Ik denk dat het inderdaad een vorm van humor is die ik niet kan waarderen. Datzelfde heb ik bij Hans Teeuwen, die kan ik ook bijna niet grappig noemen...quote:Op woensdag 15 april 2009 11:06 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Humorloos zou ik Sam & Max toch echt niet willen noemen, als er één spel bol staat van de humor dan is het Sam & Max wel met dat geflipte konijn. Misschien niet jouw gevoel voor humor maar wel het mijne
Het is een van de tofste point & click spellen en zit verdomd goed in elkaar... En jij noemt het onlogisch en random klikken...?! Ik ga er verder niet op in, dat lijkt me verstandiger...quote:Gobliiins zal ik nog eens een nieuwe kans geven. Ik heb het tweede deel gespeeld toen hij uitkwam maar vond hem toen echt zwaar bagger. Er zit geen enkele logica in en je zit om de minuut muurvast, het enige wat je kan doen is random rondklikken en dingen combineren zonder enig plan, dat is wat me er van bijstaat in ieder geval.
Hans Teeuwen kan ik ook prima waarderenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:08 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad een vorm van humor is die ik niet kan waarderen. Datzelfde heb ik bij Hans Teeuwen, die kan ik ook bijna niet grappig noemen...
Dat is wat me is bijgebleven. Ik heb Gobliins 1 (of 2 weet het niet meer zeker) geprobeerd en zat om de minuut zo vast als een huis. Maar ik was toen wel een klein menneke, zal hem eens een tweede kans geven.quote:Het is een van de tofste point & click spellen en zit verdomd goed in elkaar... En jij noemt het onlogisch en random klikken...?! Ik ga er verder niet op in, dat lijkt me verstandiger...
Dat ligt dan echt aan jou hoor, Sam and Max is echt geniaal qua humor, de oude dan.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:08 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad een vorm van humor is die ik niet kan waarderen. Datzelfde heb ik bij Hans Teeuwen, die kan ik ook bijna niet grappig noemen...
[..]
Het is een van de tofste point & click spellen en zit verdomd goed in elkaar... En jij noemt het onlogisch en random klikken...?! Ik ga er verder niet op in, dat lijkt me verstandiger...
Zoals hij al aangaf, hij kan Hans Teeuwen ook niet waarderen. Waarschijnlijk is het humor voor een bepaald soort volk... Ik kan hem echt geen ongelijk geven, Sam & Max is zwaar benedengemiddeld qua humor. In mijn boekje althans.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt dan echt aan jou hoor, Sam and Max is echt geniaal qua humor, de oude dan.. Eenvan de hoogst gewaardeerde adventures van die tijd.
Zozo, rood_verzet heeft smaak!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef rood_verzet het volgende:
Blade Runner, een van de beste filmgames ooit (ok dat is niet zo moeilijk, t'is ook een zeer goede point & click adventure, met, voor die tijd (1996), erg goede graphics) :
Dit spel is niet zo heel moeilijk, maar er zijn in totaal iets van zes uiteenlopende eindes te behalen. Je speelt als een detective maar niet als het figuur dat Harisson Ford speelde. Daarom is het waarschijnlijk een stuk beter uitgewerkt dan andere filmgames. De sfeer is wel gelijkwaardig als aan de film (wat een goed punt is).
En dat uit de mond van user Copernicaarsquote:Op donderdag 16 april 2009 19:26 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Zoals hij al aangaf, hij kan Hans Teeuwen ook niet waarderen. Waarschijnlijk is het humor voor een bepaald soort volk...
Dat probleem heb ik met Grim Fandango. Een te nieuwe geluidskaart die ervoor zorgt dat het spel na een kwartiertje spelen crashedquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:33 schreef NutKees het volgende:
Blade Runner... heb ik ooit op de kop getikt via fok v&a, maar kwam niet verder door een of andere vervelende bug die werd veroorzaakt door een te snelle pc. Slowdown tools hebben me toen ook niet echt verder geholpen, maar misschien moet ik het toch nog eens proberen. Ik vind het namelijk jammer dat ik hem nooit heb kunnen uitspelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |