ook bezig met tourenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Gadver, zit je midden in de nacht in Nashville en krijg je schurft.. Natuurlijk geen dokter online te bekennen

) .
 ) . 

gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:55 schreef Leonos het volgende:
Ik heb trouwens mijn eerste officiele kindje.
Genaamd Sjoukje (
) .
Dat ze maar snel 16 word zodat ik haar kan penetreren.

Keurig al je accounts aangeven en doorgaan met 1, de juiste skills leren en dan solliciterenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:25 schreef tommosz het volgende:
[..]
even btw..je bent burgemeesterm van amsterdam!
hoe wordt ik geheim agent of een functie binenn het stadhuis??

dat antwoord kon mik verwahcten....Ik zal er over nadenkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Keurig al je accounts aangeven en doorgaan met 1, de juiste skills leren en dan solliciteren

Wat heb je dan gedaanquote:Op maandag 4 mei 2009 08:54 schreef BlackRebel het volgende:
het voelt als het beste wat ik ooit gedaan heb.. echt waar, een grote opluchting.

Het beste in je leven?quote:Op maandag 4 mei 2009 08:54 schreef BlackRebel het volgende:
het voelt als het beste wat ik ooit gedaan heb.. echt waar, een grote opluchting.

Gestopt met burgemeester zijn.quote:
Op naar de nummer 1 !quote:

wow, goed hoor.. met terrific shows pas je tegenwoordig idd makkelijk in de top10quote:

Terrific was boosted hequote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
wow, goed hoor.. met terrific shows pas je tegenwoordig idd makkelijk in de top10
wij hebben het ook maar moeilijk de laatste tijd om boven dat niveau uit te komen.

Same here. Maar inderdaad, de concurrentie lijkt hetzelfde probleem te hebben, dus vooralsnog niets om wakker over te liggenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef BlackRebel het volgende:
wow, goed hoor.. met terrific shows pas je tegenwoordig idd makkelijk in de top10
wij hebben het ook maar moeilijk de laatste tijd om boven dat niveau uit te komen.
 .
.

ik blijf over als enisgte competitiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Same here. Maar inderdaad, de concurrentie lijkt hetzelfde probleem te hebben, dus vooralsnog niets om wakker over te liggen.

Rank #346 ofsow
 Rank #346 ofsow

Ik in Glasgow.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef Venderwel het volgende:
Is er iemand die een recorddeal heeft voor een pop band?? En een pop opnamestudio heeft in Amsterdam, of brussel, of Berlijn, of london?
Zo ja, wat zijn je voorwaarden om ons als band aan te kunnen nemen?

Jou moet ik trouwens niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef Venderwel het volgende:
Is er iemand die een recorddeal heeft voor een pop band?? En een pop opnamestudio heeft in Amsterdam, of brussel, of Berlijn, of london?
Zo ja, wat zijn je voorwaarden om ons als band aan te kunnen nemen?

quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jou moet ik trouwens niet.
Je hebt mij vorige keer al belazerd.

Je hoeft niet perse in Glasgow te recorden hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:33 schreef tommosz het volgende:
[..]

dat komt miscchien omdat je een studio in glasgow hebt en de helft van je bands zitten in amsterdam,dan wordt het contract vrij snel verbroken he
Je moet gewoon weg uit glasgow..aleen omdat alles daar goedkoper is maakt het nog niet beter

Echt beginnende bands wel, daar kan 9999 euro om te recorden veel zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse in Glasgow te recorden hoor

ja!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:31 schreef Sautor het volgende:
[..]
Echt beginnende bands wel, daar kan 9999 euro om te recorden veel zijn

Je kan ook voor 100 euro recorden...quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:31 schreef Sautor het volgende:
[..]
Echt beginnende bands wel, daar kan 9999 euro om te recorden veel zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |