pics or it didnt happenquote:Op maandag 13 april 2009 17:30 schreef stofzuierslang het volgende:
Met dit zonnige weer gaat mijn schoonmoeder lekker zonnen, kan ik naar dr vieze tette staren, uitgezakte tette bah
Klacht tetten van me schoonmoeder
Klacht kankervogel
Dit is helaas heel erg waar. M'n ex leek toen ze klein was als twee druppels water op d'r moeder toen die klein was... *ril*quote:Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef Adfundum het volgende:
Nou ja, weet je ook weer hoe je vrouw er over een paar jaar uitziet.
Google zelf maar op granny zou ik zeggen.quote:
Vandaar dat je het maar vlug uit hebt gemaakt?quote:Op maandag 13 april 2009 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is helaas heel erg waar. M'n ex leek toen ze klein was als twee druppels water op d'r moeder toen die klein was... *ril*
Nee dat had een andere reden, maartochquote:Op maandag 13 april 2009 17:41 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Vandaar dat je het maar vlug uit hebt gemaakt?
Hey niet jojoortje pesten!quote:Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef Juupİ het volgende:
[..]
Sorry, ik zal de volgende keer geen foto van jou meer posten
Die heeft ook van die hangers??quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 17:30 schreef stofzuierslang het volgende:
Klacht kankervogel
quote:
Mag wel, maar dan wel met een BH aanquote:Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef Juupİ het volgende:
[..]
Sorry, ik zal de volgende keer geen foto van jou meer posten
quote:Op maandag 13 april 2009 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Niks geiler als een paar rijpe memmen
Ja die kankervogel van blue ray earthquote:
Niks steiler dan een paar leipe remmen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
zegt degene die vollere dames dik vindtquote:Op maandag 13 april 2009 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
vollere dames,wtf....quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:14 schreef Szura het volgende:
[..]
zegt degene die vollere dames dik vindt
Fix'd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:20 schreef makkie88 het volgende:
weeet je ook hoe de tette van je vriendin dr over 5 jaar uit zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |