Nee maar als Jaap komt, MOET ik dat gewoon hebben van Bart.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Weet je het adres van de bunker?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:00 schreef liesje1979 het volgende:
Nee maar als Jaap komt, MOET ik dat gewoon hebben van Bart.
Nou als Jaap komt, dan kom ik ook misschien wel ff langsquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:10 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, Jaap. De verpersoonlijking van wansmaak. Als die komt wordt het dus toch SBS campingentertainment.
durf je niet alleen ?????quote:Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou als Jaap komt, dan kom ik ook misschien wel ff langs
Ok, dan ga ik kijken.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik weet niet, we go back als het om afgesloten ruimtes en camera's gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Maar als Jaap komt kom jij ook, want?
Ja h'e ho hu, nieweglopen!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik weet niet, we go back als het om afgesloten ruimtes en camera's gaatff wat gekheid uithalen!
grtz
H
Ik denk dat Jaap prima in staat is een goed gesprek te voeren eigenlijk. Vergis je niet in Jaap. Die gozer is vrij intelligent hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:29 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben reuze benieuwd wat Jaap komt doen in de bunker. Terror mag niet van Bart en Bram. Doe goede en diepzinnige gesprekken zijn niet zo des Jaap's. Gaan we misschien schaakpartijen zien met Bart, Ruud, Danny, Sandy enz. Dan wordt het reuze spannend
Ik heb persoonlijk veel zin om met Jaap een paar goede gesprekken te voeren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap prima in staat is een goed gesprek te voeren eigenlijk. Vergis je niet in Jaap. Die gozer is vrij intelligent hoor
Mja, goede gesprekken kun je niet echt forceren imo. Er speciaal out-of-the-blue voor gaan zitten om een goed gesprek te voeren komt meestal erg gekunsteld over. Het gebeurt of het gebeurt niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:41 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb persoonlijk veel zin om met Jaap een paar goede gesprekken te voeren.
Jaap is de intelligentste van DGK bewonersquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap prima in staat is een goed gesprek te voeren eigenlijk. Vergis je niet in Jaap. Die gozer is vrij intelligent hoor
Dat ook, maar dat is niet heel moeilijk natuurlijk gezien de mentale kwaliteiten van figuren als Amanda en Brianquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Jaap is de intelligentste van DGK bewoners
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |