Dat denk jijquote:
quote:Het gaat niet om aantallen, het gaat om Gb's. Of Tb's?
Nog geenquote:
Ik heb vandaag de hele pc doorgegraven om alle zooi van m'n vader (jajaquote:
Nicequote:
500 + 750 nu, komt 1TB bij denk ik
[..]
Mag ik de G5 van Logitech aanraden? Ligt heerlijk in de hand, goed instelbaar en is een lasermuis ipv gewoon optischquote:Nog geenHeb nu een gare MS-muis, maar die mist gewoon precisie (vooral met resize van vensters enzo)
quote:Op maandag 13 april 2009 22:16 schreef Susi het volgende:
Ik weet niet of je broertjes hebt Etc, maar het zou inderdaad 'enger' zijn om hun pc door te moeten graven
In de wat met hun wat?quote:Op maandag 13 april 2009 22:40 schreef Susi het volgende:
Ik zit helemaal in de StuBru met hun Zwaarste Lijst, meesterlijk
I knowquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 22:18 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb de MX610; ook een fijn dingetje
Ik onthoud ze, binnenkort eens kijkenquote:Op maandag 13 april 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik de G5 van Logitech aanraden? Ligt heerlijk in de hand, goed instelbaar en is een lasermuis ipv gewoon optisch
Ben jij er ook?quote:
Tof hoorquote:Op maandag 13 april 2009 22:44 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Via een Fokker een kaart weten te bemachtigen
Eliza (die muisquote:Op maandag 13 april 2009 22:44 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Via een Fokker een kaart weten te bemachtigen
Dan vind hij je vastquote:Op maandag 13 april 2009 22:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh jij ook
Ik sta heul alleen, dus zwaai maar. Heb zwart haar
Studio Brusselquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 22:45 schreef Susi het volgende:
Oh jij ook
Ik sta heul alleen, dus zwaai maar. Heb zwart haar
Ik dacht, ik houd het TV-gerelateerd ; StudioBrussel, met een 'de 70 zwaarste gitaren'-lijst : Metallica, Iron Maiden etc.quote:
Wat lief ! Een Fokster boodt er twee aan, wie het eerste per pm zou reageren kreeg ze, en toen was ik iets van de zesde die reageerde ofzo. Maar een dag later kreeg ik pm dat ze er nog eentje overhad, dus ik was vast de enige die alleen dan zou gaan.quote:Op maandag 13 april 2009 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Eliza (die muis) heeft voor mij kaartjes gekocht toen ik moest werken
![]()
Dan herken ik jou welquote:Op maandag 13 april 2009 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik ben al zo goed in mensen herkennen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |