Dat is ook weer zo. Maar gelukkig lijkt dat investeerdersgeld een kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook op dit moment, omdat het nog steeds niet rond is met de inversteerders.
Mwoah met Been en vooral Beenhakker ben je al een heel eind hoor, uit de huidige selectie valt meer te halen. Maar enkele versterkingen zouden zeker goed zijn ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar gelukkig lijkt dat investeerdersgeld een kwestie van tijd.
Het is ook gewoon echt nodig, zonder dat geld kom je echt 0,0 vooruit volgend seizoen.
Dat hoeft ook weer niet zo te zijn hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar gelukkig lijkt dat investeerdersgeld een kwestie van tijd.
Het is ook gewoon echt nodig, zonder dat geld kom je echt 0,0 vooruit volgend seizoen.
Tuurlijk, maar de hele balans in de selectie is zoek. Er gaan een aantal spelers weg en je kan niet alles opvangen met jongens uit de jeugdopleiding. Daar moet je wel naar streven, maar als ze er niet klaar voor zijn moet je het ook niet forceren. Een vroeg debuut in Feyenoord 1 betekend niet dat je het gaat maken, soms moet je dat soort jongens ook gewoon rustig brengen. Bij Fer en Wijnaldum pakt het goed uit, maar zij zijn dan ook weer exceptionele talenten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet zo te zijn hoor.
Dit jaar hebben jullie toch wat blessures gekend.
Dat (kleine) verschil zit het hem denk ik in 3 (of 4) gerichte aankopen.quote:Het kan best zijn dat jullie volgend jaar met een nagenoeg dezelfde selectie wel gewoon bovenin meedoen.
Kijk maar naar AZ vorig jaar en dit jaar. Soms kan het verschil in een klein dingetje zitten.
De rechtsback is in ieder geval binnen. Nu nog een keeper, cv en spits.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:07 schreef Kopbal het volgende:
Dat (kleine) verschil zit het hem denk ik in 3 (of 4) gerichte aankopen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet zo te zijn hoor.
Dit jaar hebben jullie toch wat blessures gekend.
Het kan best zijn dat jullie volgend jaar met een nagenoeg dezelfde selectie wel gewoon bovenin meedoen.
Kijk maar naar AZ vorig jaar en dit jaar. Soms kan het verschil in een klein dingetje zitten.
Daarom. Alleen al met het nieuwe technische duo en 50 % minder blessures is er nog rek om 2 plekken hoger te eindigen. Met goede aankopen erbij komt het op sportief gebied wel redelijk goed denk ik, op de korte termijn in elk geval.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De rechtsback is in ieder geval binnen. Nu nog een keeper, cv en spits.
Dat is de echte Feijenoord spirit en zo bouw je weer aan een goede toekomst.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarom. Alleen al met het nieuwe technische duo en 50 % minder blessures is er nog rek om 2 plekken hoger te eindigen. Met goede aankopen erbij komt het op sportief gebied wel redelijk goed denk ik, op de korte termijn in elk geval.
2 plekjes maar? Ik denk toch wel een plek of 5.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarom. Alleen al met het nieuwe technische duo en 50 % minder blessures is er nog rek om 2 plekken hoger te eindigen. Met goede aankopen erbij komt het op sportief gebied wel redelijk goed denk ik, op de korte termijn in elk geval.
Alle middelmatige aankopen worden nu als helden aangekondigd. Het zijn tenslotte de aankopen van Been (lees: zijn jongens).quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Fernandez nou zo'n held?
quote:Nieuw realisme op ‘Zuid’
Feyenoords begroting duikt voor het komend seizoen onder de 40 miljoen euro. Na het aangekondigde vertrek van Serginho Greene, Theo Lucius, Henk Timmer en Michael Mols (die stopt), bestaan in Rotterdam geen plannen meer met Nicky Hofs.
Een eventueel bod op spelers als Kevin Hofland, Denny Landzaat, Jon Dahl Tomasson, Tim de Cler en zelfs Roy Makaay, die zondag drie keer scoorde tegen Heracles (5-1), zal door de club in overweging worden genomen.
Feyenoord kan het zich niet meer permitteren om een bod op deze dragende spelers terzijde te leggen. De zeer hoge salarissen drukken daarvoor te zwaar op de Feyenoord-schouders. De financiële situatie is dusdanig alarmerend - mede door een schuld van ruim 20 miljoen euro - dat hard ingrijpen noodzakelijk is. Een uitzondering wordt gemaakt voor Giovanni van Bronckhorst, product van de Feyenoord-opleiding en een speler die niet vanwege het geld ‘weggedaan’ zal worden.
Terwijl het paasoffensief op het veld de afstand tot NEC en FC Utrecht en dus de play-offs voor een Uefa-Cupplaats tot één punt terugbracht, werkt de directie hard aan sluitende financiële plannen voor het seizoen 2009-2010. De neergang van 42 naar vermoedelijk 39 miljoen euro of zelfs lager, en een strakke financiële regie, zijn harde voorwaarden van een groep investeerders die klaar staat om de club financieel te helpen.
Dat Feyenoord in zijn Raad van Commissarissen een plaats inruimt voor iemand van de investeerdersgroep als er een forse geldinjectie komt, lijdt geen twijfel. onder het huidig economisch gesternte geldt ook in Rotterdam: wie betaalt, bepaalt! Het nieuwe Feyenoord-werkwoord voor de komende jaren luidt: ‘realisme’.
Technisch adviseur Leo Beenhakker liet dit weekeinde al doorschemeren dat het Feyenoord naast het aanwezige jong talent en de belegen ervaring, ontbreekt aan spelers in de leeftijdscategorie 22 tot 28 jaar. Een drietal aankopen is daarom volgens hem nodig om het elftal te versterken. Maar aankopen zijn in Rotterdam uitgesloten zonder verkopen. Halverwege april zijn er al wel 27.000 kaarten verkocht tegen vorig seizoen uiteindelijk 31.000 stuks. De belangstelling voor de volksclub blijkt allerminst tanende
Hij is toch nog helemaal niet "binnen"?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bij Dani hebben ze zeker meer op zijn leeftijd dan kwaliteiten gelet, sjonge jonge. Ik heb vertrouwen in Mario, maar als die jongen al veel te duur is voor NEC....
Opkomend is ie uitstekend, verdedigend erg matig en mentaal voegt ie niets toe.
quote:
Iedereen, op Gio na, mag weg bij een goed bod. Maar op Tomasson komen toch geen boden die de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat Jon Dahl Tomasson weg mag is nieuw voor mij.
Is www.feyenoord.nl een betrouwbare bron?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef DikVoormekaar het volgende:
FR1908 is geen al te betrouwbare bron. Dat zijn http://feyenoord.netwerk.to/ , www.vi.nl en www.feyenoord.nl in het algemeen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |