Faith no More was echt gaaf, veel te kort helaas en ik had gehoopt dat ze wat andere nummers zouden spelen. Ashes to Ashes niet bepaald mijn favoriet maar Gentle Art of Making Enemies was briljant om eindelijk een keer live te horen. Mike Patton was trouwens weer op dreef, de man is gek maar heeft wel humor.
Offspring vond ik donderdag ook verrassend leuk. Gisteren Eagles of Death Metal als hoogtepunt, heerlijke muziek en prachtige figuren op het podium om naar te kijken! deus was een beetje tegenvallend met een soort van achtergrondkoor erbij...minder dus..later in de set wel een gaaf gastoptreden van de zanger van Snow patrol en onze eigen jeugd van tegenwoordig.
Ik heb gisteren trouwens wel de slechtste band aller tijden gezien: Fever Ray...wat een deprimerende bagger is dat. Snap niet dat mensen daar een uur naar kunnen kijken.
Vanavond de tweede set van deus, ze hebben aangekondigd vanavond een nieuw bandlid bekend te maken en ze gaan een nieuw nummer spelen van de cd die ze nu aan het maken zijn. Vrees dat deus wat minder de kant van de rock opgaat...