quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:30 schreef Leanne het volgende:
i will always love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhoehoehoe
i will always...looohoooovveee...uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *stikt*
Uitslapenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:55 schreef Nijns het volgende:
Pien!
Is iedere dag voor jou uitslaapdag of zet je je computer zo laat aan..?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik denk dat ik van de week maar eens paaseitjes ga inslaan. Met 75% korting.
maar ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb een spierscheur en nog geen krukken.
En dan volgend jaar aanbieden: 'Wil je melkchocolade, pure chocola, witte chocola of de groene eitjes?'quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik denk dat ik van de week maar eens paaseitjes ga inslaan. Met 75% korting.
groen is met hazelnoot, tochquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan volgend jaar aanbieden: 'Wil je melkchocolade, pure chocola, witte chocola of de groene eitjes?'.
Stuk of 7quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:16 schreef OA het volgende:
Nog maar een paar posts Mart. Hoeveel topics moet je nog openen om bovenaan het lijstje te staan?
How come?quote:
We missen nog wat onderdelen, die door het raam de sloot in zijn gevlogen. Pas als we die hebben opgedoken, kunnen we hem terugsturen. Dat moet compleet namelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:17 schreef Pien85 het volgende:
Hebben jullie je senseo al terug gestuurd naar Philips?
Senseo is zo 1980quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:17 schreef Pien85 het volgende:
Hebben jullie je senseo al terug gestuurd naar Philips?
www.senseoreparatie.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |