quote:Op maandag 13 april 2009 15:05 schreef F04 het volgende:
Klacht: John de Mol maakt baggerprogramma's.
quote:Op maandag 13 april 2009 15:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Anti-klacht: vanavond weer Beauty and the Nerd!
Borsten en kont zijn voelbaar.quote:Op maandag 13 april 2009 16:00 schreef Appletree het volgende:
Zoenen in het donker terwijl je diegene nog nooit hebt gezien..Hell no
Anti-anti-klacht: Olga is eruitquote:Op maandag 13 april 2009 15:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Anti-klacht: vanavond weer Beauty and the Nerd!
quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Anti-anti-klacht: Olga is eruit.
Dankzij die troep daaro ben ik veroordeeld tot NGC, Eurosport, Discovery en buitenlandse zenders.quote:Op maandag 13 april 2009 15:42 schreef boyv het volgende:
nooit goed geweest
net als alles van zender 4 t/m 31 ofzo
Camera's. Deshalb.quote:Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef mafkees01 het volgende:
En we gaan hier verder na beauty en de nerd
Alles is bijna zwart witLijkt me sterk dat je niets ziet zeg...
quote:Op maandag 13 april 2009 21:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen picca's van haar in bikini?.
Wij zien ze wel...quote:Op maandag 13 april 2009 21:58 schreef OldJeller het volgende:
Een programma op TV waar je enkel een zwart beeld ziet en mensen hoort praten?
Nee, maar ik kijk ook nietquote:Op maandag 13 april 2009 22:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maakt dat het een betere tijdsbesteding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op maandag 13 april 2009 22:42 schreef Adelante het volgende:
Goede kandidaten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede kandidaten:haha dat kan dr echt niet zijn! Althans, dat hoop ik voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T was idd alle drie niet echt wat. Maargoed, als hij maar gelukkig is. Of niet, niet dat het mij wat uitmaakt![]()
Volgens het topic in TV welquote:Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
haha dat kan dr echt niet zijn! Althans, dat hoop ik voor hem
Goede kandidaten:looooooooooooooooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |