abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77942584
Deze week trouwens geen nieuwe aflevering. Altijd handig om een onverwachte pauze in je nieuwe serie te gooien. Vooral als de kijkcijfers blijkbaar niet zo heel goed zijn.

Ik had echt zin in de nieuwe aflevering. Adama die zijn broer de opdracht geeft Amanda Graystone te vermoorden, ik had er er zin. Maar helaas nog een week wachten.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_77943158
Ik denk dat niemand ook kijkt met de opening van de Olympische spelen, toch wel jammer
pi_77953266
Dat is waar. Dus het is logisch dat ze liever een weekje wachten.

Dan maar de opening van de OS kijken. En Vancouver is natuurlijk Caprica City, zie hier.
Al zul je daar tijdens de OS waarschijnlijk niets van zien. Zou wel leuk zijn om toevallig iets bekends langs te zien komen.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_77954286
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:36 schreef Salamander het volgende:
Deze week trouwens geen nieuwe aflevering. Altijd handig om een onverwachte pauze in je nieuwe serie te gooien. Vooral als de kijkcijfers blijkbaar niet zo heel goed zijn.

Ik had echt zin in de nieuwe aflevering. Adama die zijn broer de opdracht geeft Amanda Graystone te vermoorden, ik had er er zin. Maar helaas nog een week wachten.
Oh shit, ik hoop wel dat ze deze serie een echte kans geven en niet dachten dat alle BSG kijkers gingen kijken. Er zijn er veel te veel die echt boos waren over de laatste aflevering.

[ Bericht 12% gewijzigd door HiZ op 13-02-2010 14:59:37 ]
  zaterdag 20 februari 2010 @ 11:13:48 #205
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_78222784
E04 staat erop!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_78225256
erg sterke aflevering weer... geniale serie..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_78234812
Het blijft een goede serie. Spannend, sympathieke personages... eeuwig zonde als dit gecanceld zou worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jivis op 20-02-2010 17:51:36 ]
Amen.
pi_78236600
Ik denk niet dat het snel gecanceld wordt. Zie:

http://www.airlockalpha.com/node/7148
pi_78239686
Wel weer goed. Beetje weinig Zoe ... wel leuk om tussendoor even de oude BSG tune te horen
pi_78251690
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk niet dat het snel gecanceld wordt. Zie:

http://www.airlockalpha.com/node/7148
Ja, ik las daar ook wat over. Laten we het hopen . Maarja, een serie zal toch ook wat geld moeten opbrengen, en altijd rond de 1 miljoen kijkers is wel erg mager. Maar laten we hopen dat Syfy niet zwicht .
Amen.
pi_78331628
quote:
Against Olympics, Caprica Steady With 18-49, But Older Viewers Drop Off

Caprica dipped under a million average viewers on Friday night against the Olympics (after taking the week off against the opening ceremonies in Vancouver on 2/12), averaging .976 million. But while total viewers dropped, the 18-49 rating has been flat, at least when rounded to one decimal place. But rounded to one decimal, the four weeks caprica have aired, including the two hour premiere had 0.4, 0.5, 0.4 and 0.4 as far as adults 18-49 ratings.
Syfy zegt dat ze achter Caprica staan en er voor langere tijd is, maar ik vraag me af hoe ze dit willen realiseren met deze cijfers.

Misschien is het verstandiger om Caprica voortaan in de zomerperiode uit te zenden, want dit is natuurlijk niks.
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 07:46:04 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_78331735
Oh ik hoop niet dat het gecancelled wordt, eindelijk weer een goede kwaliteitsserie. Alhoewel er in deze aflevering niet heel veel gebeurde, bleef het toch boeiend. Ik wil weten wat Zoe nou van plan was in Gemenon en wat Clarice (ik moet elke keer aan Silence of the Lambs denken) er mee te maken heeft, die gaat vast op een gegeven moment Zoe robot stelen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78331737
Mja. Wel tof allemaal, maar ik mis 'iets'. Kweetnog niet precies wat, maar voor m'n gevoel gebeurt er allemaal erg weinig in de afgelopen paar afleveringen. Het is erg... vlak, allemaal.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_78334538
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 07:46 schreef Jarno het volgende:
Mja. Wel tof allemaal, maar ik mis 'iets'. Kweetnog niet precies wat, maar voor m'n gevoel gebeurt er allemaal erg weinig in de afgelopen paar afleveringen. Het is erg... vlak, allemaal.
heb hetzelfde. Ik zit nog niet te popelen om een nieuwe aflevering te kijken, sterker nog: ik heb ep 4 nog niet gezien.

Ik vind t wel interessant omdat ik wil zien hoe de cylons ontstaan maar als ik BSG niet gezien zou hebben dan was ik ook al afgehaakt
pi_78334705
Ik ken dat gevoel van series als Mad Men, maar heb het bij Caprica totaal niet. Sympathieke personages, mooi gedoseerde actie, een sluimerende en onrustige sfeer: ik vind het gewoon een toffe serie.
Amen.
pi_78334806
mad men is een serie die ik als volgende wil proberen, heb al tijdje geen nieuwe serie meer geprobeert eigenlijk
pi_78334817
De sfeer vind ik heel goed, een look uit de jaren '50 met veel moderne technologie.
Maar de vaart is er nu wel aardig uit.

Niet dat de Greystones vs de Adamas begint te vervelen, maar wat ontwikkeling in de Cylon verhaallijn zou de serie geen kwaad doen.
pi_78335142
Misschien hoop ik gewoon teveel op een BSG opvolger. En moet ik dat helemaal loslaten. Ik zit gewoon continue te wachten op toffe BSG references geloof ik .

(god wat mis ik BSG!!!)
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:59:34 #219
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_78345069
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:37 schreef Jarno het volgende:
Ik zit gewoon continue te wachten op toffe BSG references geloof ik .
Ik zit te wachten op de spunky teenage versie van Laura Roslin (gespeeld door Willa Holland of Leighton Meester). Die kan dan leuk vriendinnen worden met Zoe en de andere toasterbabes.

Maar even serieus verwacht ik wel dat ze binnenkort als villain een van de final five (of moeten we ze nu first five noemen of zo?) gaan introduceren. En dan geef ik de meeste kans aan Tory, pre-brainwash.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_78345991
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:59 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik zit te wachten op de spunky teenage versie van Laura Roslin (gespeeld door Willa Holland of Leighton Meester). Die kan dan leuk vriendinnen worden met Zoe en de andere toasterbabes.

Maar even serieus verwacht ik wel dat ze binnenkort als villain een van de final five (of moeten we ze nu first five noemen of zo?) gaan introduceren. En dan geef ik de meeste kans aan Tory, pre-brainwash.
Hmmm, denk je?

Sowieso doet James Marsters (Buffy) binnenkort zijn intrede .
Amen.
pi_78346960
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:59 schreef Marble het volgende:

[..]

De Final five zitten nog steeds in hun ruimteschip dus het lijkt mij sterk dat ze in Caprica voorkomen
pi_78347277
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef Doler12 het volgende:

[..]

De Final five zitten nog steeds in hun ruimteschip dus het lijkt mij sterk dat ze in Caprica voorkomen
Bestaan de final 5 al wel?
Zoe is volgens mij de allereerste cylon.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:58:32 #223
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_78347295
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Caprica is een prequel schat.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:00:57 #224
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_78352392
De final/first 5 kwamen pas bij de colonies aan tijdens de eerste cylon oorlog meen ik.
pi_78358532
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:58 schreef Marble het volgende:

[..]

Caprica is een prequel schat.
De FF komen pas aan tijdens de eerst Cylonoorlog, daarvoor zijn ze in een ruimteschip [technobabble]met 99% v/d lichtsnelheid waardoor voor hun de tijd heel kort leek[/technobabble] in ~2000 jaar van aarde --> colonies gereisd.
Dus het klopt wat doler12 zegt

Ze zien dat de mensen al hun eigen cylons hebben gemaakt, stappen naar die Cylons en zeggen iets als 'he als jullie nou eens vrede sluiten, dan helpen wij jullie met resurrection en humanoid bodies '
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')