abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2009 @ 16:59:24 #51
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67979578
Wat fijn innepin! weer een last die van je schouders valt

Vanmiddag in de zon gezeten in de tuin. Mijn gezicht kan er tegen, mijn armen ook. Alleen mijn benen niet, die zien er nu heel gek uit Beetje bruin met witte stippen hahaha. Buik heb ik niet getest, die heb ik lekker ingepakt gelaten.
Niet mieten! Door gieten!
pi_67979967
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:59 schreef seilram het volgende:
Wat fijn innepin! weer een last die van je schouders valt

Vanmiddag in de zon gezeten in de tuin. Mijn gezicht kan er tegen, mijn armen ook. Alleen mijn benen niet, die zien er nu heel gek uit Beetje bruin met witte stippen hahaha. Buik heb ik niet getest, die heb ik lekker ingepakt gelaten.
Zou toch een beetje blijven oppassen, hoor. De eerste twee keer was er bij mij ook niets te zien, maar ineens beginnen er toch wat vlekken te verschijnen... Heb vanmiddag maar met een petje op in de zon gezeten.
  maandag 13 april 2009 @ 17:41:04 #53
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67980697
Nummer zoveel wat een mooi kindje heb je gemaakt zeg! gefeliciteerd met je zoon
  maandag 13 april 2009 @ 18:07:37 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67981312
Prachtzoon nummer_zoveel!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67982004
Nummer_zoveel, wat een mooi mannetje, geniet er van!

Innepin, wat fijn weer een zorg minder!

Rocka, doe je wel voorzichtig?

Wij hebben vandaag de kinderwagen uitgezocht, het wordt een donkerbruine maxicosi kinderwagen over 8 weekjes kunnen we hem halen
pi_67983956
Nummer_zoveel wat is ie mooi! En wat een leuke naam ook!

Wij waren vanmiddag begonnen met het verven van het wiegje maar ik vond het er helemaal niet mooi uitzien. Dus ik mijn vader gebeld hoe we het het beste konden doen, stonden mijn vader en zijn vrouw een uur later ineens voor de deur om het wiegje te schilderen
De eerste laag zit er nu dus op, dan zaterdag weer wat opschuren en dan komen ze zondag voor de 2e laag verf
pi_67984037
Wat is Julian mooi, NummerZoveel!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 13 april 2009 @ 20:25:32 #58
100412 mefke79
komt goed!
pi_67984849
Martine, gaaf he...wij hebben de donkerblauwe gekocht.
We zijn vandaag even met de as opa en oma de wagen live gaan bekijken. Ze hadden dan wel niet de juiste kleur staan, maar het ging om het idee. En ik heb mezelf verwend met wat hemdjes die lang genoeg zijn...ik had vandaag een gewoon rekbaar hemdje aan van de hema, maar dat werd een borstrok (letterlijk) want hij kroop steeds omhoog. Het was ook wel heel leuk om met mijn ouders in een babyzaak te zijn, hadden we nog nooit gedaan. Als klap op de vuurpijl hadden ze ook de wieg nog en die hadden ze ook nog niet gezien, kwam dus goed uit.
Morgen weer werken, dus ik duik zo mijn bedje in!
Lunastar en Flugeltje, succes morgen en geniet er ook van! Huup, logisch dat je nerveus bent, daar hoef je inderdaad niet stiekum over te doen. En wat is Julian een mooi manneke!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67986275
Rocka rustig aan meid.

Nummer_zoveel wat een mooi mannetje
Mama van Isa en Ties
pi_67986590
Huups...Succes morgen
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67987140
Yup, succes morgen Huup!
  maandag 13 april 2009 @ 21:41:28 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67987207
*aansluit...
Succes morgen!
pi_67987254
Julian is lief

Innepin feli met de naam
Wij zijn er nog niet uit. Voor een jongen had ik wel een naam maar voor een meisje nog niet. Ik heb 'de klik' nog niet gehad qua naam.

Oh ja Rocka, ik schrok toch even toen ik las over je flauwval-aktie hoor!

Ik ben er nog steeds niet uit, wel of niet een wiegje op de slaapkamer Ik geef geen borstvoeding, hoe moet het dan met voeden 'snachts? Moet ik er dan sowieso uit om voeding te warmen (moet dat altijd warm zijn?) omdat ik naar de keuken moet? Is de meerwaarde dan dat mijn kindje bij mij in de buurt ligt als er iets aan de hand is, zodat ik er meteen bij kan zijn? ( overigens) Want waar ik ook mee zit is dat het voor het kindje natuurlijk wel erg wennen is als het na een tijd alleen moet slapen op haar eigen kamer.
Geen idee wat nou goed is om te doen. Wie helpt mij met voor- en nadelen?

[ Bericht 21% gewijzigd door DuchessX op 13-04-2009 21:50:25 ]
#geen
pi_67987429
Thanks lief

ik moet 's ochtends vroeg bij de VK en pas aan het einde van de middag weer naar het ziekenhuis, maar ik moet een hele papierwinkel regelen nog voor het z-huis dus er is genoeg te doen in de tussentijd
Oef en ik ben blij dat we toch gewoon die nekplooimeting hebben laten doen zeg. De gyn vroeg er gelijk om en hij zei dat hij daar erg veel info uit kon halen. Scheelt me een vroege vruchtwaterpunctie. Maar als hij morgen niet tevreden is moet ik toch door voor een punctie. Magoe, vannacht steek ik nog maar heel even mn hoofd in het zand
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67987530
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef DuchessX het volgende:
Innepin feli met de naam
Wij zijn er nog niet uit. Voor een jongen had ik wel een naam maar voor een meisje nog niet. Ik heb 'de klik' nog niet gehad qua naam.
En dan krijg je allemaal van die mensen die zeggen "Ach meid, je hebt nog tijd zát!" Grmbl grmbl

Huupske, succes morgen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67987569
Huup...je MOET niets hè..dat vooropgesteld!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67987664
haha nee ik weet dat ik niets moet gelukkig zo wordt er ook niet gedaan, hoewel de gyn wel kort van stof en informatie is haha
maar mocht hij nu een afwijking vinden dan kan dat wel ernstige afwijkingen inhouden en die wil ik liever wel onderzocht hebben toch. Maar goed, die kans is zo klein dat ik gewoon goede hoop heb
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67987793
Inderdaad Huup zal niet eenvoudig zijn maar maak je nog niet druk om wat nog niet speelt.
Morgen hoor je vanzelf of een punctie nodig is, en ik hoop voor jullie van niet, de punctie zelf valt reuze mee hoor dat is zo weer voorbij maar de spanning van het wachten op de uitslagen is killing.
En zoals Poppedein wijselijk zegt: je moet niets.

Duchess wat je zelf al zegt wat is de meerwaarde? dat je wakker ligt van elk zuchtje/kreuntje van je dochter? en ja hoor dat doe je!!

Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen maar de wieg alleen overdag in gebruik nemen als je nog in je kraambed ligt, en er meteen een gewoonte van maken dat 's nachts iedereen op de eigen kamer
slaapt. maar eeh dat is mijn visie erop hé
Mama van Isa en Ties
  maandag 13 april 2009 @ 21:56:05 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67987815
DuchessX, ja, je moet sowieso even naar de keuken om de fles te maken/te warmen. Tenzij je de fles al klaar aangemaakt op je kamer zet met een flessenwarmer erbij.

De voordelen van je kindje op je kamer is dat je kindje jou en Juup hoort en daardoor gerustgesteld kan worden, dat het niet alleen is.
Als het wakker wordt voor een voeding kan je het snel bij je pakken terwijl Juup de fles gaat maken, of andersom natuurlijk.

Het nadeel is, voor sommige mensen dan, dat die heel onrustig slapen omdat ze elk zuchtje en geluidje van de baby horen.
Het kan idd een overgang zijn als het uiteindelijk naar zijn eigen kamertje gaat, maar dat hoeft niet per se. Hangt mss ook af van hoe lang je daarmee wacht. 1 mnd, 3 mnd, 6 mnd etc. etc.

Innepin, fijn van de naam trouwens, ik had er daarstraks overheen gelezen!
Overigens krijgen jullie volgens mij een meisje, dus op zich had je je er niet heel druk over hoeven maken.
pi_67987854
Spannend huup, kan me voorstellen dat je zenuwachig ben! Succes morgen!
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 22:01:05 #71
5428 crew  miss_sly
pi_67988027
huupske, ik hoop toch zo dat morgen eindelijk alles helemaal in orde blijkt en jullie meisje een dikke 10 krijgt voor alles, zodat je alleen nog maar verder hoeft te genieten en geen zorgen meer maken

Duchess, ik denk dat ik het in het begin wel prettig vindt om haar dichtbij me te hebben. Ze was 9 maanden al zo dichtbij. Dat is voor mij eigenlijk de enige reden dat ik haar graag op de kamer wil: omdat dat gevoelsmatig goed voelt. Hoe lang dat zo blijft, zien we dan wel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 april 2009 @ 22:10:31 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67988402
Ik dacht trouwens ook dat ik de baby graag dichtbij me wilde hebben, maar doordat het wiegje op een onhandige plaats naast mijn bedje hing en ik dus nauweljiks mijn bed in kwam en mede ook omdat we alledrie heel onrustig sliepen is Sasha na 1 nacht naar zijn eigen kamertje gegaan.
Dat werkte voor ons beter.

Je kan natuurlijk altijd met je kindje op de kamer beginnen, werkt het niet is ze de 2e nacht zo verplaatst toch?
pi_67988504
Bij ons was Lotte ook vrij snel verplaatst..ik sliep er echt slechter van, werd van elk zuchtje wakker en dacht dat zij dan wakker was. Meerdere malen met het licht aan al klaar gestaan om haar uit het wiegje te halen (terwijl ze in diepe coma was). Na een paar nachten is ze lekker op haar eigen kamer gaan slapen, eerst een halve nacht en daarna de hele nacht (vanaf een voeding zeg maar)
pi_67988868
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, fijn van de naam trouwens, ik had er daarstraks overheen gelezen!
Overigens krijgen jullie volgens mij een meisje, dus op zich had je je er niet heel druk over hoeven maken.
Dankje
Maar eh, we krijgen dus een meisje volgens jou... volgens degene die er zelf tot twee keer toe van overtuigd was dat ze een meisje zou krijgen... hmmm.
Een jongetje dus
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67989124
Ach Huup, ik wilde het nog zó schrijven: Ik denk aan je morgen, wat spannend...! Ik duim en hoop dat alles helemaal oké is met het kleintje.
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')