Ik ook. Oh shi-quote:Op maandag 13 april 2009 01:55 schreef L.no het volgende:
Jezus, waar zij haar BH's koopt, wil ik ook.
quote:Op maandag 13 april 2009 01:55 schreef L.no het volgende:
Jezus, waar zij haar BH's koopt, wil ik ook.
quote:Op maandag 13 april 2009 01:54 schreef Sapstengel het volgende:
Dat noemen ze een boobjob. Zelfs met een push-up BH krijg je niet vanuit het niets ineens borsten.
Paris hilton heeft zover ik weet geen boobjob gehad. Als je naar haar recente pics kijkt heeft ze nog steeds muggenbultenquote:Op maandag 13 april 2009 01:54 schreef Sapstengel het volgende:
Dat noemen ze een boobjob. Zelfs met een push-up BH krijg je niet vanuit het niets ineens borsten.
quote:Op maandag 13 april 2009 02:00 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Paris hilton heeft zover ik weet geen boobjob gehad. Als je naar haar recente pics kijkt heeft ze nog steeds muggenbulten
Misschien heeft ze ze het alweer laten verkleinen.quote:Op maandag 13 april 2009 02:00 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Paris hilton heeft zover ik weet geen boobjob gehad. Als je naar haar recente pics kijkt heeft ze nog steeds muggenbulten
Ik heb dat stuk 5 keer gekeken.quote:Op maandag 13 april 2009 02:09 schreef 3lmo het volgende:
Hierover verbaasde ik mij al ten tijde van House of Wax.
Linkje???quote:Op maandag 13 april 2009 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb dat stuk 5 keer gekeken.
Mooiste stukje film ooit.
Paris Hilton die een bezemsteel door d'r harses krijgt.
Het was een oscar waard.
Nu je het zegtquote:Op maandag 13 april 2009 02:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die rechter is volgens mij Nicole Richie hoor.
Die was inderdaad een klassieker.quote:Op maandag 13 april 2009 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb dat stuk 5 keer gekeken.
Mooiste stukje film ooit.
Paris Hilton die een bezemsteel door d'r harses krijgt.
Het was een oscar waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Pushup extensions?quote:Op maandag 13 april 2009 01:58 schreef Neleos het volgende:
Haar haar is ook ineens veel langer.
Op die linker foto ziet ze er echt braaf uitquote:Op maandag 13 april 2009 01:52 schreef Bredewout92 het volgende:
Ze moeten verboden worden. Het is eigenlijk gewoon valse reclame
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Op die rechtse foto ziet het er goed uitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |