jij hebt pikstraf....quote:Op maandag 13 april 2009 10:24 schreef kwaakvaak het volgende:
hrmm.... buiten..... hrmmm... ncensuurn met het gras tussen de bilnaad!
quote:
die van mij stond uit maar ik weet niet hoe dat kwam..... heb ik niet zelf gedaan zover ik weetquote:Op maandag 13 april 2009 10:25 schreef DR34M3R het volgende:
Niet stom. De mijne liep ook af vanochtend hoor. Maar wel met reden, en een uur later dan anders
ach... dat houdt ze toch niet volquote:
Ik vind je niet stom hoor mupkequote:
Ik zou het zelf ook niet kunnen hoor. Ik zou mezelf er misschien nog wel harder mee hebben dan hem.quote:
Nja...ik weet niet... hangt van mn bui af....quote:Op maandag 13 april 2009 10:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik zou het zelf ook niet kunnen hoor. Ik zou mezelf er misschien nog wel harder mee hebben dan hem.
quote:Op maandag 13 april 2009 10:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Mijn iWekker lag gewoon beneden op het kastje, en ging netjes om 08:00 het OPZOUTEN deuntje spelen... Niet dat ik daar last van had, maar een niet nader te noemen pikkenstraffer had het getril gehoord.
Ochtendhumeurtje?quote:Op maandag 13 april 2009 10:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nja...ik weet niet... hangt van mn bui af....
dove opschepper!quote:Op maandag 13 april 2009 10:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Mijn iWekker lag gewoon beneden op het kastje, en ging netjes om 08:00 het OPZOUTEN deuntje spelen... Niet dat ik daar last van had, maar een niet nader te noemen pikkenstraffer had het getril gehoord.
IK? Heul niequote:
ik heb gewoon honger, en mijn mama heeft me verteld als je honger hebt, moet je opscheppen. Er is genoegtquote:
LOLquote:Op maandag 13 april 2009 10:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
IK? Heul nie![]()
wij zitten gewoon romantisch samen aan de eettafel te fokken
ohjah, eten.. straks even kijken of dat nog ergens te halen isquote:Op maandag 13 april 2009 10:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb gewoon honger, en mijn mama heeft me verteld als je honger hebt, moet je opscheppen. Er is genoegt
boterham smeren kan ook helpen.quote:Op maandag 13 april 2009 10:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb gewoon honger, en mijn mama heeft me verteld als je honger hebt, moet je opscheppen. Er is genoegt
lekker... champagne met chocolade pasta... Een ware delicatessequote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
boterham smeren kan ook helpen.
wil je er champagne bij schat?
Je hebt er ook al geen rekening mee gehouden dat je vandaag niet bij de appie terecht kon?quote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjah, eten.. straks even kijken of dat nog ergens te halen is
quote:Op maandag 13 april 2009 10:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hebt er ook al geen rekening mee gehouden dat je vandaag niet bij de appie terecht kon?
quote:
quote:
Nerdy....quote:Op maandag 13 april 2009 10:32 schreef Murmeli het volgende:
IK? Heul nie![]()
wij zitten gewoon romantisch samen aan de eettafel te fokken
Snackbarren en pizaria's zijn losquote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjah, eten.. straks even kijken of dat nog ergens te halen is
wat is er?quote:
Niemand zegt hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 13 april 2009 10:38 schreef DR34M3R het volgende:
Maarreh, snuit, er zit bij jou in de buurt vast ook een AH to go?
quote:Op maandag 13 april 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niemand zegt hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow, sorry.. ik had je niet gezienquote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen iedereen! Wat een weertje he
Goedemorgen auto
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Niet? Wat voor gehucht is dat waar jij woont?quote:
Dat wordt honger lijden of bij paps of mams op visite gaanquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 10:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet? Wat voor gehucht is dat waar jij woont?
quote:Op maandag 13 april 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
Niemand zegt hoi!Hoi auto. (spontaan, hè?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooruitquote:Op maandag 13 april 2009 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow, sorry.. ik had je niet gezien
Goedemorgen auto
Heeél spontaanquote:
Oeps...! Naja, je bent nog vóór de middag, haha.quote:Op maandag 13 april 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Ow k*T! Schiet me nu nog te binnen dat ik mijn vader zou laten weten wat ik met Tweede Paasdag zou doen!
Nou... lekker netjes van me dat ik daar nu net achter ben gekomen.
Iets van Utrecht ofzo, heb er zelf ook nog nooit van gehoordquote:Op maandag 13 april 2009 10:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet? Wat voor gehucht is dat waar jij woont?
oeps..quote:Op maandag 13 april 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Ow k*T! Schiet me nu nog te binnen dat ik mijn vader zou laten weten wat ik met Tweede Paasdag zou doen!
Nou... lekker netjes van me dat ik daar nu net achter ben gekomen.
En hoe ziet het er daar verder uit dan? Ik bedoel, hoe kleden de mensen zich, hoe vervoeren ze zich en zo.. ?quote:Op maandag 13 april 2009 10:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iets van Utrecht ofzo, heb er zelf ook nog nooit van gehoord
Haha, ja dat is wel waar, maar mijn vader - al zou hij het nooit toegeven - vindt het echt vervelend dat ik niets heb laten horen. Ben hem gewoon vergeten...quote:Op maandag 13 april 2009 10:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps...! Naja, je bent nog vóór de middag, haha.
ze hebben hier van die vijgen bladeren onder hun voeten gebonden.. snap der ook geen zak van.. Nike's zijn hartstikke hip!quote:Op maandag 13 april 2009 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hoe ziet het er daar verder uit dan? Ik bedoel, hoe kleden de mensen zich, hoe vervoeren ze zich en zo.. ?
* DR34M3R probeert in te schatten hoe veel jaren ze achterlopen in Utrecht.
OMG... het zijn Allstars tegenwoordig snuit. Allstars. Je woont er al te lang blijkbaar. Wanneer vertrek je daar, voor ze je helemaal mee het prehistorisch tijdperk in sleuren ?quote:Op maandag 13 april 2009 10:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ze hebben hier van die vijgen bladeren onder hun voeten gebonden.. snap der ook geen zak van.. Nike's zijn hartstikke hip!
Niemand wil mij in huis nemenquote:Op maandag 13 april 2009 10:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
OMG... het zijn Allstars tegenwoordig snuit. Allstars. Je woont er al te lang blijkbaar. Wanneer vertrek je daar, voor ze je helemaal mee het prehistorisch tijdperk in sleuren ?
Maar jij wont iig in een hedendaags gebied, jij hebt een keuze!quote:Op maandag 13 april 2009 10:47 schreef Howl het volgende:
Bah, ik heb ook veel te weinig eten in huis. Maar om nu naar het station te wandelen voor de AH to go. Ik moet straks toch naar mam haar verjaardag. Het zijn dagen als deze dat ik Gristenen haat. Waarom kunnen de winkels niet gewoon alle dagen open zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |