Oh shit, ik hoop wel dat ze deze serie een echte kans geven en niet dachten dat alle BSG kijkers gingen kijken. Er zijn er veel te veel die echt boos waren over de laatste aflevering.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:36 schreef Salamander het volgende:
Deze week trouwens geen nieuwe aflevering. Altijd handig om een onverwachte pauze in je nieuwe serie te gooien. Vooral als de kijkcijfers blijkbaar niet zo heel goed zijn.
Ik had echt zin in de nieuwe aflevering. Adama die zijn broer de opdracht geeft Amanda Graystone te vermoorden, ik had er er zin. Maar helaas nog een week wachten.
Ja, ik las daar ook wat over. Laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk niet dat het snel gecanceld wordt. Zie:
http://www.airlockalpha.com/node/7148
Syfy zegt dat ze achter Caprica staan en er voor langere tijd is, maar ik vraag me af hoe ze dit willen realiseren met deze cijfers.quote:Against Olympics, Caprica Steady With 18-49, But Older Viewers Drop Off
Caprica dipped under a million average viewers on Friday night against the Olympics (after taking the week off against the opening ceremonies in Vancouver on 2/12), averaging .976 million. But while total viewers dropped, the 18-49 rating has been flat, at least when rounded to one decimal place. But rounded to one decimal, the four weeks caprica have aired, including the two hour premiere had 0.4, 0.5, 0.4 and 0.4 as far as adults 18-49 ratings.
heb hetzelfde. Ik zit nog niet te popelen om een nieuwe aflevering te kijken, sterker nog: ik heb ep 4 nog niet gezien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:46 schreef Jarno het volgende:
Mja. Wel tof allemaal, maar ik mis 'iets'. Kweetnog niet precies wat, maar voor m'n gevoel gebeurt er allemaal erg weinig in de afgelopen paar afleveringen. Het is erg... vlak, allemaal.
Ik zit te wachten op de spunky teenage versie van Laura Roslin (gespeeld door Willa Holland of Leighton Meester). Die kan dan leuk vriendinnen worden met Zoe en de andere toasterbabes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:37 schreef Jarno het volgende:
Ik zit gewoon continue te wachten op toffe BSG references geloof ik.
Hmmm, denk je?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de spunky teenage versie van Laura Roslin (gespeeld door Willa Holland of Leighton Meester). Die kan dan leuk vriendinnen worden met Zoe en de andere toasterbabes.
Maar even serieus verwacht ik wel dat ze binnenkort als villain een van de final five (of moeten we ze nu first five noemen of zo?) gaan introduceren. En dan geef ik de meeste kans aan Tory, pre-brainwash.
De Final five zitten nog steeds in hun ruimteschip dus het lijkt mij sterk dat ze in Caprica voorkomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de spunky teenage versie van Laura Roslin (gespeeld door Willa Holland of Leighton Meester). Die kan dan leuk vriendinnen worden met Zoe en de andere toasterbabes.
Maar even serieus verwacht ik wel dat ze binnenkort als villain een van de final five (of moeten we ze nu first five noemen of zo?) gaan introduceren. En dan geef ik de meeste kans aan Tory, pre-brainwash.
Bestaan de final 5 al wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De Final five zitten nog steeds in hun ruimteschip dus het lijkt mij sterk dat ze in Caprica voorkomen
Caprica is een prequel schat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De Final five zitten nog steeds in hun ruimteschip dus het lijkt mij sterk dat ze in Caprica voorkomen
De FF komen pas aan tijdens de eerst Cylonoorlog, daarvoor zijn ze in een ruimteschip [technobabble]met 99% v/d lichtsnelheid waardoor voor hun de tijd heel kort leek[/technobabble] in ~2000 jaar van aarde --> colonies gereisd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |