Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ie niet zo clichématig gebruikt werd, dan zou je gelijk hebben
quote:
Neequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Sorry schat
Dat mocht ook niet meer hè![]()
Is goed jna!quote:
Whehequote:
Ja Liverpool gaat het moeilijk krijgenquote:
En Chelsea verdient het zo niet he.. Als ik één ploeg irritant vind.. Zelfs nu met algoddelijke Hiddinkquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja Liverpool gaat het moeilijk krijgen
Schat, je bent Liverpool fan in hart en nieren, je zou het niemand gunnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
En Chelsea verdient het zo niet he.. Als ik één ploeg irritant vind.. Zelfs nu met algoddelijke Hiddink
JA maar CHELSEA? Enige dat Chelsea verdient is degradatie. Kutclub want helemaal bij elkaar gekocht stelletje egotrippers.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Schat, je bent Liverpool fan in hart en nieren, je zou het niemand gunnenJa Feyenoord misschien...
Net zoals Real Madrid, Barcelona en steeds meer clubs jammer genoegquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
JA maar CHELSEA? Enige dat Chelsea verdient is degradatie. Kutclub want helemaal bij elkaar gekocht stelletje egotrippers.
Mjah. Ik snap echt niet dat Hiddink zijn naam aan Chelsea wilt verbinden. Mjah zal wel Russisch akkefietje zijn. Maar dan nogquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net zoals Real Madrid, Barcelona en steeds meer clubs jammer genoeg
Hij moet wel min of meerquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah. Ik snap echt niet dat Hiddink zijn naam aan Chelsea wilt verbinden. Mjah zal wel Russisch akkefietje zijn. Maar dan nog
Ik denk het ook jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij moet wel min of meerLigt allemaal vrij gecompliceerd denk ik, die zaakjes met het Russisch voetbal
Volgens mij heeft Abramovich overal wel een vinger in de pap, dus die kan mensen als Hiddink flink onder druk zetten op die manier
Tijd om dat eens te gaan doenquote:
Huh?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:24 schreef Piles het volgende:
Op 400 meter hoogte over Schiphol vliegen tijdens approach
![]()
![]()
Dat dat kan in Nederland
Dirk Kuyt de 3-4 zien makenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:24 schreef Piles het volgende:
Op 400 meter hoogte over Schiphol vliegen tijdens approach
![]()
![]()
Dat dat kan in Nederland
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:24 schreef Yesse het volgende:
ZOMG dit is echt een super super super spannende wedstrijd.. Mijn hart is net even 10 jaar ouder geworden
Ja, zat ff radar te kijkenquote:
Is 400 meter zo laag?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zat ff radar te kijkenLaag over Schiphol vliegen, bochtje maken en landen
In een Boeing 737
Kloptquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is best wel heul laag jaDe toren van Schiphol is 110 meter geloof ik
Maar Oranje komt er nooit van.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:30 schreef Bravebart het volgende:
Heeft Hiddink het toch weer gefliktVoor de 3628ste keer in zn carrière
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |