Ik ook. Oh shi-quote:Op maandag 13 april 2009 01:55 schreef L.no het volgende:
Jezus, waar zij haar BH's koopt, wil ik ook.
quote:Op maandag 13 april 2009 01:55 schreef L.no het volgende:
Jezus, waar zij haar BH's koopt, wil ik ook.
quote:Op maandag 13 april 2009 01:54 schreef Sapstengel het volgende:
Dat noemen ze een boobjob. Zelfs met een push-up BH krijg je niet vanuit het niets ineens borsten.
Paris hilton heeft zover ik weet geen boobjob gehad. Als je naar haar recente pics kijkt heeft ze nog steeds muggenbultenquote:Op maandag 13 april 2009 01:54 schreef Sapstengel het volgende:
Dat noemen ze een boobjob. Zelfs met een push-up BH krijg je niet vanuit het niets ineens borsten.
quote:Op maandag 13 april 2009 02:00 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Paris hilton heeft zover ik weet geen boobjob gehad. Als je naar haar recente pics kijkt heeft ze nog steeds muggenbulten
Misschien heeft ze ze het alweer laten verkleinen.quote:Op maandag 13 april 2009 02:00 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Paris hilton heeft zover ik weet geen boobjob gehad. Als je naar haar recente pics kijkt heeft ze nog steeds muggenbulten
Ik heb dat stuk 5 keer gekeken.quote:Op maandag 13 april 2009 02:09 schreef 3lmo het volgende:
Hierover verbaasde ik mij al ten tijde van House of Wax.
Linkje???quote:Op maandag 13 april 2009 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb dat stuk 5 keer gekeken.
Mooiste stukje film ooit.
Paris Hilton die een bezemsteel door d'r harses krijgt.
Het was een oscar waard.
Nu je het zegtquote:Op maandag 13 april 2009 02:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die rechter is volgens mij Nicole Richie hoor.
Die was inderdaad een klassieker.quote:Op maandag 13 april 2009 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb dat stuk 5 keer gekeken.
Mooiste stukje film ooit.
Paris Hilton die een bezemsteel door d'r harses krijgt.
Het was een oscar waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |