Maar gelukkig kwam alles goed.quote:Op zondag 12 april 2009 23:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja klopt
En soms moest ik even boos op mijzelf worden, dat ik teveel bleef denken aan dingetjes.
Even boos worden van: Doe normaal, zet je eroverheen!
En dan voel je je weer beter
Maar je moet wel even zo sterk zijn om dat te doen..
En het kan even duren om die knop te vinden om dat tegen jezelf te kunnen zeggen
steek een vuist in je reet, zeg het nog een keer en maak er een foto van.quote:Op zondag 12 april 2009 23:06 schreef Lauriette91 het volgende:
1 bericht verborgen van gebruiker s0k. Klik om weer te geven.
Awesome.
keihard terugbashenquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 23:07 schreef Hyman het volgende:
Volgens mij ben ik van de tussengarde ofzo, en laatst zijn er een hoop anderen bijgekomen
Het was echt zo van:quote:
geloof je nietquote:
IK HEB EEN FOTO WAAR IK ECHT OP LACHquote:Op zondag 12 april 2009 23:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
keihard terugbashen
en anaal vernederen
nee dat laatste is een grapje
Ik ben een ouwe lulquote:Op zondag 12 april 2009 23:07 schreef Hyman het volgende:
Volgens mij ben ik van de tussengarde ofzo, en laatst zijn er een hoop anderen bijgekomen
Weltrusten!quote:
Oohh, ik zit wel goed in mn vel over het algemeen.quote:
Zienquote:Op zondag 12 april 2009 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
IK HEB EEN FOTO WAAR IK ECHT OP LACH
een beetje dan
Je hebt eindelijk wat te doen op je stage?quote:Op zondag 12 april 2009 23:09 schreef Hyman het volgende:
Ik ben de laatste tijd sterk aan het afkicken trouwens
quote:Op zondag 12 april 2009 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was echt zo van:
SR![]()
Wat kan dat zijn?![]()
Ik ga het vragen!![]()
*post*![]()
SR, Serious Request?![]()
Dat zal het wel zijn
Ik kan dat nog wel even doenquote:Op zondag 12 april 2009 23:09 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet verwend ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Met je champagne en skybox en chillen op het strand en en enquote:Op zondag 12 april 2009 23:09 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet verwend ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |