Oud = geen probleem. Ik ben zelf (in speltermen in ieder geval) oud en zat als klein mannetje met een woordenboek op schoot Space Quest te spelen (Toen klikte je nog helemaal niets maar typte je alles "pick berries", "take a deep breath and dive", etc.) Prima mee vermaaktquote:Op maandag 13 april 2009 12:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Indiana Jones and the Fate of Atlantis.
Maar da's wel erg oud. Maar alleen voor het verhaal en de muziek de moeite waard
Bij één van de Larry's moest je overigens tot drie keer toe naar de muur van een wc hokje kijken om vervolgens een woord te lezen dat het wachtwoord voor een club blijkt te zijn. De eerste twee keer flauwe random opmerkingen en de derde keer "Someone wrote the word <insert word here> on the cubicle" of iets dergelijks.quote:
Dat is echt geen point & click adventure... Daar is echt geen flikker aan...quote:Op maandag 13 april 2009 12:51 schreef MissLadyRoses het volgende:
Tomb raider - legend/anniversary\underworlden waarom? vrouwelijk personage dat op onderzoek uit gaat
vinden jullie mannen vast leuk [ afbeelding ]
Wauw! Ook namens mij bedankt voor een overvloed aan nog ongespeelde tips!quote:Op maandag 13 april 2009 21:20 schreef lizardtattoo het volgende:
Er komen nog zat leuke adventures uit
Maakt het je nog iets uit wat de setting van het spel is? Vooral humor of juist serieus? Cartoony of "realistisch"? Onze eigen wereld of sci-fi? Horror of romantisch?
Paar aanraders als je echt geen voorkeur hebt ...
Iets in de richting van de onderwerpen in Broken Sword. Tempeliers en/of vrijmetselaars. Of de heilige graal of Atlantis zoals bij Indiana Jones. Zulke onderwerpen, waar komen die in voor? Het liefst zo feitelijk mogelijk natuurlijk (doet Broken Sword volgens mij behoorlijk goed).quote:Op maandag 13 april 2009 22:55 schreef lizardtattoo het volgende:
Laat ook even weten wat je wel en niet leuk vond en waarom, dan kan ik verdere tips daarop aanpassen
quote:Op maandag 13 april 2009 13:14 schreef Topspin het volgende:
Zak mckracken. Een oud spel maar wel de moeite waard om eens gespeeld te hebben, het verhaal en de acties die je binnen het spel moet doen bevat dan ook een dosis humor. Graphics uit het jaar toebak maar mij boeit dat niet. Nog steeds eens in de zoveel tijd herinneringen ophalen van verloren tijden.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |