Dat is een mooie voor het volgende topic.quote:Op maandag 13 april 2009 18:57 schreef AirwiN het volgende:
Goeie TT. Ik had zelf '[Singles] Gezellig crackertrekken op de meet' in gedachten...
Er komt vast nog wel een mod langs om die te fixen.quote:Op maandag 13 april 2009 18:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
crap alleen klein foutje gemaaktachja... boeiuh!
Lang haarquote:Op maandag 13 april 2009 18:59 schreef Q. het volgende:
Voor alle vrouwen met pittige kapsels:
Pittig kort koppie niet pittig in bed
Ben uitzondering op de regelquote:Op maandag 13 april 2009 18:59 schreef Q. het volgende:
Voor alle vrouwen met pittige kapsels:
Pittig kort koppie niet pittig in bed
Hahaha jij wil toch ook geen aandacht van de mannenquote:
ik wil van iedereen aandacht... ben gek op flirtenquote:Op maandag 13 april 2009 19:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha jij wil toch ook geen aandacht van de mannendus eigenlijk bevestig jij het juist
Jij hebt geen haar en bent een redelijk feminiene man... Hoe ben jij dan wel niet in bed?quote:
Ik mag morgen weer!quote:Op maandag 13 april 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet wel naar de kapper binnenkort trouwens
Welke kleur?quote:
quote:
ja, en een man mag er nog niet naar WIJZEN in bedquote:Op maandag 13 april 2009 19:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben jij het type barbie dat het de hele dag zit te kammen.
Zolang er maar wel aan getrokken mag worden!quote:Op maandag 13 april 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, en een man mag er nog niet naar WIJZEN in bed
quote:
Dat al helemaal niet natuurlijk, t zou maar in de war rakenquote:Op maandag 13 april 2009 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang er maar wel aan getrokken mag worden!
quote:Op zondag 12 april 2009 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voer je huidige vriendin dronken en geef dr een clitpiercing
Slaperig.quote:Op maandag 13 april 2009 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt geen haar en bent een redelijk feminiene man... Hoe ben jij dan wel niet in bed?
Lekker belangrijk!quote:Op maandag 13 april 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat al helemaal niet natuurlijk, t zou maar in de war raken![]()
As if I care, nu weet ik hoe jij het zou doen in mijn situatiequote:
Klinkt als een middag.quote:Op maandag 13 april 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
tvp voor strakjes.
Wat een heerlijke middag was het weer
Gewandeld in het bos, heerlijk in het zonnetje aan het water gezeten, en nog veel meer leuks gedaan
ik vond het maar frips aan de bips vandaag.... op schiphol ook al heel de dag bewolkt... kvond er geen reet aan! gelukkig mocht ik werken en ben ik woensdag... de warmste dag.... vrijquote:Op maandag 13 april 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
tvp voor strakjes.
Gewandeld in het bos, heerlijk in het zonnetje aan het water gezeten, en nog veel meer leuks gedaan
tvp Terug Vindt Pijpen?quote:Op maandag 13 april 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
tvp voor strakjes.
on topic: heb jij weleens geprobeerd jezelf te pijpen?quote:Op maandag 13 april 2009 19:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
As if I care, nu weet ik hoe jij het zou doen in mijn situatie
Het was hier echt warm!quote:Op maandag 13 april 2009 19:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vond het maar frips aan de bips vandaag.... op schiphol ook al heel de dag bewolkt... kvond er geen reet aan! gelukkig mocht ik werken en ben ik woensdag... de warmste dag.... vrij
Toen ik een jaar of 13 was ofzo, maar de helse rugpijnen die ik eraan overhield, deden me al snel beseffen dat ik voor dat werkje iemand extra nodig had die dat voor me zou doen.quote:Op maandag 13 april 2009 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
on topic: heb jij weleens geprobeerd jezelf te pijpen?
Was het wel lekker?quote:Op maandag 13 april 2009 19:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 13 was ofzo, maar de helse rugpijnen die ik eraan overhield, deden me al snel beseffen dat ik voor dat werkje iemand extra nodig had die dat voor me zou doen.
Is dit boeiende info![]()
En ja, lul d'r maar overheen't Komt goed schatje
![]()
Die laatste komma had niet gehoevenquote:Op maandag 13 april 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
tvp voor strakjes.
Ik kwam er niet bij in de buurt, ben niet zo lenigquote:
Je hebt het over de foto voor het beeld van jezus?quote:Op maandag 13 april 2009 19:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kwam er niet bij in de buurt, ben niet zo lenig
- edit: Toffe foto's van je trouwens. Mooi plekkie!![]()
De Copacobana, het strand, de skyline. Het Jezus beeld zie je overal als ze een Rio illustratie nodig hebbenquote:Op maandag 13 april 2009 19:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hebt het over de foto voor het beeld van jezus?
Ja, maar niet met mij ervoorquote:Op maandag 13 april 2009 19:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De Copacobana, het strand, de skyline. Het Jezus beeld zie je overal als ze een Rio illustratie nodig hebben
Heb ik al op! lekker softijsje gehaald vandaag op mijn werkquote:
as usual....quote:
Cheers!quote:
laat maar zo staanquote:Op maandag 13 april 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb ik al op! lekker softijsje gehaald vandaag op mijn werk![]()
[..]
as usual....
Explain?quote:Op maandag 13 april 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb ik al op! lekker softijsje gehaald vandaag op mijn werk![]()
[..]
as usual....
Ik ben blij dat je die 2e ziin na de quote van ofresca hebt gezet.quote:Op maandag 13 april 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt het speciaal
[..]
Kun je ook aan likken
Ik ben heel hard aan het SOG-en... En verblijf de komende 3 weken in het ouderlijk huis. Vandaarquote:Op maandag 13 april 2009 19:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Cheers!
Je hebt het topic ook goed ontdekt zie ik
Ja, maar likt niet terugquote:
Jij had geen behoefte om aan dat Jezusbeeld te likken?quote:Op maandag 13 april 2009 19:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je die 2e ziin na de quote van ofresca hebt gezet.
Ja, dat is dan weer minderquote:
SOG-en?? Je eigen huis wordt verbouwd, gesloopt, gedesinfecteerd?quote:Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben heel hard aan het SOG-en... En verblijf de komende 3 weken in het ouderlijk huis. Vandaar
[..]
Ja, maar likt niet terug
Nee, dat ook niet.quote:Op maandag 13 april 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij had geen behoefte om aan dat Jezusbeeld te likken?
[..]
Ja, dat is dan weer minder
Studie Ontwijkend Gedrag. Volgende week tentamen.quote:Op maandag 13 april 2009 19:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
SOG-en?? Je eigen huis wordt verbouwd, gesloopt, gedesinfecteerd?
Ado?quote:Op maandag 13 april 2009 19:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet.
Maar ik was even bang dat hij aan mijn foto wilde likken.......
Ah... de nieuwe terminologie ken ik niet zo goed, ben nog Old Scoolquote:Op maandag 13 april 2009 19:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Studie Ontwijkend Gedrag. Volgende week tentamen.
En mijn ouders zijn 3 weken op vakantie. Dus nu moet ik oppassen.
IJsje is al bijna op...
Goed, zullen we hier verder niks mee doen, ik deed al niet eens mee aan die discussiequote:Op maandag 13 april 2009 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado?
Nou ja, als ie aan je foto likt, merk jij daar weinig van toch?
Laat m gewoon
Nee, daar wonen mijn huisgenoten nog in.quote:Op maandag 13 april 2009 19:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah... de nieuwe terminologie ken ik niet zo goed, ben nog Old Scool
Je ouders vinden hun huis dus belangrijker dan het jouwe! Dat mag wel alleen gelaten worden
Ik snap ook niet waar hij het vandaan haalt hoorquote:Op maandag 13 april 2009 19:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed, zullen we hier verder niks mee doen, ik deed al niet eens mee aan die discussie
Ow, zijn ze leuk?quote:Op maandag 13 april 2009 19:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, daar wonen mijn huisgenoten nog in.
ach, fantasieënquote:Op maandag 13 april 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar hij het vandaan haalt hoor
Dat is natuurlijk ook wel een erg vleiend ideequote:Op maandag 13 april 2009 19:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
ach, fantasieën
* Djayzz droomt van mensen die aan mijn foto's likken*
Idd, jij snapt het.quote:Op maandag 13 april 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel een erg vleiend idee
Ok, toch geen mannen he?quote:
Ok, ik ga voor de vrouw danquote:
Voel je niks vanquote:Op maandag 13 april 2009 19:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, ik ga voor de vrouw dan![]()
Of is zij wel druk met d'r studie bezig
Nee, en ze valt op oudere mannenquote:Op maandag 13 april 2009 19:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, ik ga voor de vrouw dan![]()
Of is zij wel druk met d'r studie bezig
Tofquote:
Dat is te weinig?quote:
en je bent?quote:Op maandag 13 april 2009 20:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Of ie ouwe lul genoemd wil worden.
NOFI Ado.
Gister vond iemand me als een 25-jarige klinken.
22 dusquote:
Dan laat maar zittenquote:
dat was vandaagquote:Op maandag 13 april 2009 20:02 schreef dawg het volgende:
[..]
NOFI Ado.
klinken?quote:Op maandag 13 april 2009 20:02 schreef dawg het volgende:
[..]
NOFI Ado.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
En bedankt.quote:Op maandag 13 april 2009 20:07 schreef Adolecens het volgende:
Krijg ineens beelden van een SBS type voor me, met kort haar, tuinbroek, maat 48 en een bord friet opschoot bij Studio Sport en met de frikandel in de hand houdend, zwaaiend en vloekend wijzen naar de tv
quote:Op maandag 13 april 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klinken?
Dat zegty niets, voor hetzelfde geld zeggen ze dat je eruit ziet als 40Voor een man maakt dat niet uit natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg niet dat jij zo bent natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |