GMTA.quote:
Ja die zag ik gister ookquote:
Heb ik ook gezien ja, klonk verbazingwekkend goedquote:
Omaatjequote:Op maandag 13 april 2009 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja die zag ik gister ookIk dacht dat ze 67 was ofso
Maar wat een keel
Nog nooit gezienquote:Op maandag 13 april 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien ja, klonk verbazingwekkend goed
Bovendien is Les Mis geweldig
Ik denk dat het daar veeeeeel serieuzer wordt genomen dan bij onsquote:Op maandag 13 april 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
Toch vind ik het wel een beetje discutabel af en toeZe hebben wel enorm uitzonderlijk goede acts bij BGT
Zijn we in Nederland dan zo slecht bedeeld of heet GB echt zoveel talent?
OOOOOOHquote:
Dat ook, scherp.quote:Op maandag 13 april 2009 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat het daar veeeeeel serieuzer wordt genomen dan bij ons
Ze hebben dat toch wel vaker (Op zoek naar...) e.d., dan zijn er twee verschillende jury'squote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef Bravebart het volgende:
Mja, serieuzer, maar hiervoor is toch ook al een voorronde geweest neem ik aan? Of iig een screening? Dan weten ze al dat ze zo kan zingen, dus waarom ze dan zo verbaasd zijn
Ah zo, dat de 'pre-jury' uit andere mensen bestaat dan de 'tv-jury'quote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze hebben dat toch wel vaker (Op zoek naar...) e.d., dan zijn er twee verschillende jury's
Zo idd. Dat ze aan de ene kant een beetje het kaf van het koren scheiden plus de meest belachelijke.quote:Op maandag 13 april 2009 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah zo, dat de 'pre-jury' uit andere mensen bestaat dan de 'tv-jury'Zou kunnen ja
Niet dan?quote:
Heb ik ook gezegd dat ik het kut vond dan?quote:Op maandag 13 april 2009 17:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar dat hij dat vond valt mij op.
Omdat het een musical is ?quote:Op maandag 13 april 2009 17:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar dat hij dat vond valt mij op.
Nee maar ik wist niet meer zeker hoe en wat..quote:Op maandag 13 april 2009 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook gezegd dat ik het kut vond dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |