De vader van Abby heeft hij sowieso op niet al te zachtzinnige wijze omgebrachtquote:Op zondag 21 juni 2009 13:07 schreef the_undertaker het volgende:
Ik denk niet dat het Wakefield is, dat kan niet met nog 3 eps te gaan
Mocht dat waar zijn dan vind ik het alsnog een kutserie.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:30 schreef Rainesz het volgende:
Een nu nog mega plot twist zou het wel heel on realistisch maken!
Dus ergens hoop ik 1 ep om Abby te redden,en dan 2 eps een manhunt over het hele eiland om Wakefield zijn laatste rustoord te schenken. dat zou nog wel kunnen zoiets
Madison als sidekick van Wakefield is gelukkig niet volslagen belachelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:01 schreef Symer het volgende:
Daarnaast zou ik het ietwat lame vinden als blijkt dat het de hele tijd idd Wakefield in z'n uppie was.
sullyquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Madison als sidekick van Wakefield is gelukkig niet volslagen belachelijk.
Verder denk ik niet dat Wakefield in z'n eentje opereert. Die verhaallijn met een mogelijk kind van Wakefield werd niet voor niets geïntroduceerd, er zal vast wel iemand stiekem een zoon of dochter van Wakefield zijn.
Ik heb ergens het idee dat die vriend van Abby weleens zijn zoon kan zijn (ben zijn even kwijt). Dat betekent overigens dat ze een incestieuze relatie zouden hebben en misschien gaat dat weer net wat te ver in de VS.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Madison als sidekick van Wakefield is gelukkig niet volslagen belachelijk.
Verder denk ik niet dat Wakefield in z'n eentje opereert. Die verhaallijn met een mogelijk kind van Wakefield werd niet voor niets geïntroduceerd, er zal vast wel iemand stiekem een zoon of dochter van Wakefield zijn.
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:46 schreef bob1234 het volgende:
Wat een aflevering lekker veel moorden, alleen Chloe en Call![]()
Vooral die laatste zin deed het hem bij mij:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:18 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja. Zij waren het leukst van heel de serie.
quote:You can't have me!
Vond ik wel dom ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ze zijn wel allemaal lekker snugger dat ze Wakefield altijd op een middellange afstand proberen neer te schieten met hun shotguns, en dat terwijl hij alleen maar een steekwapen bij zich heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |