abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67989214
Pfff dames ik vind het nog erg lastig hoor, wat ik wil en wat goed is etc.... (ik bedoel het wiegje op de slaapkamer )
#geen
  maandag 13 april 2009 @ 22:32:42 #77
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67989236
Ik heb ook heel goeie hoop voor Huupje jr. <3
Succes morgen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67989333
Ik vind het heerlijk, mijn kindje bij ons op de kamer. Als ik in bed lig hoor ik rechts zijn adempje en links de ademhaling van mijn man. Het scheelt nogal dat zowel kind als man naast ademen weinig geluiden maken in hun slaap, dus het werkt prima zo. Daarbij geef ik wel borstvoeding en is het handig om 'm dan snel te kunnen pakken, zonder dat hij eerst echt moet gaan huilen. Dat voelt fijn voor mij.

Ik zie er trouwens helemaal niet tegenop om hem op gegeven moment wel op zijn eigen kamertje te laten slapen, en ik denk ook niet dat hij daar moeite mee zal hebben. Maar hij nog in z'n wiegje past blijft hij bij ons en daarna zien we wel weer.

Huuphuup, veel sterkte voor morgen! Ik duim voor een goed gegroeid bolletje.
pi_67989396
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:32 schreef DuchessX het volgende:
Pfff dames ik vind het nog erg lastig hoor, wat ik wil en wat goed is etc.... (ik bedoel het wiegje op de slaapkamer )
ik heb ook erg getwijfeld over wiegje/geen wiegje en op de slaapkamer of niet maar uiteindelijk hebben we gekozen voor een ledikantje op haar eigen kamertje. Ledikantje vanwege practische redenen (geld ) maar de slaapkamer omdat ik ontzettend slecht slaap. Ik ben bang dat als mn kindje naast me ligt in een wiegje dat ik dan echt geen oog meer dicht doe. Dus vandaar
(en ik slaap al met oordoppen nu en ik doe nu al geen oog dicht )

Thanks allemaal, met zoveel positive thoughts moet het goedkomen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67989433
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:35 schreef Jore het volgende:
Ik vind het heerlijk, mijn kindje bij ons op de kamer. Als ik in bed lig hoor ik rechts zijn adempje en links de ademhaling van mijn man. Het scheelt nogal dat zowel kind als man naast ademen weinig geluiden maken in hun slaap, dus het werkt prima zo. Daarbij geef ik wel borstvoeding en is het handig om 'm dan snel te kunnen pakken, zonder dat hij eerst echt moet gaan huilen. Dat voelt fijn voor mij.

Ik zie er trouwens helemaal niet tegenop om hem op gegeven moment wel op zijn eigen kamertje te laten slapen, en ik denk ook niet dat hij daar moeite mee zal hebben. Maar hij nog in z'n wiegje past blijft hij bij ons en daarna zien we wel weer.

Huuphuup, veel sterkte voor morgen! Ik duim voor een goed gegroeid bolletje.
Ik denk dat DuchessX alleen maar mijn gesnurk hoort
pi_67989506
Nah, dan kan zo'n klein baby'tje met bijbehorende kleine geluidjes er vast nog wel bij
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 22:38:56 #82
5428 crew  miss_sly
pi_67989510
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht trouwens ook dat ik de baby graag dichtbij me wilde hebben, maar doordat het wiegje op een onhandige plaats naast mijn bedje hing en ik dus nauweljiks mijn bed in kwam en mede ook omdat we alledrie heel onrustig sliepen is Sasha na 1 nacht naar zijn eigen kamertje gegaan.
Dat werkte voor ons beter.

Je kan natuurlijk altijd met je kindje op de kamer beginnen, werkt het niet is ze de 2e nacht zo verplaatst toch?
Precies. Daarom zei ik ook dat ik denk dat ik het prettig vind. En in haar eigen kamertje leggen is inderdaad zo gebeurd. Jammer van het wiegje wat we dan extra hebben gekocht, maar dat is dan maar niet anders
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 22:39:45 #83
5428 crew  miss_sly
pi_67989544
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Dankje
Maar eh, we krijgen dus een meisje volgens jou... volgens degene die er zelf tot twee keer toe van overtuigd was dat ze een meisje zou krijgen... hmmm.
Een jongetje dus
Ik denk ook dat jullie een meisje krijgen
Maar toch fijn dat je ook uit de jongensnaam bent
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67989805
Succes morgen Huup, ik hoop dat alles goed is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67990106
Ow nog even iets heel anders

Heeft iemand van jullie ervaring met de Doomooseat?

Wordt dit ook wel gebruikt ipv zo'n wipstoeltje? En hoe lang mag een klein kindje hier in liggen?
#geen
  maandag 13 april 2009 @ 22:56:19 #86
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67990205
Ik wilde graag zo'n ding kopen maar uiteindelijk niet gedaan. Een wipstoeltje beweegt lekker mee bij beweging en dit zakje vormt zich alleen naar het lichaam. Niet te vergelijken dus.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 13 april 2009 @ 23:04:44 #87
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67990527
Huup, succes morgen!!! Ook ik denk aan je
No more games, no more drama...
pi_67991397
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:53 schreef DuchessX het volgende:
Ow nog even iets heel anders

Heeft iemand van jullie ervaring met de Doomooseat?

[ afbeelding ]

Wordt dit ook wel gebruikt ipv zo'n wipstoeltje? En hoe lang mag een klein kindje hier in liggen?
**binnensluipt**
Ik.. of tenminste, met de "nep"versie!
Heb bij de Leenbakker zo'n ding gekocht voor minder dan de helft dan dat zo'n Doomoo ding kost.
Vind het een handig ding -ook om zelf op te zitten -. Je baby kan erin omdat er een gordeltje bij zit, en als je baby wat ouder is dan kan je de bovenkant verwisselen voor een bovenkant zonder gordeltje.
Wel zou ik trouwens nog een wipstoeltje kopen. Ik zie dat ding meer als extra, want zo'n wipstoeltje is niet echt te vergelijken met een doomooseat, aangezien deze niet beweegt.
  maandag 13 april 2009 @ 23:44:23 #89
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67991805
Wat een heerljk frumpie is Julian!

Hier vandaag het toppunt van nesteldrang bereikt....
Vanmiddag de bovenkant van onze koel-/vriescombi staan boenen..
Don't ask..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_67993138
DuchessX. een kennis van mij heeft hem ook. Voor een kleine baby is het ideaal, maar toen het babytje was groter werd en zit bewegingen ging maken trok hij het hele ding mee naar voren, Hij viel dus om met zitzak en al. Voor een peuter is het wel weer ideaal, eigen chill stoel.

Nummer zoveel, gefeliciteerd met Julian!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67993216
oooh ik las net deel 400, dat ik bevallen was nu alweer op 471

nummer_zoveel; gefeliciteerd!!!

@wiegje: nooit gehad hier, Luc is vanaf dag 1 in zn eigen kamer gegaan in een ledikant.
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_67993740
oeh Rocka, dat was schrikken! Ik hoop dat je je verder beter voelt en niet meer erbij gaat liggen hoor!
pi_67994658
Succes vandaag Huup!

Ik heb zo intake bij de vk, duimen jullie mee dat ze effe kijken wil en dat er wat goeds te zien is?
Net nog maar even een zw testje gedaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 14 april 2009 @ 07:00:48 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_67994736
Poppejans, heel veel succes! Jij gaat zo gewoon je babietje gluren als het meezit!

Huup, jij ook heel veel succes en ik hoop dat je dit keer enkel geruststelling mee naar huis krijgt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 april 2009 @ 07:18:51 #95
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67994797
*meldt*

Huup en Poppejans veel succes!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 14 april 2009 @ 07:53:43 #96
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67994947
Huup en Poppejans veel succes vandaag!
Ik moet om half 10 bij de verloskundige zijn. Ben benieuwd of we het hartje gaan luisteren Mijn moeder gaat mee dus dat zou wel erg leuk zijn.

Wij twijfelen ook nog over wiegje/geen wiegje. De baby gaat een kamer met Linde delen dus willen we dat de baby de eerste tijd op onzer kamer slaapt anders wordt Linde steeds wakker. En dan slaapt hij/zij overdag gewoon op de babykamer in een ledikantje. Denk er nu over na om de baby de eerste tijd anders 's nachts bij ons in de kinderwagenbak te laten slapen. Dat scheelt weer een extra sta-in-de-weg in huis
  dinsdag 14 april 2009 @ 08:16:33 #97
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67995120
Huup, succes vandaag! En voor wat het waard is, mijn vriendin had bij haar 2e ook een 'onverklaarbare' iets te grote ruimte in de hersentjes, alles getest en zo, bleek niet ernstig en heeft nu een blakend gezonde zoon.

Poppejans, onder het mom van 'ik weet niet hoe lang ik precies zwanger ben' zullen ze toch wel even willen kijken Ik hoop op jompels voor je vanmiddag.

Stiemie, veel plezier zo!
  dinsdag 14 april 2009 @ 08:17:06 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67995128
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Dankje
Maar eh, we krijgen dus een meisje volgens jou... volgens degene die er zelf tot twee keer toe van overtuigd was dat ze een meisje zou krijgen... hmmm.
Een jongetje dus
Neenee, dat heb je verkeerd begrepen.
Bij Sasha wist ik 100% zeker dat het een jongetje was. En bij deze twijfelde ik omdat er een aantal dingen anders waren. Dus ik dacht dat het mss wel...
Maar zeker weten dat we een meisje zouden krijgen heb ik nooit gezegd hoor.
Ik heb alleen altijd over een meisje gedroomd (lang voordat ik F. kende en mezelf nog als alleenstaande mama zag enzo. ) en had het daarom erg leuk gevonden.
pi_67995131
Succes Poppejans!

Wij twijfelen hier ook nog over een wiegje... hoorde idd dat een beebje in het begin idd ook gewoon in de kinderwagenbak kan slapen, eventueel met een beter matrasje erin.....
Maar ja, voorlopig is onze slaapkamer nog een bouwval dankzij die schimmel, en slapen we toch nog in de babykamer haha

Ik moet zo ook naar de VK, geloof dat ik zo´n prik krijg voor dat rhesus-gedoe...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67995196
Poppejans ik duim voor je! Komt helemaal goed! en geniet een beetje van het moment als je daar zit, het is ineens allemaal zo echt dan

Ik ga over een uurtje de deur uit. Thnks allemaal Mn kleine danseresje schopt er flink op los, zo erg dat ik er soms zelf van schrik ik heb het idee dat ze een slag gedraait is en nu met haar voetjes veel meer tegen mn buik aan ligt in plaats van naar beneden toe gericht. Zo gezellig dat geschop
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')