ik heb ook erg getwijfeld over wiegje/geen wiegje en op de slaapkamer of niet maar uiteindelijk hebben we gekozen voor een ledikantje op haar eigen kamertje. Ledikantje vanwege practische redenen (geldquote:Op maandag 13 april 2009 22:32 schreef DuchessX het volgende:
Pfff dames ik vind het nog erg lastig hoor, wat ik wil en wat goed is etc....(ik bedoel het wiegje op de slaapkamer
)
Ik denk dat DuchessX alleen maar mijn gesnurk hoortquote:Op maandag 13 april 2009 22:35 schreef Jore het volgende:
Ik vind het heerlijk, mijn kindje bij ons op de kamer. Als ik in bed lig hoor ik rechts zijn adempje en links de ademhaling van mijn man. Het scheelt nogal dat zowel kind als man naast ademen weinig geluiden maken in hun slaap, dus het werkt prima zo. Daarbij geef ik wel borstvoeding en is het handig om 'm dan snel te kunnen pakken, zonder dat hij eerst echt moet gaan huilen. Dat voelt fijn voor mij.
Ik zie er trouwens helemaal niet tegenop om hem op gegeven moment wel op zijn eigen kamertje te laten slapen, en ik denk ook niet dat hij daar moeite mee zal hebben. Maar hij nog in z'n wiegje past blijft hij bij ons en daarna zien we wel weer.
Huuphuup, veel sterkte voor morgen! Ik duim voor een goed gegroeid bolletje.
Precies. Daarom zei ik ook dat ik denk dat ik het prettig vind. En in haar eigen kamertje leggen is inderdaad zo gebeurd. Jammer van het wiegje wat we dan extra hebben gekocht, maar dat is dan maar niet andersquote:Op maandag 13 april 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht trouwens ook dat ik de baby graag dichtbij me wilde hebben, maar doordat het wiegje op een onhandige plaats naast mijn bedje hing en ik dus nauweljiks mijn bed in kwam en mede ook omdat we alledrie heel onrustig sliepen is Sasha na 1 nacht naar zijn eigen kamertje gegaan.
Dat werkte voor ons beter.
Je kan natuurlijk altijd met je kindje op de kamer beginnen, werkt het niet is ze de 2e nacht zo verplaatst toch?
Ik denk ook dat jullie een meisje krijgenquote:Op maandag 13 april 2009 22:23 schreef innepin het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maar eh, we krijgen dus een meisje volgens jou... volgens degene die er zelf tot twee keer toe van overtuigd was dat ze een meisje zou krijgen... hmmm.
Een jongetje dus
**binnensluipt**quote:Op maandag 13 april 2009 22:53 schreef DuchessX het volgende:
Ow nog even iets heel anders
Heeft iemand van jullie ervaring met de Doomooseat?
[ afbeelding ]
Wordt dit ook wel gebruikt ipv zo'n wipstoeltje? En hoe lang mag een klein kindje hier in liggen?
Neenee, dat heb je verkeerd begrepen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:23 schreef innepin het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maar eh, we krijgen dus een meisje volgens jou... volgens degene die er zelf tot twee keer toe van overtuigd was dat ze een meisje zou krijgen... hmmm.
Een jongetje dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |