abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2009 @ 21:12:21 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_68437332
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:09 schreef tommosz het volgende:

[..]

ik heb iets van 5 accounts....me zusje speelde het spel en me nichtje een neefje en een vriend de rest is van mij
Ik hoop echt van harte dat het goede weer omslaat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 april 2009 @ 21:16:44 #102
248959 tommosz
Kansloos, irritand, OVerbodig
pi_68437542
Morgen touren!
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of saddisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_68441336
Wow people, is het iemand al opgevallen dat Elisabeth na 2 weken getrouwd te zijn geweest weer Elisabeth Adolfsson heeft en weer gaat trouwen met Fencebreaker?

En dat dr band anders heet?

Nee?

Weet je het nu
Bimmetje wil een bammetje!
pi_68451970
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef Bimmetje het volgende:
Wow people, is het iemand al opgevallen dat Elisabeth na 2 weken getrouwd te zijn geweest weer Elisabeth Adolfsson heeft en weer gaat trouwen met Fencebreaker?

Nee?

Weet je het nu
Wie zijn dat ?
pi_68460456
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:09 schreef tommosz het volgende:

ik heb iets van 5 accounts....me zusje speelde het spel en me nichtje een neefje en een vriend de rest is van mij
En ben je nu trots op jezelf? Ik hoop echt van ganser harte dat je zo snel mogelijk met z'n vijven in een lekke roeiboot zonder riemen het meer opgestuurd wordt en dat het gaat onweren.
Mijn vrouw en ik spelen het beide, maar als zij geen zin meer heeft ga ik niet als clone op haar account verder. Dan sterft ze maar door de voodoo (als het nog kan) of door inactiviteit.

Als ik ergens een hekel aan heb is het aan clones, niet nodig ook omdat ik al 3 kinderen heb. Nog even geduld en ze kunnen op eigen benen staan!
Let's pretend we scored a goal YEAH
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:26:26 #106
248959 tommosz
pi_68462189
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

En ben je nu trots op jezelf? Ik hoop echt van ganser harte dat je zo snel mogelijk met z'n vijven in een lekke roeiboot zonder riemen het meer opgestuurd wordt en dat het gaat onweren.
Mijn vrouw en ik spelen het beide, maar als zij geen zin meer heeft ga ik niet als clone op haar account verder. Dan sterft ze maar door de voodoo (als het nog kan) of door inactiviteit.

Als ik ergens een hekel aan heb is het aan clones, niet nodig ook omdat ik al 3 kinderen heb. Nog even geduld en ze kunnen op eigen benen staan!
wat een haat!
maar de enige clonen die met elkaar te maken haebben zijn edwin golverdingen en james mcHugh..anders vind ik dat gebruik maaken ervan...en ik ben echt niet de eerste en zeker neit de laatste clone op popomundo
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of saddisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_68464193
Is niet persoonlijk gericht hoor, ik heb alleen een schijthekel aan clones
In alle gevallen vind ik het clones, of je nu een bestaand karakter overneemt of niet, dat maakt ook voor de RR helemaal niets uit.

Je bent niet de eerste en ook niet de laatste clone, maar daarmee kun je jezelf niet schoonpraten. Clonen is illegaal en mag hard aangepakt worden.
Waarom kun je niet je genoegen halen uit 1 account en dus 1 karakter als ik vragen mag?
Ik speel zelf bijna een jaar en ben nog lang niet uitgekeken op mijn karakter en er is nog zoveel te doen.
pi_68464219
Oh ja, als je dan ooit terugkomt met een schone lei en maar 1 account, dan heb ik daar helemaal geen problemen mee natuurlijk
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:42:36 #109
248959 tommosz
pi_68465030
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Is niet persoonlijk gericht hoor, ik heb alleen een schijthekel aan clones
In alle gevallen vind ik het clones, of je nu een bestaand karakter overneemt of niet, dat maakt ook voor de RR helemaal niets uit.

Je bent niet de eerste en ook niet de laatste clone, maar daarmee kun je jezelf niet schoonpraten. Clonen is illegaal en mag hard aangepakt worden.
Waarom kun je niet je genoegen halen uit 1 account en dus 1 karakter als ik vragen mag?
Ik speel zelf bijna een jaar en ben nog lang niet uitgekeken op mijn karakter en er is nog zoveel te doen.
Ik kan niet genoeg halen uit een account omdat die egt verneukt is..
Hoe meer evaring je ziet ook mijn laatste Acc heeft meeste succes..je leert van je fouten
pi_68465076
Je kan je character niet verneuken.
Kost alleen wat meer tijd om weer alles een beetje bij te leren
pi_68465882
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Leonos het volgende:
Je kan je character niet verneuken.
Kost alleen wat meer tijd om weer alles een beetje bij te leren
Juist Leonos, ik heb in het begin ook dikke fouten gemaakt , maar het herstel komt er wel. Als ik nu opnieuw zou beginnen zou ik het in ieder geval wel wat anders doen zoals met de verdeling van de XP punten bijvoorbeeld en andere skills gebruiken om te beginnen.
pi_68468493
Waar kan ik de Tantric Sex skill krijgen?
Children of the night. What music they make.
pi_68468528
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef Bimmetje het volgende:

Nee?

Weet je het nu
Dat wist ik al
pi_68470699
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Waar kan ik de Tantric Sex skill krijgen?
Hotel California in Los Angeles, of leren van een docent..
Je weet dat je 3*** yoga en 5***** sex moet hebben?
pi_68472464
Nee

Dan moet ik Yoga nog leren.
pi_68472621
Je hoeft niet de gevorderde versie te leren, maar dat had je wel in de gaten hoop ik..
Succes!
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:51:09 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_68474665
Eens met mijn nachtmerrie

Ik haat mensen die klonen en zou desnoods mijn eigen partner ervoor aangeven, ware het niet dat hij niet speelt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68479915
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Troel het volgende:
Ben ik je nachtmerrie geworden omdat we elkaar nooit kunnen bereiken ..
Ik zal de tourschema's eens naast elkaar leggen
  woensdag 29 april 2009 @ 09:28:28 #119
248959 tommosz
pi_68487944
Ik heb een redelijk optreden gegeven ( 9/26) maar mijn Bekendheid is afgrijselijk(3/26)
hoezo?
pi_68488134
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Troel het volgende:

Ik haat mensen die klonen en zou desnoods mijn eigen partner ervoor aangeven, ware het niet dat hij niet speelt.
Oja, ik heb er ook geen moeite mee om die mensen aan te geven. Weg met ze! Zelfs menig prominent Amsterdammer heb ik 'betrapt'. Ik heb zelfs ook menig jaar geleden mijn ingame-partner/bandmaat aangegeven.. Jammer is alleen dat er ook twee kids in die storm terecht kwamen.
Nochtans twijfel ik geen moment om mensen aan te geven, en in heel uitzonderlijke gevallen waarschuw ik de persoon in eerste instantie of laat ik subtiel weten dat ik ze doorheb.

Het lijkt alleen alsof het aangeven niet meer werkt sinds je het kan doen via het invullen van dat cheatreport. Ik zie zoveel clones om me heen, waarvan ik best wel 100% zeker ben, echter er gebeurt helemaal niets mee, zelfs niet nadat ik ze aangeef.
Spread your love like a fever!
pi_68493461
quote:
Recent diary events
Enjoyed group sex for the first time.
Jasmine Extercatte joined in on a incredible threesome with me and Naomi Noorlander.
  woensdag 29 april 2009 @ 20:25:20 #122
248959 tommosz
pi_68510124
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef BlackRebel het volgende:

[..]

Oja, ik heb er ook geen moeite mee om die mensen aan te geven. Weg met ze! Zelfs menig prominent Amsterdammer heb ik 'betrapt'. Ik heb zelfs ook menig jaar geleden mijn ingame-partner/bandmaat aangegeven.. Jammer is alleen dat er ook twee kids in die storm terecht kwamen.
Nochtans twijfel ik geen moment om mensen aan te geven, en in heel uitzonderlijke gevallen waarschuw ik de persoon in eerste instantie of laat ik subtiel weten dat ik ze doorheb.

Het lijkt alleen alsof het aangeven niet meer werkt sinds je het kan doen via het invullen van dat cheatreport. Ik zie zoveel clones om me heen, waarvan ik best wel 100% zeker ben, echter er gebeurt helemaal niets mee, zelfs niet nadat ik ze aangeef.
even btw..je bent burgemeesterm van amsterdam!
hoe wordt ik geheim agent of een functie binenn het stadhuis??
  woensdag 29 april 2009 @ 20:27:55 #123
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68510204
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:25 schreef tommosz het volgende:

[..]

even btw..je bent burgemeesterm van amsterdam!
hoe wordt ik geheim agent of een functie binenn het stadhuis??
Wat hij zegt
pi_68534491
door niet te likken en het niet op een openbaar forum te vragen...

of gewoon subtiel zijn.

Hey Rebeltje van me
you might aswell do the white line
pi_68557825
Gadver, zit je midden in de nacht in Nashville en krijg je schurft.. Natuurlijk geen dokter online te bekennen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')