Iedereen die een kaartje voor Lowlands koopt zou spijt moeten hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:49 schreef friekin_ het volgende:
Oh god. Volgens mij ga ik spijt krijgen van mijn Lowlands kaartje!
The Bug, Kraftwerk, Beirut, Magnetic Man (te gek), Ellen Allien... Die line up is om te smullen....
Mwa.. Ik heb Pukkelpop al eens gedaan. Toen vond ik de sfeer dusdanig minder. Maar wie wet geef ik het dit jaar weer een kans.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Iedereen die een kaartje voor Lowlands koopt zou spijt moeten hebben
Eagles zijn naar de vrijdag verhuisd/quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:26 schreef supkaa het volgende:
Arctic monkeys en Eagles of Death Metal op een dag![]()
Jammer dat Opeth op een andere dag speelt
Het schijnt heel cool geweest te zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:53 schreef Siegfried het volgende:
Them Crooked Vultures op Pukkelpop
http://forum.festivalsite.com/viewtopic.php?p=127369#127369
Hoe was Dour btw?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:46 schreef Stofje het volgende:
Vreemd dat dit topic zo slecht loopt. Ik ga dit jaar naar Dour en sla PP over. Vind het affiche wel beduidend beter dan dat van Lowlands, eerlijk gezegd.
En de muziek?quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:35 schreef Herr_Munk het volgende:
Heb de zaterdag een dagje mogen vertoeven op Pukkelpop als alternatief voor Lowlands. Misschien ben ik verwend met Lowlands, maar wat een organisatorische onkunde daar!
Eten en drank aparte bonnen? Belachelijk! Is een WC een luxeartikel in België? Er staan zo weinig WC's dat ik me kan voorstellen dat het voor een vrouw een ramp moet zijn om hier naar de WC te gaan. Mannen hebben hier uiteraard geen problemen mee, heeft wel als gevolg dat, als je een frietje aan het bestellen bent, een halve meter verderop een vent nog nét niet tegen de kar aan het pissen is.
Last but not least, is het iemand ook opgevallen dat het geluid gewoon slecht afgesteld is? Ik hoop dat er vrijwilligers aan de knoppen aan het draaien waren anders kunnen de Belgen zich beter zorgen maken om het kweken van goede geluidstechnici dan om de Westerschelde....
En dan tot slot een positieve noot: De line-up vond ik net ietsjes beter dan Lowlands en stand "Speciale Bieren" was zeer welkom
Ik denk dat ik je een paar keer gezien hebquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:17 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga nu weg, heb er zin in ook al ben ik nog brak van Sziget (kwam gisteren 4 uur terug na +24 uur in busje).
Roodverkleurde hanekam = ik (inmiddels meer oranjeachtig)
CU!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef Warnes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je een paar keer gezien hebHad je een hele grote hanekam en had je op de zijkant van je hoofd PKP geschoren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |