Ik hoop echt van harte dat het goede weer omslaat.quote:Op maandag 27 april 2009 21:09 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik heb iets van 5 accounts....me zusje speelde het spel en me nichtje een neefje en een vriend de rest is van mij

Wie zijn dat ?quote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef Bimmetje het volgende:
Wow people, is het iemand al opgevallen dat Elisabeth na 2 weken getrouwd te zijn geweest weer Elisabeth Adolfsson heeft en weer gaat trouwen met Fencebreaker?
En dat dr band anders heet?
Nee?
Weet je het nu

En ben je nu trots op jezelf? Ik hoop echt van ganser harte dat je zo snel mogelijk met z'n vijven in een lekke roeiboot zonder riemen het meer opgestuurd wordt en dat het gaat onweren.quote:Op maandag 27 april 2009 21:09 schreef tommosz het volgende:
ik heb iets van 5 accounts....me zusje speelde het spel en me nichtje een neefje en een vriend de rest is van mij

wat een haat!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
En ben je nu trots op jezelf? Ik hoop echt van ganser harte dat je zo snel mogelijk met z'n vijven in een lekke roeiboot zonder riemen het meer opgestuurd wordt en dat het gaat onweren.
Mijn vrouw en ik spelen het beide, maar als zij geen zin meer heeft ga ik niet als clone op haar account verder. Dan sterft ze maar door de voodoo (als het nog kan) of door inactiviteit.
Als ik ergens een hekel aan heb is het aan clones, niet nodig ook omdat ik al 3 kinderen heb. Nog even geduld en ze kunnen op eigen benen staan!

Ik kan niet genoeg halen uit een account omdat die egt verneukt is..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Is niet persoonlijk gericht hoor, ik heb alleen een schijthekel aan clones
In alle gevallen vind ik het clones, of je nu een bestaand karakter overneemt of niet, dat maakt ook voor de RR helemaal niets uit.
Je bent niet de eerste en ook niet de laatste clone, maar daarmee kun je jezelf niet schoonpraten. Clonen is illegaal en mag hard aangepakt worden.
Waarom kun je niet je genoegen halen uit 1 account en dus 1 karakter als ik vragen mag?
Ik speel zelf bijna een jaar en ben nog lang niet uitgekeken op mijn karakter en er is nog zoveel te doen.

Juist Leonos, ik heb in het begin ook dikke fouten gemaakt , maar het herstel komt er wel. Als ik nu opnieuw zou beginnen zou ik het in ieder geval wel wat anders doen zoals met de verdeling van de XP punten bijvoorbeeld en andere skills gebruiken om te beginnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Leonos het volgende:
Je kan je character niet verneuken.
Kost alleen wat meer tijd om weer alles een beetje bij te leren

Dat wist ik alquote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef Bimmetje het volgende:
Wow people, is het iemand al opgevallen dat Elisabeth na 2 weken getrouwd te zijn geweest weer Elisabeth Adolfsson heeft en weer gaat trouwen met Fencebreaker?
En dat dr band anders heet?
Nee?
Weet je het nu

Hotel California in Los Angeles, of leren van een docent..quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Waar kan ik de Tantric Sex skill krijgen?

Ben ik je nachtmerrie geworden omdat we elkaar nooit kunnen bereikenquote:

..
.. 

Oja, ik heb er ook geen moeite mee om die mensen aan te geven. Weg met ze! Zelfs menig prominent Amsterdammer heb ik 'betrapt'. Ik heb zelfs ook menig jaar geleden mijn ingame-partner/bandmaat aangegeven.. Jammer is alleen dat er ook twee kids in die storm terecht kwamen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Troel het volgende:
Eens met mijn nachtmerrie
Ik haat mensen die klonen en zou desnoods mijn eigen partner ervoor aangeven, ware het niet dat hij niet speelt.

quote:Recent diary events
Enjoyed group sex for the first time.
Jasmine Extercatte joined in on a incredible threesome with me and Naomi Noorlander.

even btw..je bent burgemeesterm van amsterdam!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Oja, ik heb er ook geen moeite mee om die mensen aan te geven. Weg met ze! Zelfs menig prominent Amsterdammer heb ik 'betrapt'. Ik heb zelfs ook menig jaar geleden mijn ingame-partner/bandmaat aangegeven.. Jammer is alleen dat er ook twee kids in die storm terecht kwamen.
Nochtans twijfel ik geen moment om mensen aan te geven, en in heel uitzonderlijke gevallen waarschuw ik de persoon in eerste instantie of laat ik subtiel weten dat ik ze doorheb.
Het lijkt alleen alsof het aangeven niet meer werkt sinds je het kan doen via het invullen van dat cheatreport. Ik zie zoveel clones om me heen, waarvan ik best wel 100% zeker ben, echter er gebeurt helemaal niets mee, zelfs niet nadat ik ze aangeef.

Wat hij zegtquote:Op woensdag 29 april 2009 20:25 schreef tommosz het volgende:
[..]
even btw..je bent burgemeesterm van amsterdam!
hoe wordt ik geheim agent of een functie binenn het stadhuis??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |