Jij vuige vlegelquote:Op maandag 13 april 2009 03:20 schreef Desmonkey het volgende:
Brr3ezaHh T0ppickk #117 : Vol lekkere slettebakjes. Als dit je niets doet dan weet je al genoeg.
ik? ja natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 13 april 2009 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik? ja natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwachtte breezers GVDquote:Op maandag 13 april 2009 03:20 schreef Desmonkey het volgende:
Brr3ezaHh T0ppickk #117 : Vol lekkere slettebakjes. Als dit je niets doet dan weet je al genoeg.
quote:Op maandag 13 april 2009 12:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Van die mannen die andere mannen zo nu en dan zoenen 'want dat kan toch best' maar toch echt niet gay zijnquote:Op maandag 13 april 2009 15:49 schreef Droomert het volgende:
Van die mannen die hun mannelijkheid aangetast voelen als ze één kussende vent zien.
Dat is heul wat anders.quote:Op maandag 13 april 2009 15:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Van die mannen die andere mannen zo nu en dan zoenen 'want dat kan toch best' maar toch echt niet gay zijn
quote:Op maandag 13 april 2009 03:20 schreef Desmonkey het volgende:
Iets met zoenende mannen...quote:Op maandag 13 april 2009 21:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Welk topic zit er achter die link? Ik ben te pussy om er op te klikken.
Ach natuurlijk..quote:Op maandag 13 april 2009 21:56 schreef afdak het volgende:
[..]
Iets met zoenende mannen...
Gelukkig sloot mijn Homo-Blocker Plus™ de pagina direct af!
Gelukkig kon ik nog net op tijd wegklikken toen ik dat haar zag komen (thank god voor download die vol aanstaat atm).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |