Zoë is als V-world Godin anders ook behoorlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gisteren pas eindelijk kunnen kijken. De transformatie van Tamara van bang meisje naar V-world-godin is mooi gedaan. Was een erg goede aflevering
quote:
Er schijnen minieme verschillen te zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:16 schreef Bart het volgende:
Is die dvd van 2009 nou hetzelfde als de pilot van de serie? En is die weer hetzelfde als de eerste dubbelaflevering van de serie? Heb geen zin om dingen dubbel te gaan downloaden
Die gast weet dat graystone zijn chip gejat heeft, maar hij weet ook dat hij geen bewijs heeft.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef HiZ het volgende:
Ik ben z'n naam even kwijt, maar ik weet niet of die concurrent van Greystone nou echt iets toevoegt aan het verhaal. Het maakte deze aflevering een beetje traag. Ik vond het ook een beetje onwaarschijnlijk, dat hele ik maak alles wat je lief is kapot. Alsof Greystone zelf volkomen weerloos is. Tenzij dit natuurlijk de vonk is die de colonial wars doet ontvlammen, dan wordt het natuurlijk helemaal anders.
ik denk dat dat de eerste kill van zoe gaat worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:35 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Die gast weet dat graystone zijn chip gejat heeft, maar hij weet ook dat hij geen bewijs heeft.
Daarom gaat hij graystone maar pesten als een klein kind
Die gaat ze natuurlijk cyberbonenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:15 schreef Krullehoofd het volgende:
Vond het weer een boeiende episode dit keer. En Zoe is iets van plan met dat mannetje.
quote:She's miserable and scared, Regina. She doesn't trust Daniel. She wants Lacy to help, but it's hard.RT @regwysocki Is Zoe happy in the U 87?
about 7 hours ago via web
quote:She and Lacy have a plan to help get Zoe, in the U-87 body, to Gemenon. Zoe tells me all about it, but I do not know how to help.
quote:It is a burden. I am small. But I am unique. I have retractable limbs and I can climb the stairs with special mechanisms.
Dit vroeg ik me al weken afquote:I can climb the stairs with special mechanisms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |