jij hebt pikstraf....quote:Op maandag 13 april 2009 10:24 schreef kwaakvaak het volgende:
hrmm.... buiten..... hrmmm... ncensuurn met het gras tussen de bilnaad!
quote:
die van mij stond uit maar ik weet niet hoe dat kwam..... heb ik niet zelf gedaan zover ik weetquote:Op maandag 13 april 2009 10:25 schreef DR34M3R het volgende:
Niet stom. De mijne liep ook af vanochtend hoor. Maar wel met reden, en een uur later dan anders
ach... dat houdt ze toch niet volquote:
Ik vind je niet stom hoor mupkequote:
Ik zou het zelf ook niet kunnen hoor. Ik zou mezelf er misschien nog wel harder mee hebben dan hem.quote:
Nja...ik weet niet... hangt van mn bui af....quote:Op maandag 13 april 2009 10:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik zou het zelf ook niet kunnen hoor. Ik zou mezelf er misschien nog wel harder mee hebben dan hem.
quote:Op maandag 13 april 2009 10:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Mijn iWekker lag gewoon beneden op het kastje, en ging netjes om 08:00 het OPZOUTEN deuntje spelen... Niet dat ik daar last van had, maar een niet nader te noemen pikkenstraffer had het getril gehoord.
Ochtendhumeurtje?quote:Op maandag 13 april 2009 10:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nja...ik weet niet... hangt van mn bui af....
dove opschepper!quote:Op maandag 13 april 2009 10:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Mijn iWekker lag gewoon beneden op het kastje, en ging netjes om 08:00 het OPZOUTEN deuntje spelen... Niet dat ik daar last van had, maar een niet nader te noemen pikkenstraffer had het getril gehoord.
IK? Heul niequote:
ik heb gewoon honger, en mijn mama heeft me verteld als je honger hebt, moet je opscheppen. Er is genoegtquote:
LOLquote:Op maandag 13 april 2009 10:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
IK? Heul nie![]()
wij zitten gewoon romantisch samen aan de eettafel te fokken
ohjah, eten.. straks even kijken of dat nog ergens te halen isquote:Op maandag 13 april 2009 10:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb gewoon honger, en mijn mama heeft me verteld als je honger hebt, moet je opscheppen. Er is genoegt
boterham smeren kan ook helpen.quote:Op maandag 13 april 2009 10:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb gewoon honger, en mijn mama heeft me verteld als je honger hebt, moet je opscheppen. Er is genoegt
lekker... champagne met chocolade pasta... Een ware delicatessequote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
boterham smeren kan ook helpen.
wil je er champagne bij schat?
Je hebt er ook al geen rekening mee gehouden dat je vandaag niet bij de appie terecht kon?quote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjah, eten.. straks even kijken of dat nog ergens te halen is
quote:Op maandag 13 april 2009 10:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hebt er ook al geen rekening mee gehouden dat je vandaag niet bij de appie terecht kon?
quote:
quote:
Nerdy....quote:Op maandag 13 april 2009 10:32 schreef Murmeli het volgende:
IK? Heul nie![]()
wij zitten gewoon romantisch samen aan de eettafel te fokken
Snackbarren en pizaria's zijn losquote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjah, eten.. straks even kijken of dat nog ergens te halen is
wat is er?quote:
Niemand zegt hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 13 april 2009 10:38 schreef DR34M3R het volgende:
Maarreh, snuit, er zit bij jou in de buurt vast ook een AH to go?
quote:Op maandag 13 april 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niemand zegt hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow, sorry.. ik had je niet gezienquote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen iedereen! Wat een weertje he
Goedemorgen auto
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Niet? Wat voor gehucht is dat waar jij woont?quote:
Dat wordt honger lijden of bij paps of mams op visite gaanquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 10:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet? Wat voor gehucht is dat waar jij woont?
quote:Op maandag 13 april 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
Niemand zegt hoi!Hoi auto. (spontaan, hè?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooruitquote:Op maandag 13 april 2009 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow, sorry.. ik had je niet gezien
Goedemorgen auto
Heeél spontaanquote:
Oeps...! Naja, je bent nog vóór de middag, haha.quote:Op maandag 13 april 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Ow k*T! Schiet me nu nog te binnen dat ik mijn vader zou laten weten wat ik met Tweede Paasdag zou doen!
Nou... lekker netjes van me dat ik daar nu net achter ben gekomen.
Iets van Utrecht ofzo, heb er zelf ook nog nooit van gehoordquote:Op maandag 13 april 2009 10:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet? Wat voor gehucht is dat waar jij woont?
oeps..quote:Op maandag 13 april 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Ow k*T! Schiet me nu nog te binnen dat ik mijn vader zou laten weten wat ik met Tweede Paasdag zou doen!
Nou... lekker netjes van me dat ik daar nu net achter ben gekomen.
En hoe ziet het er daar verder uit dan? Ik bedoel, hoe kleden de mensen zich, hoe vervoeren ze zich en zo.. ?quote:Op maandag 13 april 2009 10:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iets van Utrecht ofzo, heb er zelf ook nog nooit van gehoord
Haha, ja dat is wel waar, maar mijn vader - al zou hij het nooit toegeven - vindt het echt vervelend dat ik niets heb laten horen. Ben hem gewoon vergeten...quote:Op maandag 13 april 2009 10:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps...! Naja, je bent nog vóór de middag, haha.
ze hebben hier van die vijgen bladeren onder hun voeten gebonden.. snap der ook geen zak van.. Nike's zijn hartstikke hip!quote:Op maandag 13 april 2009 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hoe ziet het er daar verder uit dan? Ik bedoel, hoe kleden de mensen zich, hoe vervoeren ze zich en zo.. ?
* DR34M3R probeert in te schatten hoe veel jaren ze achterlopen in Utrecht.
OMG... het zijn Allstars tegenwoordig snuit. Allstars. Je woont er al te lang blijkbaar. Wanneer vertrek je daar, voor ze je helemaal mee het prehistorisch tijdperk in sleuren ?quote:Op maandag 13 april 2009 10:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ze hebben hier van die vijgen bladeren onder hun voeten gebonden.. snap der ook geen zak van.. Nike's zijn hartstikke hip!
Niemand wil mij in huis nemenquote:Op maandag 13 april 2009 10:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
OMG... het zijn Allstars tegenwoordig snuit. Allstars. Je woont er al te lang blijkbaar. Wanneer vertrek je daar, voor ze je helemaal mee het prehistorisch tijdperk in sleuren ?
Maar jij wont iig in een hedendaags gebied, jij hebt een keuze!quote:Op maandag 13 april 2009 10:47 schreef Howl het volgende:
Bah, ik heb ook veel te weinig eten in huis. Maar om nu naar het station te wandelen voor de AH to go. Ik moet straks toch naar mam haar verjaardag. Het zijn dagen als deze dat ik Gristenen haat. Waarom kunnen de winkels niet gewoon alle dagen open zijn?
quote:Op maandag 13 april 2009 10:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niemand wil mij in huis nemenen alle vrouwen zijn stom! ALLEMAAL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op maandag 13 april 2009 10:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk dat de afstand te groot was.... maareehm, hier heb je wat lijmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is met lijm niet meer te repareren. Aan gruzelementen ligt ie nu.quote:Op maandag 13 april 2009 10:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk dat de afstand te groot was.... maareehm, hier heb je wat lijm
sorry, maar ik word een verbitterde oude man ben ik bang...quote:Op maandag 13 april 2009 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is met lijm niet meer te repareren. Aan gruzelementen ligt ie nu.
Inderdaad. Ik woon in de stad van de grote lichten. Loopt voorop in technologie, innovatie en de kredietcrisis.quote:Op maandag 13 april 2009 10:50 schreef DR34M3R het volgende:
Maar jij wont iig in een hedendaags gebied, jij hebt een keuze!
Dus je bent het nog niet!quote:Op maandag 13 april 2009 10:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sorry, maar ik word een verbitterde oude man ben ik bang...
omdat ze stom zijn!quote:Op maandag 13 april 2009 10:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus je bent het nog niet!
Er is nog steeds hoop!
Vertel Snuit, waarom deze gedachte?
En hoe komt het dat je het idee hebt dat alle vrouwen stom zijn?quote:
Hehe. Dat klinkt idd hoopvolquote:Op maandag 13 april 2009 10:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus je bent het nog niet!
Er is nog steeds hoop!
Je kunt altijd nog kijken of je een lieve jongen tegen komt natuurlijk. Ik ken er nog wel eentjequote:
huh wat wanneer?quote:Op maandag 13 april 2009 10:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Dat klinkt idd hoopvol
Snuitebolletje! Ik kreeg nog PM van je hè!
ik hou niet van piemels!quote:Op maandag 13 april 2009 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog kijken of je een lieve jongen tegen komt natuurlijk. Ik ken er nog wel eentje
Oh, dat ben je al vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 13 april 2009 11:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dat ben je al vergeten
Beetje jammer!Oooooohjah.. maar dat kan je ook gewoon zelf vragen! ik ben tegen het verspreiden van persoonsgegevens van anderen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe. Ik krijg hem wel, maar ik was benieuwd of je het nog wistquote:Op maandag 13 april 2009 11:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooooohjah.. maar dat kan je ook gewoon zelf vragen! ik ben tegen het verspreiden van persoonsgegevens van anderen..
ik wil een lief flamoesje dat van me houdt!quote:Op maandag 13 april 2009 11:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das niet erg, als de piemels maar van jouw houden
Hmz. Ik hield vroeger ook niet van spruitjes. En toch heb ik het leren etenquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 11:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooooohjah.. maar dat kan je ook gewoon zelf vragen! ik ben tegen het verspreiden van persoonsgegevens van anderen..
Pff.. Mijn kids wekten me om kwart voor zes. Stelletje mafkezenquote:Op maandag 13 april 2009 11:03 schreef MNR het volgende:
Overigens, ik was ook bijna vergeten mijn wekker uit te zetten, ik zag het toevallig omdat ik mijn telefoon oppakte voor het slapen gaan.
Werd lekker pas om 7u wakker
En papa net gebeld en een berichtje achtergelaten. Heb ik in ieder geval aan hem gedacht
dit was kwaak dus...ik schrijf nooit zulke stomme dingen opquote:Op maandag 13 april 2009 11:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das niet erg, als de piemels maar van jouw houden
De criminelenquote:Op maandag 13 april 2009 11:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pff.. Mijn kids wekten me om kwart voor zes. Stelletje mafkezen
Schatjes, ja. Maar ik heb ze wel terug gestuurd.En toen stonden ze om zes uur weer op. En om half zeven...quote:Op maandag 13 april 2009 11:09 schreef MNR het volgende:
[..]
De criminelen
Wat een schatjes
Ze wilden al zo vroeg op de morgen mammies aandacht
Je zit hier in R&P, natuurlijk mag je ons ermee vervelen!quote:Op maandag 13 april 2009 11:11 schreef Howl het volgende:
Bah, ik heb nu gewoon een rothumeur. Ik ga jullie er maar niet mee vervelen. Ik heb nog te veel te doen.
Nee. Atuo is lief, MNR is lief, Murm ook wel denk ik alhoewel.. pikstrafquote:Op maandag 13 april 2009 11:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, niet alle vrouwen zijn stom
Ahhhquote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Auto is lief, MNR is lief, Murm ook wel denk ik alhoewel.. pikstraf.
Je boft! Alle lieve vrouwen tegelijkertijd aanwezig hier
Hallo!quote:
ook hoiquote:
Murm is niet lief! check mijn 1e post maar in dit topicquote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Atuo is lief, MNR is lief, Murm ook wel denk ik alhoewel.. pikstraf.
En Dreamer is helemaal een ontzettend (!) lieve vrouw. Steek ik mijn hand voor in het vuur.quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Atuo is lief, MNR is lief, Murm ook wel denk ik alhoewel.. pikstraf.
Je moet het maar van haar aannemenquote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Murm is niet lief! check mijn 1e post maar in dit topic
en verder...don't know, heb je het ook wel precies over 2 die ik nog nooit gezien heb
Hoi!quote:
Hoelaat was je voor het eerst wakker?quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 11:24 schreef MNR het volgende:
[..]
En Dreamer is helemaal een ontzettend (!) lieve vrouw. Steek ik mijn hand voor in het vuur.
Nee, dat is niet de bedoeling...quote:Op maandag 13 april 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben lief!
Of is het niet de bedoeling dat je dat over jezelf zegt
quote:Op maandag 13 april 2009 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de bedoeling...![]()
maar je bent het wel
Uurtje of 9 denk ik. Daarna nog wat South Park afleveringen gekeken die ik toch al lang had gezien.quote:Op maandag 13 april 2009 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoelaat was je voor het eerst wakker?
Goede wijn behoeft geen krans.quote:Op maandag 13 april 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben lief!
De mensen hier gaan nog eens wat van ons denkenquote:Op maandag 13 april 2009 11:24 schreef MNR het volgende:
[..]
En Dreamer is helemaal een ontzettend (!) lieve vrouw. Steek ik mijn hand voor in het vuur.
quote:
Van mij mag je. Ben je bang dat niemand anders dat over je gaat zeggen anders?quote:Op maandag 13 april 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben lief!
Dus dan is bij deze je stelling dat alle vrouwen stom zijn, ontkracht. En die gaat dus nooit meer op!quote:
Haha, gezelligquote:Op maandag 13 april 2009 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Uurtje of 9 denk ik. Daarna nog wat South Park afleveringen gekeken die ik toch al lang had gezien..
* AirwiN telt het aantal 'ik ben tof' posts van Q.quote:
Nee zeker nietquote:Op maandag 13 april 2009 11:27 schreef DR34M3R het volgende:
Van mij mag je. Ben je bang dat niemand anders dat over je gaat zeggen anders?
quote:Op maandag 13 april 2009 11:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus dan is bij deze je stelling dat alle vrouwen stom zijn, ontkracht. En die gaat dus nooit meer op!
Sommige vrouwen Snuit, sommige vrouwen.
quote:Op maandag 13 april 2009 11:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, niet alle vrouwen zijn stom
Hehehequote:Op maandag 13 april 2009 11:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De mensen hier gaan nog eens wat van ons denken
Maar het wordt tijd dat we eens gaan meeten denk ik, dan weet je voor wie je je hand in het vuur steekt
Ik had het over goede wijn, niet over perfecte wijn.quote:Op maandag 13 april 2009 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN telt het aantal 'ik ben tof' posts van Q.
Nee, ik weet het...quote:Op maandag 13 april 2009 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen in bed liggen is ook niet alles hoor.
Ik vond het heerlijk vanmorgen!quote:Op maandag 13 april 2009 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Was je gezelschap gisteravond niet slaap waardig?!quote:
En hij dan vragen of ze haar eitjes gekookt of bevrucht wil...quote:Op maandag 13 april 2009 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Was je gezelschap gisteravond niet slaap waardig?!dichtjes tegen elkaar aan kroelen en de volgende ochtend " Vrolijk pasen" tegen elkaar zeggen
Hahahaquote:Op maandag 13 april 2009 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was je gezelschap gisteravond niet slaap waardig?!dichtjes tegen elkaar aan kroelen en de volgende ochtend " Vrolijk pasen" tegen elkaar zeggen
Er zijn zoveel clouds, ik heb er genoeg op om te springenquote:Op maandag 13 april 2009 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
*draait Rolling Stones - Get off of my cloud*
* Snuitebolletje het wolkje nog even iets verder omhoog blaast!quote:Op maandag 13 april 2009 11:39 schreef MNR het volgende:
* MNR zweeft even op een klein wolkje
(dat is nav een compliment per PM van Snuit, voor de nieuwsgierigen)
Ik heb niets met pasen dus ik hoef dat 's morgens niet te zeggenquote:Op maandag 13 april 2009 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
grote knuffelbeer aanschaffen en daar lekker tegen aan kroelenquote:Op maandag 13 april 2009 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn hoofd is het altijd onbewolkt hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 11:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Er zijn zoveel clouds, ik heb er genoeg op om te springen
quote:Op maandag 13 april 2009 11:39 schreef MNR het volgende:
* MNR zweeft even op een klein wolkje
(dat is nav een compliment per PM van Snuit, voor de nieuwsgierigen)
quote:Op maandag 13 april 2009 11:44 schreef MNR het volgende:
En ik kom 's ochtends mijn bed uit voor Q-music.
Met die geweldige Ruud, die immer toffe vent hij maakt me altijd aan het lachen, zijn rechterhand Jeroen die zich eigenlijk gewoon ontzettend hard en goed inzet en Martijn omdat hij af en toe van die lieve opmerkingen maakt en lekker integer blijft.
En lachen jongen altijd met die gasten
Ben blij als het morgen weer 6u is!
En dan moet ik ergens mij blijheid kwijt en dat is hier
Am I inside your head?quote:Op maandag 13 april 2009 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn hoofd is het altijd onbewolkt hoor.
Tim?quote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Am I inside your head?
Laat het Tim maar niet horen!
Ik woon in dezelfde stad als menigeen hier Snuitquote:
Di-rect? Dat bestaat niet meerquote:
Ja, dat is toch die zanger van Direct, die nu uit elkaar gaan?quote:
ik kan ook niets prive houden hier he!quote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik woon in dezelfde stad als menigeen hier Snuit
Oh. Ik zat te denken aan een talentvolle Tim. Hardin of Buckley.quote:Op maandag 13 april 2009 11:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat is toch die zanger van Direct, die nu uit elkaar gaan?
Whoeiquote:Op maandag 13 april 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik krijg straks ontzettend leuk bezoek op deze mooie dag!
als de auto de weg kan vinden..quote:Op maandag 13 april 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik krijg straks ontzettend leuk bezoek op deze mooie dag!
MET een AH to go!quote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik woon in dezelfde stad als menigeen hier Snuit
Ik denk dat de auto dat wel kanquote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als de auto de weg kan vinden..
Voor jou:quote:Op maandag 13 april 2009 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. Ik zat te denken aan een talentvolle Tim. Hardin of Buckley.
Ik denk het ookquote:
Nicequote:
En anders kom jij mij wel reddenquote:
In een beetje stad is de normale Albert Heijn ook gewoon open. Daarvoor hoef je niet naar de AH to go!quote:
Maar natuurlijk!!quote:
Jeej! Utrecht is een beetje stad.quote:Op maandag 13 april 2009 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een beetje stad is de normale Albert Heijn ook gewoon open. Daarvoor hoef je niet naar de AH to go!
Kijk! JIJ snapt het!quote:
In dat opzicht wel...quote:
Goedemorgen! Hoe vroeg?quote:Op maandag 13 april 2009 11:59 schreef Ofresca het volgende:
Hallo!
Mijn wekker ging ook af, maar dat was helaas bewust...
Jaaa!quote:
Kijk, ik voel mij helemaal veiligquote:
Goedemorgen!quote:
MNR dame met de wijze inzichten en de lekkere kontquote:
quote:
Jij was al eerder wakkerquote:
Hooiquote:
Niet heel veel eerderquote:
Haha okequote:Op maandag 13 april 2009 12:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet heel veel eerderiig niet in mijn beleveing
quote:Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR dame met de wijze inzichten en de lekkere kont![]()
have fun meid!quote:Op maandag 13 april 2009 12:09 schreef MNR het volgende:
Ik ben ervandoor. Heb om 13u afgesproken in Waalwijk en wil nog douchen.. hehe. Dat wordt haasten. Ik meld wel even dat ik later ben
Ciao en ik wens jullie allemaal nog een hele fijne Tweede Paasdag
Veel plezier!quote:Op maandag 13 april 2009 12:09 schreef MNR het volgende:
Ik ben ervandoor. Heb om 13u afgesproken in Waalwijk en wil nog douchen.. hehe. Dat wordt haasten. Ik meld wel even dat ik later ben
Doeiquote:Op maandag 13 april 2009 12:09 schreef MNR het volgende:
Ciao!quote:Op maandag 13 april 2009 12:09 schreef MNR het volgende:
Een boek lezen klinkt als een goed idee. Dat ga ik zo ook maar eens doen. Maar dan wel op mijn balkon.quote:Op maandag 13 april 2009 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Wij gaan naar de speeltuin, boek mee en lekker lezen
En daarna moet ik wat in huis doen enzo.
Veel plzquote:Op maandag 13 april 2009 12:09 schreef MNR het volgende:
Helaas wordt het wel een studieboek...quote:Op maandag 13 april 2009 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een boek lezen klinkt als een goed idee. Dat ga ik zo ook maar eens doen. Maar dan wel op mijn balkon.
Dan ben je aan de late kant. Have fun!quote:Op maandag 13 april 2009 12:09 schreef MNR het volgende:
Zeg, er is een zéér beperkt aantal mensen dat mij zo mag noemen en daar ben jij er niet één vanquote:
Je hoeft je niet aangesproken te voelenquote:Op maandag 13 april 2009 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, er is een zéér beperkt aantal mensen dat mij zo mag noemen en daar ben jij er niet één van
Good morning sunshinequote:
En daaruit mag ik opmaken dat je mij geen goedemorgen wenst?quote:Op maandag 13 april 2009 12:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voelen
Tsja dat moet ook gebeuren. Het boek dat ik wilde gaan lezen is ook niet helemaal voor mij plezier. Het is een boek over problemen die ik heb.quote:Op maandag 13 april 2009 12:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Helaas wordt het wel een studieboek...
Dat ging ik net ook doen, maar toen kwamen ze hier thuis aan met poffertjesquote:Op maandag 13 april 2009 12:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Veel plz
Ik ga maar eens opzoek naar wat eten
Goede middagquote:
Doeiquote:
Mag ik vragen wat, of niet?quote:Op maandag 13 april 2009 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja dat moet ook gebeuren. Het boek dat ik wilde gaan lezen is ook niet helemaal voor mij plezier. Het is een boek over problemen die ik heb.
Sounds good!quote:Op maandag 13 april 2009 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn boek gaat over een vrouw die het merk: 'De Nederlandse taal' vastlegt en merkt dat dat haar de macht geeft om de loop der gebeurtenissen te bepalen.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling en dus wordt ze achternagezeten door de hoogste ambtenaren
Ben er nog niet in begonnen en benieuwd
Tot straks meis!quote:
Er zijn maar een paar mensen waar ik aardig tegen ben, en daar ben jij er niet 1 van...quote:Op maandag 13 april 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En daaruit mag ik opmaken dat je mij geen goedemorgen wenst?
Aardig ben je
Ja, ik vond het idee ook wel leuk klinkenquote:
Vragen staat vrij. Of ik antwoord geef is een tweede.quote:Op maandag 13 april 2009 12:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat, of niet?
Poffertjes!![]()
Daag Auto
Ik plaagde jequote:Op maandag 13 april 2009 12:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar mensen waar ik aardig tegen ben, en daar ben jij er niet 1 van...![]()
Nee sorry, goedemorgen JB !!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op maandag 13 april 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik plaagde jeOoh sorry, zo noemen ik en mijn vrienden elkaar wel eens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was niet serieus ofzo
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Dat moet ik je nageven KF de nieuwe jongere single vrouwen zijn altijd wel gechameerd van jequote:Op maandag 13 april 2009 12:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar mensen waar ik aardig tegen ben, en daar ben jij er niet 1 van...![]()
Nee sorry, goedemorgen JB !!!![]()
Ah okee! Nou lijkt me sowieso wel een interessant boek om te lezen!quote:Op maandag 13 april 2009 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vragen staat vrij. Of ik antwoord geef is een tweede.![]()
Het is een boekje over KOPP(Kinderen van Ouders met Psychische Problemen)
Het boekje is geschreven door een kennis van mij. Aangezien mijn moeder een persoonlijkheidsstoornis heeft is dit boekje wellicht interessant voor mij.
Ja dat is het zeker. En misschien heb ik er nog iets aan.quote:Op maandag 13 april 2009 12:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee! Nou lijkt me sowieso wel een interessant boek om te lezen!
Nee, dat snap ik.quote:Op maandag 13 april 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh sorry, zo noemen ik en mijn vrienden elkaar wel eens...
Het was niet serieus ofzo
I agreequote:Op maandag 13 april 2009 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Alleen ik vraag me gewoon af hoe je erbij komt om mensen die je niet kent verder zo te noemen. Het is nl een vrij denigrerende benaming en ik zou het niet in mn hoofd halen om iemand die ik niet ken zo te noemen, ook niet op een vriendelijke manier.
Ik vind het gewoon typisch
(Waarmee ik je niet veroordeel, zoveel boeit t me nu ook weer niet)
Welkequote:Op maandag 13 april 2009 12:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat moet ik je nageven KF de nieuwe jongere single vrouwen zijn altijd wel gechameerd van je
Goedemorgen!quote:
Het is erg lekker maar sllleeeeeeeccchhttttttttquote:Op maandag 13 april 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga even naar het tankstation voor marshmallows
Even de chocolade fontein uitproberen
De bijnaam van mijn beste vriend is "sletje".quote:
Daar zal vast een reden voor zijnquote:Op maandag 13 april 2009 12:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De bijnaam van mijn beste vriend is "sletje".
Whahaha jij met 3 uur sport per dag moet dat toch geen probleem zijnquote:Op maandag 13 april 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
[..]
Het is erg lekker maar sllleeeeeeeccchhtttttttt
Toch welquote:Op maandag 13 april 2009 12:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Whahaha jij met 3 uur sport per dag moet dat toch geen probleem zijn
Aah jij bent pas 19 dan heb je wel meer van day soort dingen die later niet meer kunnenquote:Op maandag 13 april 2009 12:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De bijnaam van mijn beste vriend is "sletje".
Edit: Alhoewel ik wel kan begrijpen dat je het niet fijn vindt wanneer je zo begroet wordt door een totaal onbekende.
Korn is van tijd tot tijd wel leuk om te luisteren. Alleen jammer dat de laatste albums niet meer zo leuk zijn.quote:
Oeh! Toen ben je maar weer omgedraaid?quote:Op maandag 13 april 2009 12:56 schreef Feitosa het volgende:
Zag gisteren een mooie meid in de kroeg, dus ik er op af. Blijkt ze 17 te zijn.
Het kan ook schijn zijn natuurlijkquote:Op maandag 13 april 2009 12:56 schreef xFriendx het volgende:
Tijd terug dat ik hier postte, maar iedereen lijkt behoorlijk happy hier. Goede zaak.
Wat is nu precies het probleem? Dacht je dat ze ouder was?quote:Op maandag 13 april 2009 12:56 schreef Feitosa het volgende:
Zag gisteren een mooie meid in de kroeg, dus ik er op af. Blijkt ze 17 te zijn.
quote:Op maandag 13 april 2009 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is nu precies het probleem? Dacht je dat ze ouder was?
met de nadruk op lijkt dan maarquote:Op maandag 13 april 2009 12:56 schreef xFriendx het volgende:
Tijd terug dat ik hier postte, maar iedereen lijkt behoorlijk happy hier. Goede zaak.
Aah dan plak je er een uurtje achteraanquote:
Hoezo leeftijd is ook maar getal.quote:Op maandag 13 april 2009 13:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tijn, dat is een vrij domme vraag
Wat is er loos dan?quote:
super voor je meisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, maar het was zo,n mooie meid............quote:Op maandag 13 april 2009 12:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeh! Toen ben je maar weer omgedraaid?
[..]
voel me vandaag gewoon niet happy de oorzaak hoeft niet perse verteld te wordenquote:
Met gemak!quote:Op maandag 13 april 2009 13:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah dan plak je er een uurtje achteraan
Zolang de oorzaak van buitenaf komt is er geen reden dat je te ongelukkig te laten voelenquote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voel me vandaag gewoon niet happy de oorzaak hoeft niet perse verteld te worden
heb gewoon wel t gevoel dat es lekker keihard te schreeuwen
n mens kan immers niet altijd maar happy wezen....
quote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Very much true, Sir.quote:Op maandag 13 april 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Korn is van tijd tot tijd wel leuk om te luisteren. Alleen jammer dat de laatste albums niet meer zo leuk zijn.
Gewoon ff een dipje?quote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wil je even los gaan op de bokszak?quote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Herkenbaar.quote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
En dat is heel wijs gezegd, maar niet altijd te doenquote:Op maandag 13 april 2009 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zolang de oorzaak van buitenaf komt is er geen reden dat je te ongelukkig te laten voelen
De laatste keer dat ik Korn heb gezien was wel erg gaaf. Vooral omdat Joey Jordanson(drummer Slipknot) toen drumde bij Korn. Maar de nieuwe nummers zijn niet echt leuk.quote:Op maandag 13 april 2009 13:08 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Very much true, Sir.
Heb het ook lang niet opgezet. Ik blijf ook hangen in oude muziekmeuk. Is gewoon beter.
Ja dat is ook weer waar.quote:Op maandag 13 april 2009 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet altijd Tijn, soms is leeftijd een wereld van verschil
quote:Op maandag 13 april 2009 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor alle mensen met een dipjeOke clip is bagger, maar vond hem wel grappig
quote:
klopt helemaal!quote:Op maandag 13 april 2009 13:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]en ze zeggen eigenlijk precies zoals het is..
Lekker een dagje of 2 in je dipje zitten (soms langer, soms korter) en dan gaat het meestal wel weer beter
Zei daar iemand makro?quote:Op maandag 13 april 2009 13:09 schreef Cuegirllie het volgende:
M'n laptop doet het weerde vraag is alleen nog vor hoelang hehe
Vandaag m'n pa voor de verandering eens opgebeld en hij komt straks hierlangs en gaan we even langs de macro enzo. Ik hoop erop dat we sinds jaren weer een spelletje gaan spelen ofzo
Klopt, maar zo kom ik iedere keer wel weer terug met mijn benen op de grond zeg maarquote:Op maandag 13 april 2009 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat is heel wijs gezegd, maar niet altijd te doen
owja, de makro is met een kquote:Op maandag 13 april 2009 13:18 schreef zbbrox het volgende:
Zei daar iemand makro?
Neem je een emmer haribo voor me mee?van die zwarte staafjes thnx
Hm.quote:Op maandag 13 april 2009 13:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar zo kom ik iedere keer wel weer terug met mijn benen op de grond zeg maarBijvoorbeeld als het een man betreft; waarom zou hij mij kut kunnen laten voelen?! 9 van de 10 keer kom ik dan tot de conclusie dat diegene dat niet waard is
En het klopt alle keren
koerier?!quote:Op maandag 13 april 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
owja, de makro is met een k
Hahaha ik ben geen uhm pakjesbezorger.. of eigenlijk zoek ik een ander woord, maar daar kan ik niet op komen op dit moment
Dat is zeker waar, hahaquote:Op maandag 13 april 2009 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm.
Ik heb ook een ander soort mannenproblemen dan jij he
de ander hoeft niet de reden te zijn van je kut voelen, maar hij wel evt een aanleiding zijn/geven.quote:Op maandag 13 april 2009 13:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar zo kom ik iedere keer wel weer terug met mijn benen op de grond zeg maarBijvoorbeeld als het een man betreft; waarom zou hij mij kut kunnen laten voelen?! 9 van de 10 keer kom ik dan tot de conclusie dat diegene dat niet waard is
En het klopt alle keren
Klopt, maar dan ligt het dus niet aan die ander, denk ikquote:Op maandag 13 april 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de ander hoeft niet de reden te zijn van je kut voelen, maar hij wel evt een aanleiding zijn/geven.
Bv als ie iets omhoog haalt waar je zelf mee zit of waar je je snel klote om voelt.
Het gaat lekker met het uitleggen van mij vandaag.. maar je snapt me vast wel
Dat valt onder dezelfde noemer als pakjesbezorger vind ik. Maar ik zocht volgens mij iets totaal anders haha.quote:
Oké, hahaquote:Op maandag 13 april 2009 13:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat valt onder dezelfde noemer als pakjesbezorger vind ik. Maar ik zocht volgens mij iets totaal anders haha.
Hoiquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de ander hoeft niet de reden te zijn van je kut voelen, maar hij wel evt een aanleiding zijn/geven.
Bv als ie iets omhoog haalt waar je zelf mee zit of waar je je snel klote om voelt.
Het gaat lekker met het uitleggen van mij vandaag.. maar je snapt me vast wel
Boodschappenjongenquote:Op maandag 13 april 2009 13:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat valt onder dezelfde noemer als pakjesbezorger vind ik. Maar ik zocht volgens mij iets totaal anders haha.
Nee klopt, maar dan komt het wel effe door een buitenstander.quote:Op maandag 13 april 2009 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
Klopt, maar dan ligt het dus niet aan die ander, denk ik
Wel als Auto daar een foto van neemt.quote:Op maandag 13 april 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga trouwens maar eens douchen, ik denk niet dat auto het leuk vindt als ik haar in mijn ochtendjas binnenlaat
Ik snap je wel, maar dan is de ander niet de oorzaak, bedoel ikquote:Op maandag 13 april 2009 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dan komt het wel effe door een buitenstander.
Ach laat ook maar haha.. Ik kan mezelf vandaag niet goed verwoorden, kost teveel nadenkwerk en te lange teksten
Auto vindt het ineens wel leuk als ze er een foto van maakt?quote:Op maandag 13 april 2009 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel als Auto daar een foto van neemt.
quote:Op maandag 13 april 2009 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel als Auto daar een foto van neemt.
Dat onken ik ook niet hequote:Op maandag 13 april 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
Ik snap je wel, maar dan is de ander niet de oorzaak, bedoel ikDat zit er dan sowieso wel in..
En soms komt het gewoon door de anderquote:Op maandag 13 april 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar dan is de ander niet de oorzaak, bedoel ikDat zit er dan sowieso wel in..
Tijgertjequote:
Ludootje! Alles goed?quote:
Geen idee. Misschien wel als zij die foto hier post.quote:Op maandag 13 april 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Auto vindt het ineens wel leuk als ze er een foto van maakt?
Zeer zeker! Leuk wezen stappen van het weekend, van het weer genoten etc. Met u ook?quote:Op maandag 13 april 2009 13:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
TIjgertje
[..]
Ludootje! Alles goed?
Dan is het misschien leuk voor jou, maar voor auto maakt het toch geen reet uit?quote:Op maandag 13 april 2009 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien wel als zij die foto hier post.
Niet?quote:Op maandag 13 april 2009 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is het misschien leuk voor jou, maar voor auto maakt het toch geen reet uit?
quote:Op maandag 13 april 2009 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is het misschien leuk voor jou, maar voor auto maakt het toch geen reet uit?
Ain't gonna happen!quote:Op maandag 13 april 2009 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mooi! Ja ik was bij vrienden zaterdagavond en gisteren een heerlijk avondeten gemaaktquote:Op maandag 13 april 2009 13:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeer zeker! Leuk wezen stappen van het weekend, van het weer genoten etc. Met u ook?
Nee sorry,z oveel toevoeging heeft een zelfgemaakte foto op dat moment nietquote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 13 april 2009 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi! Ja ik was bij vrienden zaterdagavond en gisteren een heerlijk avondeten gemaaktDie rosbief was overheerlijk
En vandaag lekker luieren en straks misschien de auto eens goed wassen en in de was zetten
Inderdaad, dat klinkt het zekerquote:Op maandag 13 april 2009 13:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Alhoewel, auto in de was klinkt dan weer een beetje burgerlijk!
Jij kan je fiets in de was zetten, das stukken minder burgerlijkquote:Op maandag 13 april 2009 13:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Alhoewel, auto in de was klinkt dan weer een beetje burgerlijk!
"Ze"? Wat is haar naam?quote:Op maandag 13 april 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, dat klinkt het zekerMaar ze verdient het, is al ruim een half jaar geleden dat haar huidje een beschermlaag heeft gekregen
gewoon vim gebruiken met een schuursponsje!!quote:Op maandag 13 april 2009 13:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"Ze"? Wat is haar naam?
En opletten dat je geen scrub gebruikt, zal haar perzik-laklaagje geen goed doen.
Ach, ware schoonheid zit van binnen. Mijn fiets is daar het bewijs van.quote:Op maandag 13 april 2009 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij kan je fiets in de was zetten, das stukken minder burgerlijk
Ik zie het. Tof. Ik ook volop.quote:Op maandag 13 april 2009 13:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeer prima, zie boven ^^
Jij nog een beetje van het weer genoten?
Is dat niet iets wat vrouwen bij ex-vriendjes doen? "Hell hath no fury like a woman scorned" etc.?quote:Op maandag 13 april 2009 13:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon vim gebruiken met een schuursponsje!!
Dat verschilt van persoon. Sommige vrienden noemen haar het beestquote:Op maandag 13 april 2009 13:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"Ze"? Wat is haar naam?
En opletten dat je geen scrub gebruikt, zal haar perzik-laklaagje geen goed doen.
Ik zou zoiets nooit doenquote:Op maandag 13 april 2009 13:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat vrouwen bij ex-vriendjes doen? "Hell hath no fury like a woman scorned" etc.?
Al dagen terugquote:Op maandag 13 april 2009 13:41 schreef KudFokker het volgende:
Heeft Ofresca de newbie vragen al beantwoord?
Ze hadden mij geen een tankstation spekjes, marshmellows of fruit...
Dus geen choco fontein...
Dat staat alleen goed bijquote:Op maandag 13 april 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat verschilt van persoon. Sommige vrienden noemen haar het beestIk zelf heb geen naam voor haar
Nee inderdaad, blank staal staat haar ook niet zo goed volgens mij
* een hekel heeft aan terug lezen *quote:
Waarom gaat het nu alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeer over auto'squote:Op maandag 13 april 2009 13:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat staat alleen goed bij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |