abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2009 @ 19:31:54 #51
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_67983360
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:28 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Vanuit esthetisch oogpunt: lang is in 99% van de gevallen mooier dan kort.
sowieso verschillen daar de meningen tussen mannen en vrouwen erg over... vind ik wel grappig
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  maandag 13 april 2009 @ 19:32:58 #52
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67983383
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:31 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

sowieso verschillen daar de meningen tussen mannen en vrouwen erg over... vind ik wel grappig
Wij mannen vinden dat niet grappig, maar zeer kwalijk.
pi_67983423
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:16 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

gelukkig doe ik ook liever vrouwen dan mannen (al ben ik daar niet vies van hoor op z'n tijd)
het gene wat met mijn lange haar gebeurde was dat ik een grijsmuisje was op mijn werk enzo... nu val ik ineens op en dat is gewoon positief... ben niet meer het grijze muisje. Ik ben iemand die gezien mag worden en dat uit ik (onbewust want dat realiseerde ik mij later pas) o.a. dmv mijn kapsel....

misschien dat dit heel stom voor jullie klinkt enzo. Ik ben voel me veel prettiger met mijn korte koppie, besteed gewoon veeeeel meer aandacht aan mijzelf en dat voelt goed... werkt dus therapeutsich voor mij
Fijn dat het positief voor je werkt. Als jij je er zo beter bij voelt is dat een goede zaak. Maar lang staat je echt beter hoor, helemaal los hiervan
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_67983424
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

Niet dus. Er is geen onderzoek. Het is zoiets als: 'Piet Paulusma zegt dat vrouwen vanwege de evolutie op zonnige dagen korte rokjes dragen.'
Bagatelliseer het maar, omdat het je niet zint.
quote:
However, now the theory has got scientific backing after experts claimed that the links between long hair and sex go back to caveman times, reports the Daily Star.
pi_67983442
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:11 schreef Samson het volgende:
Als er in mijn kennissenkring ineens iemand dr haar heel kort heeft zeggen al dr vriendinnen ook dat het fantastisch staat, maar intussen zijn ze blij dat hun eigen haar er nog mooi aan zit...
Hier heb ik me onlangs nog schuldig aan gemaakt bij iemand
pi_67983476
quote:

[..]

De balans qua "meningen" gaat toch duidelijk heel erg één kant op. Bij mannen waarschijnlijk meer, maar voor veel vrouwen geldt hetzelfde.

Het is niet dezelfde discussie als "ik vind de kleur blauw mooier dan de kleur rood".
pi_67983484
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:34 schreef OldJeller het volgende:

Bagatelliseer het maar, omdat het je niet zint.
Hoe kom je erbij dat het mij niet zou zinnen? . Staat dat ook in dat... "onderzoek"?

Maar goed, als jij met bagatelliseren bedoelt 'uitleggen dat er geen onderzoek is en dat het de mening van twee (goed, drie desnoods) personen is', dan ja, dan bagatelliseer ik het.
pi_67983572
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:08 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Jawel. Als de buit binnen is, hoeven ze niet verder te zoeken naar een man/potentiëel partner om kinderen mee te krijgen, dus hoeven ze ook niet meer goed in de markt te liggen.
Ja, want een huwelijk is niet te ontbinden, evenals andere relatievormen en het samen hebben van een kind is daar de zegel van, vandaar dat er geen alleenstaande moeders bestaan. Voorts gaan mannen er alleen vandoor omdat hun vrouw er minder uit gaat zien.
quote:
Je weet dat je je haar gewoon kan opsteken wanneer dit nodig is, hè?
Jezus, en ik loop al jaren met slierten in m'n ogen, maar ik durfde het nooit kort te knippen omdat mijn man er anders vandoor zou galopperen. Waarom heeft niemand mij dit ook verteld?!
Oftewel: no shit. Maar het is korter werk om het 's ochtends in model te brengen dan om het op te steken in de regel, plus dat je nooit gedoe hebt als je het wél een keertje los hebt of het eruit is geschoten en je juist dan de Playmobil uit een plas kots moet vissen.
quote:
Het is wellicht ook fijner om in trainingsbroek, op sloffen en ongeschoren het kantoor binnen te wandelen.. maarja, dat doen we niet. Die paar minuutjes die je extra kwijt bent, zijn geen excuus om je haar kort te knippen.
Nee, ik heb nog nooit een man in hobbezakkerige kleding ongeschoren op zijn werkplek zien verschijnen. Wat dat betreft doen de vrouwen het een stuk netter, die kunnen vaak niet zo ver gaan qua onverzorgdheid als de heren, dat wordt gewoon niet gepikt. Ik denk dat het daarmee ook te maken heeft dat het haar eraf gaat, dan valt het niet zo op als je een keer geen tijd/zin/puf had om er al teveel mee te doen.

Overigens heb ik dan weer geluk met een omgekeerde situatie: mijn haar is dus veel makkelijker als het lang is en er zo weinig mogelijk inzit qua stylingmeuk. Gewoon goed doorborstelen en het zit wel weer. Als ik het kortknip zie je dat ik eigenlijk 57 kruinen heb waarvan ik de ene helft overeind moet plakken en de andere helft omlaag moet hengsten
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 13 april 2009 @ 19:41:01 #59
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_67983596
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:35 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Hier heb ik me onlangs nog schuldig aan gemaakt bij iemand

ik ben meestal zo van nja... ik persoonlijk vind het niet geweldig... ben hard maar eerlijk!
  maandag 13 april 2009 @ 19:44:54 #60
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_67983695
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, want een huwelijk is niet te ontbinden, evenals andere relatievormen en het samen hebben van een kind is daar de zegel van, vandaar dat er geen alleenstaande moeders bestaan. Voorts gaan mannen er alleen vandoor omdat hun vrouw er minder uit gaat zien.
[..]

Jezus, en ik loop al jaren met slierten in m'n ogen, maar ik durfde het nooit kort te knippen omdat mijn man er anders vandoor zou galopperen. Waarom heeft niemand mij dit ook verteld?!
Oftewel: no shit. Maar het is korter werk om het 's ochtends in model te brengen dan om het op te steken in de regel, plus dat je nooit gedoe hebt als je het wél een keertje los hebt of het eruit is geschoten en je juist dan de Playmobil uit een plas kots moet vissen.
[..]

Nee, ik heb nog nooit een man in hobbezakkerige kleding ongeschoren op zijn werkplek zien verschijnen. Wat dat betreft doen de vrouwen het een stuk netter, die kunnen vaak niet zo ver gaan qua onverzorgdheid als de heren, dat wordt gewoon niet gepikt. Ik denk dat het daarmee ook te maken heeft dat het haar eraf gaat, dan valt het niet zo op als je een keer geen tijd/zin/puf had om er al teveel mee te doen.

Overigens heb ik dan weer geluk met een omgekeerde situatie: mijn haar is dus veel makkelijker als het lang is en er zo weinig mogelijk inzit qua stylingmeuk. Gewoon goed doorborstelen en het zit wel weer. Als ik het kortknip zie je dat ik eigenlijk 57 kruinen heb waarvan ik de ene helft overeind moet plakken en de andere helft omlaag moet hengsten
Kort haar minder werk? ik ben er nu ong 5 a 10 min mee bezig voordat het zit zoals het mij zint... lang haar deed ik alleen mouse in tegen het pluizen (wat niet werkte).... 9 van de 10x zag ik er als een sloeber uit omdat mijn haar dun is en grauw (ook na het kleuren).

Maar 1 ding... iedereen zijn ding he
pi_67983697
Ik niet . Nouja, ik heb ook weer niet gezegd 'fantastisch', maar wel 'leuk'. En het WAS ook wel leuk, maar het vorige (lang dus) was leuker en DAT heb ik er dan weer niet bij gezegd.
In de beschrijving van Samson was vooral het gedeelte "en intussen zijn ze blij dat hun eigen haar er wel nog aan zit" erg herkenbaar

Mwatanabu, de buit is en blijft binnen. Je man kan van je scheiden,ja, maar die man was misschien vooral een middel tot een doel?
pi_67983749
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het mij niet zou zinnen? . Staat dat ook in dat... "onderzoek"?

Maar goed, als jij met bagatelliseren bedoelt 'uitleggen dat er geen onderzoek is en dat het de mening van twee (goed, drie desnoods) personen is', dan ja, dan bagatelliseer ik het.
oh, nu is de mening van verscheidene experts uiterst discutabel en als het om andere zaken gaat, het weer, iets medisch.. dat kunnen we wel de expertise van een meteoroloog resp. dokter voor waar aannemen? Gebeurt nl. dagelijks.
Wat apart zeg, monidique.
pi_67983774
Ik ben het er tendele mee eens. Er zijn ook vrouwen die onbewust met hun korte koppie de erogene zones in de nek proberen te accentueren. Dit aspect is door de onderzoekers over het hoofd gezien.

Moet ik jullie nou alles uitleggen?
  maandag 13 april 2009 @ 19:49:11 #64
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_67983803
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:48 schreef buachaille het volgende:
Ik ben het er tendele mee eens. Er zijn ook vrouwen die onbewust met hun korte koppie de erogene zones in de nek proberen te accentueren. Dit aspect is door de onderzoekers over het hoofd gezien.

Moet ik jullie nou alles uitleggen?
aah dus ik moet jou uit mijn nek weren.. jij weet van de zone af daaro
pi_67983842
quote:

[..]

Alleen telt de mening van de vrouw (in deze) niet
pi_67983851
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:46 schreef OldJeller het volgende:

[..]

oh, nu is de mening van verscheidene experts uiterst discutabel en als het om andere zaken gaat, het weer, iets medisch.. dat kunnen we wel de expertise van een meteoroloog resp. dokter voor waar aannemen? Gebeurt nl. dagelijks.
Wat apart zeg, monidique.
Ja, het is heel apart. Feit is alleen dat er geen heel onderzoek naar is gedaan. Twee relatie-experts en een voormalig komediante hebben zich erover uitgelaten en die mening wordt dan zo overgenomen door een of andere Engelse krant.

Meer niet.
pi_67983892
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Daar denken ze niet aan als ze een kort pittig kapsel nemen. Ze bedenken het zelfs niet als ze op drie hoog achter bijstandsmoeder zijn geworden.
pi_67983959
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:52 schreef Fastmatti het volgende:
Maar daar denken ze niet aan als ze een kort pittig kapsel nemen. Ze bedenken het zelfs niet als ze op drie hoog achter bijstandsmoeder zijn geworden.
De alimentatie verdwijnt niet als het haar verdwijnt.
pi_67984041
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:

aah dus ik moet jou uit mijn nek weren.. jij weet van de zone af daaro
Aangezien een vrouw één grote erogene zone is is m.i. de kans groot dat er ook eentje in de nek zit
pi_67984047
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:54 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

De alimentatie verdwijnt niet als het haar verdwijnt.
Zo gek dat ze geen nieuwe man kunnen krijgen als ze drie kinderen en een totaal onaantrekkelijk kapsel hebben. Terwijl de man gewoon een nieuw jong blaadje heeft
pi_67984133
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:50 schreef Fastmatti het volgende:
Alleen telt de mening van de vrouw (in deze) niet
Misschien ben ik nu te paranoide, maar het zou mij niet verbazen als vrouwen vaker enthousiast zijn over korte kapsels omdat ze ergens onbewust denken: "weer minder concurrentie".

Ik heb ooit eens een flink stuk eraf laten halen en als ik nu foto's van die tijd terugzie denk ik: "Hoe is het MOGELIJK dat al m'n vrouwelijke collega's hier zo enthousiast over waren?" Dat kan niet om esthetische redenen zijn geweest. Tevens begrijp ik ook waarom die ene man die z'n mening gaf (omdat ik er expliciet om vroeg, anders zwijgen ze in zo'n geval natuurlijk liever) niet bijster warm liep ervoor. Omdat ik niet geloof dat m'n vrouwelijke collega's collectief geen smaak hebben, denk ik dat er een andere reden voor moet zijn. Misschien is dat de bovenstaande.
pi_67984303
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:57 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Zo gek dat ze geen nieuwe man kunnen krijgen als ze drie kinderen en een totaal onaantrekkelijk kapsel hebben. Terwijl de man gewoon een nieuw jong blaadje heeft
Ja, en dat is natuurlijk een exclusief en direct gevolg van het afknippen van het haar. Wat veel mensen namelijk niet weten, is dat de G-spot een stuk groter is dan dat amandelvormige plekje zo vlak achter het schaambeen iets van 7 centimeter in de schede. Nee, hij reikt helemaat tot de punten van het hoofdhaar. Zodra dat dus afgeknipt wordt, heeft een vrouw *poef* geen zin meer om die trillende paarse marskrijger in haar botergrotje te ontvangen en _moet_ haar meneer zich wel met zijn hunkerende puddingbuks naar zijn secretaresse spoeden. Relaties bestaan immers alleen uit uiterlijk en _dus_ seks.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 13 april 2009 @ 20:08:41 #73
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_67984346
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, en dat is natuurlijk een exclusief en direct gevolg van het afknippen van het haar. Wat veel mensen namelijk niet weten, is dat de G-spot een stuk groter is dan dat amandelvormige plekje zo vlak achter het schaambeen iets van 7 centimeter in de schede. Nee, hij reikt helemaat tot de punten van het hoofdhaar. Zodra dat dus afgeknipt wordt, heeft een vrouw *poef* geen zin meer om die trillende paarse marskrijger in haar botergrotje te ontvangen en _moet_ haar meneer zich wel met zijn hunkerende puddingbuks naar zijn secretaresse spoeden. Relaties bestaan immers alleen uit uiterlijk en _dus_ seks.
en dan noemen ze vrouwen oppervlakkig... mannen zijn vele malen erger volgens mij
pi_67984352
Waar blijven trouwens de foto's van Halle Berry, Alyssa Milano, Rihanna undsoweiter?
pi_67984411
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Volgens mij is de kern van een probleem dat de man geen harde plasser krijgt van een kortharig monster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')