volgens mij gaat hij er ook uitquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef alors het volgende:
Luxor is een eckte baas aan het worden![]()
![]()
[..]
Ja dom idd, waarom laten ze Irmak zo overdreven spastisch over zulke dingen
Ik dacht dat ik ergens las dat ze niet aan seks doen bij Spangas, dus dan vast ook geen zwangerschap...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Falco het volgende:
Heej, wie zal dit seizoen een tienerzwangerschap krijgen? Die Marjana of toch Avalanche? Dat onderwerp is volgens mij nog niet aan bod gekomen.
Goh, zou je denken? Leg het nog even uit!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:25 schreef JochemP het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt? Hij acteert
Fort Alphaquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:46 schreef alors het volgende:
Vroeger had je Fort Alpha![]()
Dat ging er wel wat pittiger aan toe in mijn beleving, maar toen was ik nog heel jong, ik ben het nu aan het downloaden dus ik zal binnenkort wel zien of het daadwerkelijk zo was
De kunst is dus om het om de dag te kijkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Fort Alpha heb ik nog op DVD.
Dat was vele male beter. Ik word heel chagrijnig van het herhalen van de halve aflevering van de dag ervoor.
Eens met klacht het nieuwe seizoen is een beetje saai teveel nieuwe gezichtenquote:
Ik heb net maandag en dinsdag teruggekekenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag jij een voorvertoning zien? Het is kwart voor 5, geen 7 uur.
die woont bij zn tante oidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef Lurk_Kloon het volgende:
maar waar is de enige echte baas thorsten gebleven?
NOES!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
die woont bij zn tante oid![]()
zn vader sloeg hem altijd dus nu woont ie in een andere stad
En al getrouwd sinds vorig jaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zie net op wikipedia dat die Marjana al 25 is.
Ze laten soms zien wat er nog moet komen in spangas vandaar dat je soms denkt huh ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Ja als LANA eruit is hoef ik 't ook niet meer te zien
PS: wat doet uitzendinggemist irritant zeg. Ipv spangas zetten ze er elke dag een gare titel bij. Was die 'zoencursus' met Luxor ook al niet eerder in het seizoen? Kon precies zeggen wat er ging komen..
volgens mij zijn dan van het begin alleen Avalance Irmak en de broertjes over en de rol van Flip is nou ook niet echt van ja wat het.quote:
kijk goed naar de sterrenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:04 schreef tho_Omas het volgende:
Waar zien jullie dat Luxor weg gaat?
is stiekem ook best wel te zienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zie net op wikipedia dat die Marjana al 25 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |