Die was best wel goed als jonge Adama tijdens de Razor flashback.quote:
Het gaat sowieso een compleet andere serie worden. Ik hoop alleen, zoals je zelf al aangeeft, dat het niet al te veel drama gaat worden. Drama is niet verkeerd, zolang het niet overheerst. Deze fout hebben ze o.a. gemaakt bij bijvoorbeeld Stargate: Universe (GTST: In Space).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:22 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik hoop dat de Caprica een beetje kan meekomen met Battlestar Galactica als je begrijpt wat ik bedoel...
Dat het niet zo'n slap gedoe wordt vergeleken met de kwaliteit van Battlestar Galactica. Want ik vond Stargate Universe toch wel een erge domper voor de Stargate reeks. Ik ben wel toe aan een nieuwe goede sci-fi serie...
Dat het wat anders zal worden dat geloof ik graag en dat zal ik ook niet eens zo erg vinden... Met sci-fi kan je immers meerdere kanten op, het hoeft zich niet perse in de ruimte af te spelen. Dus naar mijn mening zou er in principe nog genoeg te doen zijn in de wereld van sci-fi.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Het gaat sowieso een compleet andere serie worden. Ik hoop alleen, zoals je zelf al aangeeft, dat het niet al te veel drama gaat worden. Drama is niet verkeerd, zolang het niet overheerst. Deze fout hebben ze o.a. gemaakt bij bijvoorbeeld Stargate: Universe (GTST: In Space).
Wat een teleurstelling was dat! Nou hopelijk komt volgende week toch de eerste nieuwe aflevering!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:14 schreef Mirel het volgende:
Is gewoon de pilot die al vorig jaar te vinden was.
quote:I don't think it'll be quite as simple as "the cylon religion was really Mithraism", which might be explained by the fact that Zoe, having moved into the robot body, has had her beliefs mixed up. The way we saw how her memories as Zoe were mixed with the memories of the V World avatar and the memories of the robot itself, the whole human/robot/avatar thing, and perhaps certain bits of her personality, like her religion, get slightly scattered, becoming the origin of the cylon religion. The part that really makes me wonder about this is that this religion is eventually passed back to humanity in the form of Baltar's cult, which sounds like it's the whole cyclical nature deal that BSG fixated on.
Ja, alleen die jongen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:14 schreef Mirel het volgende:
Vind de special effects bij de robot nog neppig, rest is wel tof. Ben het trouwens vergeten, maar wie had een gordelbom in de trein? Alleen die jongen toch?
whehehehquote:
denk dat dat veel verder wordt uitgediept waarom ze naar gemenon gingen en waarom die dude zichzelf bombde... zoe had een plan.(ze lijkt wel een cylonquote:Op zondag 31 januari 2010 20:14 schreef Karina het volgende:
De dochter was niet echt een terroriste, alleen die jongen, Ben, hij blaasde de metro op met de bom. Zij wilde alleen naar Gemenon om een nieuw leven te beginnen (tenminste, zo begrijp ik het).
ik denk dat ze verdere plannen heeft met dat cylon lichaam waar ze in zit... ze is een mega compu nerd en heeft nu toegang tot heel veel geheime tech en info.. en ws koppelen ze het aan de reden dat ze naar gemenon ging... iig zijn er super veel interessante vragen en mysteries die ze kunnen rekken en uitdiepen..quote:Mij is het ook niet helemaal duidelijk waarom ze net doet of ze niet meer in die robot zit en ik heb wel de pilot gezien. Als iemand het snapt, ik hoor het ook graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |