Non-issue. Twee keer fout maakt iets niet goed.quote:Op maandag 13 april 2009 18:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mannelijke tegenhanger van dit topic. Iets als "mannen met extreem verzorgd uiterlijk compenseren hun 2-minuteman-status"
Persoonlijk vind ik die meest rechtse foto in je FoBo, dus met lang haar, het beste hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigdIk heb kort pittig koppie maar ben gek op sex... (met m en v al heeft v de voorkeur) Kort haar staat me beter dan lang haar dus vandaar eraf geknipt...
Ik heb ff je fobo gecheckt, en geloof me, langer haar staat stukken beter hoorquote:Op maandag 13 april 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigdIk heb kort pittig koppie maar ben gek op sex... (met m en v al heeft v de voorkeur) Kort haar staat me beter dan lang haar dus vandaar eraf geknipt...
Hmm, anders koken jullie even over om niets. Het was maar een grapje, iedereen kan zijn buikademhaling weer een kans geven, kee?quote:Op maandag 13 april 2009 18:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Non-issue. Twee keer fout maakt iets niet goed.
Typerend om naar een ander onderwerp te wijzen als men iets niet zint, dat zie je wel vaker in discussies. Open er lekker een topic over, als je dat wil.
Dan bindt je het toch samen, probleem opgelost en als je ff geen kinderleed hebt, zoals je dat blijkbaar ervaart doe je het toch weer lekker los?quote:Op maandag 13 april 2009 19:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hmm, anders koken jullie even over om niets. Het was maar een grapje, iedereen kan zijn buikademhaling weer een kans geven, kee?
Overigens heb ik mijn haar lang laten groeien na mijn tweede. En (zou het er iets mee te maken hebben?) is de intensiteit van moederschap inderdaad omgekeerd evenredig met de seksfrequentie.
Als laatste denk ik dat de mevrouwen hun kop kort laten knippen omdat lang haar gewoon een stuk minder praktisch is in een omgeving waar de lichaamsuitscheidingen in het rond vliegen en je 17,4% van je dag bukkend doorbrengt. Dat heeft niets te maken met "de buit is binnen".
Jawel. Als de buit binnen is, hoeven ze niet verder te zoeken naar een man/potentiëel partner om kinderen mee te krijgen, dus hoeven ze ook niet meer goed in de markt te liggen.quote:Op maandag 13 april 2009 19:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als laatste denk ik dat de mevrouwen hun kop kort laten knippen omdat lang haar gewoon een stuk minder praktisch is in een omgeving waar de lichaamsuitscheidingen in het rond vliegen en je 17,4% van je dag bukkend doorbrengt. Dat heeft niets te maken met "de buit is binnen".
Maar als je nu je haar lang laat groeien zal je ook horen dat het leuk is. Veelal is een vriendenkring niet erg objectief als het over dergelijke zaken gaat.quote:Op maandag 13 april 2009 19:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
@samson&old jeller.... ik ben sowieso niet fotogeniek... toevallig 1 foto met lang haar waar het een keer wel leuk stondheb eigenlijk geen foto's met kort haar... maar als je me irl zou kennen zou je anders denken (namelijk IEDEREEN die ik ken vind het veeel beter zo... al zijn ze het niet altijd eens met mijn kleur keuzes haha)
Ik weet niet hoeveel levenservaring je hebt etc, maar misschien een les: als mensen iets tegen je zeggen wil het niet altijd zeggen dat het waar is. Als er in mijn kennissenkring ineens iemand dr haar heel kort heeft zeggen al dr vriendinnen ook dat het fantastisch staat, maar intussen zijn ze blij dat hun eigen haar er nog mooi aan zit... en je krijgt hier meteen al de 2 eerste reacties van mannen die meteen voor het langer gaan.... you do the math...quote:Op maandag 13 april 2009 19:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
@samson&old jeller.... ik ben sowieso niet fotogeniek... toevallig 1 foto met lang haar waar het een keer wel leuk stondheb eigenlijk geen foto's met kort haar... maar als je me irl zou kennen zou je anders denken (namelijk IEDEREEN die ik ken vind het veeel beter zo... al zijn ze het niet altijd eens met mijn kleur keuzes haha)
gelukkig doe ik ook liever vrouwen dan mannen (al ben ik daar niet vies van hoor op z'n tijd)quote:Op maandag 13 april 2009 19:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel levenservaring je hebt etc, maar misschien een les: als mensen iets tegen je zeggen wil het niet altijd zeggen dat het waar is. Als er in mijn kennissenkring ineens iemand dr haar heel kort heeft zeggen al dr vriendinnen ook dat het fantastisch staat, maar intussen zijn ze blij dat hun eigen haar er nog mooi aan zit... en je krijgt hier meteen al de 2 eerste reacties van mannen die meteen voor het langer gaan.... you do the math...
Het blijft een gevoelig onderwerp.quote:Op maandag 13 april 2009 19:17 schreef antonwachter het volgende:
Mensen zonder sexleven die zich druk maken over een pittig kort kapsel. Triest.
wat een kort kapsel of geen sex?quote:Op maandag 13 april 2009 19:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het blijft een gevoelig onderwerp.
Volgens het onderzoek is er een correlatie tussen een kort kapsel en geen seks.quote:Op maandag 13 april 2009 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat een kort kapsel of geen sex?
*** NEWSFLASH ***quote:Op maandag 13 april 2009 19:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik denk wel dat er een wezelijk verschil is tussen de mamma's die het doen uit praktisch oogpunt en de mensen zonder kinderen die er echt bewust voor kiezen omdat ze het leuker vinden....quote:Op maandag 13 april 2009 19:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Volgens het onderzoek is er een correlatie tussen een kort kapsel en geen seks.
NEWSFLASHquote:Op maandag 13 april 2009 19:24 schreef MASD het volgende:
[..]
*** NEWSFLASH ***
Kort haar staat je niet.
Groetjes,
M.
Vanuit praktisch oogpunt: haar vast doen.quote:Op maandag 13 april 2009 19:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er een wezelijk verschil is tussen de mamma's die het doen uit praktisch oogpunt en de mensen zonder kinderen die er echt bewust voor kiezen omdat ze het leuker vinden....
Niet dus. Er is geen onderzoek. Het is zoiets als: 'Piet Paulusma zegt dat vrouwen vanwege de evolutie op zonnige dagen korte rokjes dragen.'quote:Op maandag 13 april 2009 19:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
Maar dat er een heel onderzoek aan verbonden is ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |