- Zlatan Ibrahimovic
06 Søren Lerby --- Tore André Flo
07 Sami Hyypiä --- Frank Arnesen
08 Gunnar Nordahl --- Jesper Grønkjær
quote:
Je weet toch dat Tong liever voor spelers uit de middeleeuwen gaatquote:
Ove Kindvall maakte deel uit van het succesvolle Feyenoord dat in 1970 beslag legde op de Europacup 1 (tegen Celtic) en de Wereldbeker (tegen Estudiantes de la Plata). Tijdens de Europacup 1-finale scoorde hij het beslissende doelpunt.quote:Op maandag 13 april 2009 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Tong liever voor spelers uit de middeleeuwen gaat
Ik weet wie Kindvall is (mijn ouwe heer is een Feyenoord fanquote:Op maandag 13 april 2009 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ove Kindvall maakte deel uit van het succesvolle Feyenoord dat in 1970 beslag legde op de Europacup 1 (tegen Celtic) en de Wereldbeker (tegen Estudiantes de la Plata). Tijdens de Europacup 1-finale scoorde hij het beslissende doelpunt.
Kindvall wordt door velen beschouwd als de beste spits die ooit voor Feyenoord heeft gespeeld. De productieve Zweed scoorde in de 144 competitiewedstrijden die hij voor de club speelde liefst 129 doelpunten, een fenomenaal gemiddelde van 0,9 doelpunten per wedstrijd. Lange tijd was hij de maat waaraan elke Feyenoord spits werd gemeten. Slechts een enkeling toonde zich in de decennia die volgden een waardige opvolger.
quote:Op maandag 13 april 2009 23:21 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk Litmanen is een grootheid.![]()
![]()
Maar Litmanen gaat winnen en ik vind dat Kindvall een stem verdiende. True
Had ik dat geweten en eerder naar gekeken had ik misschien wel op Litmanen gestemd.![]()
Ik zal straks even tellen en als de duels reeds gestreden zijn maak ik er een eind aan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:16 schreef FireFox1 het volgende:
Vanavond de uitslag Weebl? Of wacht je nog een dagje?
Het is dus nog spannend ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik zal straks even tellen en als de duels reeds gestreden zijn maak ik er een eind aan.
Er was 'slechts' een verschil van 5 tussen Larsson en Ibrahimovic. Inmiddels is dat al 7, en aangezien de overige duels al lang en breed beslist zijn vind ik het wel tijd om de kwartfinales van start te laten gaan.quote:
De discussie Larsson Ibrahimovic is nog wel lastig. Denk persoonlijk dat Zlatan meer gaat bereiken dat Larsson.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:07 schreef WeebI het volgende:
Of op Ibrahimovic
Topic mag dicht overigens.
[Tournament] Beste Noord-Europeaan ooit: Kwartfinales
Er is al een nieuw topic, El geniusquote:Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef sezten het volgende:
01 Morten Olsen --- Jan Mølby
02 Jari Litmanen --- Ove Kindvall
03 Michael Laudrup --- Kristen Nygaard
04 Peter Schmeichel --- Ole Gunnar Solskjær
05 Henrik Larsson --- Zlatan Ibrahimovic
06 Søren Lerby --- Tore André Flo
07 Sami Hyypiä --- Frank Arnesen
08 Gunnar Nordahl --- Jesper Grønkjær
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:15 schreef Schoenveter het volgende:
01 Morten Olsen
02 Jari Litmanen
03 Michael Laudrup