Als je bijvoorbeeld zelf torenhoog een bal overschiet en je roept godverdomme, dan scheld je duidelijk niemand uit.quote:Op maandag 13 april 2009 18:21 schreef Meddo het volgende:
Het is natuurlijk nooit duidelijk of je iemand uit scheldt of dat je maar wat roept. Scheids heeft zeker wel een punt.
quote:DISCIPLINAIRE STRAFFEN
Een speler moet een waarschuwing ontvangen en moet de gele kaart worden getoond, indien
hij:
(...)
r. Hij grove, beledigende taal of een scheldwoord gebruikt.
Dat is wel met meer spelregels zo. Ter beoordeling van de scheidsrechter dus...quote:Op maandag 13 april 2009 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ja en dan krijg je deze vragen:
Wat is grove taal?
Wat is een scheldwoord?
Wat is beledigend?
Ook geen duidelijke grens dus.
Inderdaad, je moet gewoon je mond houden.quote:Op maandag 13 april 2009 18:21 schreef Meddo het volgende:
Het is natuurlijk nooit duidelijk of je iemand uit scheldt of dat je maar wat roept. Scheids heeft zeker wel een punt.
los-sol-snolquote:Op maandag 13 april 2009 18:28 schreef Loohcs het volgende:
En 'los' roepen mag ook al niet van sommige scheidsrechters.
Dat mag je sowieso niet als veldspeler.quote:Op maandag 13 april 2009 18:28 schreef Loohcs het volgende:
En 'los' roepen mag ook al niet van sommige scheidsrechters.
De tegenstander kan denken dat het voor hem bedoeld is, kan jij er mooi met de bal vandoor gaan.quote:Op maandag 13 april 2009 18:37 schreef Loohcs het volgende:
Wat is 't idee daarvan dat je niet met je eigen teamgenoten mag communiceren middels het woordje 'los'?
Recht van de keepers alleen. Gewoon iets anders afspreken met de veldspelers.quote:Op maandag 13 april 2009 18:37 schreef Loohcs het volgende:
Wat is 't idee daarvan dat je niet met je eigen teamgenoten mag communiceren middels het woordje 'los'?
Bamibal ofzoquote:Op maandag 13 april 2009 18:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Recht van de keepers alleen. Gewoon iets anders afspreken met de veldspelers.
Ik vind 't toch een hele rare regel (wordt ook niet vaak voor gefloten). Als je roept "Pietje zakken" en de tegenstander heeft ook een Pietje in 't team kan dat ook verwarrend zijn, maar dat kunnen ze niet verbieden.quote:Op maandag 13 april 2009 18:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De tegenstander kan denken dat het voor hem bedoeld is, kan jij er mooi met de bal vandoor gaan.
quote:Op maandag 13 april 2009 18:32 schreef Dos37 het volgende:
Heb ik ook een keer gehad ik schreeuwde keihard GVD omdat één van eigen spelers de bal weer verneukte bij een magere 1-2 kreeg ik een gele kaart
idd dat roep ik elke wedstrijdquote:Op maandag 13 april 2009 18:45 schreef Jojoortje het volgende:
Een scheids kan 'verdomme' toch niet verbieden?
Scheids zal wel eens of ander christelijk geval zijn ofzoquote:Op maandag 13 april 2009 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zeg dus wel eens af en toe '(god)verdomme, kutzooi, kutbal, kut of hoerenbal'.
Lullig, heb je kanker, krijg je ook nog eens roodquote:Op maandag 13 april 2009 20:43 schreef Keltie het volgende:
Kanker is bij ons in de competitie rood.
quote:Op maandag 13 april 2009 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lullig, heb je kanker, krijg je ook nog eens rood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |