'Dansen aan Zee' en 'Wat Zou Je Doen?' vond ik wel te pruimen, maar Bløf zakt sneller weg dan de zeespiegel stijgen kan.quote:Op maandag 13 april 2009 17:12 schreef -Hans- het volgende:
De singles van Blof... pfff ik heb daar echt heel weinig mee.
Clocks is anders wel geweldig. Nog nooit een adembenemend samenspel tussen gitaar en piano meegemaakt.quote:Op maandag 13 april 2009 17:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat heeft Coldplay in godsnaam te zoeken in een rock classics top100?! Zelfs op nummer 2
Liefst uit London vind ik erg mooi en wat zou je doen ook wel, maar de rest.. De klik is er 'gewoon' nietquote:Op maandag 13 april 2009 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'Dansen aan Zee' en 'Wat Zou Je Doen?' vond ik wel te pruimen, maar Bløf zakt sneller weg dan de zeespiegel stijgen kan.
Inmiddels is de klachtenbrief gestuurd.quote:
Absoluut een topplaatquote:Op maandag 13 april 2009 18:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Clocks is anders wel geweldig. Nog nooit een adembenemend samenspel tussen gitaar en piano meegemaakt.
Ik denk dat de teller niet bij 1 blijftquote:Op maandag 13 april 2009 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inmiddels is de klachtenbrief gestuurd.
Dat het bij die ene brief voor Babs blijft, anders volgen repressies.
Het zal best een aardig nummer zijn, maar het heeft niets te zoeken in een Rock Classic top100quote:Op maandag 13 april 2009 18:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut een topplaatal mag de Elninomix van Clocks er ook wel wezen
.
Ach, het hoort natuurlijk wel thuis in het rijtje van klassiekers, maar echt Rock is het natuurlijk nietquote:Op maandag 13 april 2009 18:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het zal best een aardig nummer zijn, maar het heeft niets te zoeken in een Rock Classic top100![]()
Die elnino-mix is natuurlijk fantastisch ja
Nee Rock is het zeker niet, en een klassieker kan je het ook nog niet noemen vind ik.Na een jaar of tien mag je iets een klassieker noemen, maar dat is mijn persoonlijke meningquote:Op maandag 13 april 2009 18:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, het hoort natuurlijk wel thuis in het rijtje van klassiekers, maar echt Rock is het natuurlijk niet.
Ik check nog regelmatig die mix, heerlijk !
Is die ook nog ergens vandaan te plukkenquote:Op maandag 13 april 2009 18:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut een topplaatal mag de Elninomix van Clocks er ook wel wezen
.
Moeilijk om zo'n grens te bepalen, maar de plaat is trouwens ook alweer 6 jaar oud. Nog 4 jaar wachten dusquote:Op maandag 13 april 2009 18:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee Rock is het zeker niet, en een klassieker kan je het ook nog niet noemen vind ik.Na een jaar of tien mag je iets een klassieker noemen, maar dat is mijn persoonlijke mening
Ja, zeker! kijk wel even of ik 'm online kan zettenquote:Op maandag 13 april 2009 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is die ook nog ergens vandaan te plukken
Thanks! ik ga even meezingenquote:Op maandag 13 april 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
HANS! Naar 2!!!!!!!
Thnxquote:Op maandag 13 april 2009 18:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! ik ga even meezingen![]()
Queen
(niet mijn favo Queen liedje, maar wel heel mooi)
Roel: http://home.planet.nl/~janni052/Elninoclocks.mp3 (stond opvallend genoeg nog ' gewoon' online)
quote:Op maandag 13 april 2009 19:01 schreef Piles het volgende:
Oh, hallo mensen, kwam hier ook weer eens kijken
Ik denk dat ze mijn reactie naast zich neerlegt. Zelfkritiek is ook ver te zoeken bij Barbara.quote:Op maandag 13 april 2009 18:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk dat de teller niet bij 1 blijft![]()
okay dan!quote:Op maandag 13 april 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeven overhemden gestreken. Ik kan weer vooruit.
Zou mij niets verbazenquote:Op maandag 13 april 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mijn reactie naast zich neerlegt. Zelfkritiek is ook ver te zoeken bij Barbara.
Jam !quote:Op maandag 13 april 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd voor een lekkere AH-maaltijdsalade: blauwaderkaas met pasta, peer, bleekselderij en gerookte amandelen.
Ik zie er aardig uit als een gekookt kreeftjequote:Op maandag 13 april 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haai MaW. idd , wat een geweldige dag was het
.
Dat klinkt echt zo goorquote:Op maandag 13 april 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd voor een lekkere AH-maaltijdsalade: blauwaderkaas met pasta, peer, bleekselderij en gerookte amandelen.
quote:Op maandag 13 april 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zie er aardig uit als een gekookt kreeftje
Morgen weer werken, moet even extra vakantie dagen opbouwen, ben er al 3 weken tussenuit om te klussen in nieuwe huis vanaf 8 mei.quote:Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Morgen ook werken of ben je vrij ? Alleen mijn armen hebben een mooi kleurtje gekregen en qua gezicht ook wel, maar neit heel heftig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |