Lijkt me ook zo te lezen. Maar die Danny, speelt die niet Koen in Spangas? Of heb ik Spangas al te lang niet meer gezien?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef jmac het volgende:
http://towntalk.wordpress(...)-de-jong-voor-video/
Denk dat 't een nieuwe rol is?
quote:Op maandag 14 september 2009 18:27 schreef Ellatjuh het volgende:
het was weer super
hahahah moest wel lachen om miss madge die haar auto tegen die auto van frank aan had gezet.
Ik snapte het ook niet goed. Dacht dat Stan overleden was aan AIDS.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik dacht dat ik wat gemist had. Zijn dit dus geen herhalingen? waarom dan weer zo moeilijk tussen Stan en Avalanche?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet goed. Dacht dat Stan overleden was aan AIDS.
Je kan ze ook online bekijken op spangas.nl , doe ik altijdquote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Falco het volgende:
Ach die thema's hadden we nog niet gehad. Het nieuwe uitzendtijdstip voor de marathonuitzending bevalt me niet zo. Ik moet nu eerder opstaan op zaterdagochtend.
Nooit dat ik eerder zou opstaan voor deze seriequote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Falco het volgende:
Ach die thema's hadden we nog niet gehad. Het nieuwe uitzendtijdstip voor de marathonuitzending bevalt me niet zo. Ik moet nu eerder opstaan op zaterdagochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |