Zeker niet vervelend
Normaalgezien word ik gewoon ongesteld. Dat is de vorige keren toch gebeurd toen ik Menopur en Pregnyl moest spuiten. Menopur zorgt ervoor dat de follikels groeien, pregnyl zorgt voor de eisprong. Dus als de hormonen goed hun werk doen, heb ik gewoon een eisprong en word ik dus ongesteld. Moest ik niet ongesteld worden, betekent dit volgens mij dat ik geen eisprong heb gehad en dan moeten ze het toch iets grondiger opnieuw bekijken, denk ik.
Op dag 3 van mijn nieuwe cyclus doen ze zowieso een bloedprik om de hormonenspiegel te bekijken. Ik veronderstel ook deels om na te gaan of er effectief een eisprong heeft plaatsgevonden.
En uiteraard (want als ik het teruglees, lijkt het niet zo) wil ik heel graag dat het lukt (ik wil voor de moment echt niets liever) maar heb zo'n schrik dat als ik er te veel op hoop ik in een diepe put zal geraken.
We zijn begonnen aan maand 16. In vergelijking met velen die hier posten is dat natuurlijk niets, maar het voelt tegenwoordig als "zo lang" en "zo zwaar" aan. Zeker omdat de babyboom weer begonnen is. En damn, wat zijn al die baby's zo schattig