Youtube Channel van Seanie B is inmiddels offline...quote:Op maandag 13 april 2009 19:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Jezus wat schaamteloos![]()
Ben benieuwd naar z'n reactie.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:55 schreef Skulker het volgende:
[..]
Sommige zijn wel erg ja, maar ik heb zelf ook wel eens dat ik de lostpedia moet raadplegen over wie die obscure character ook alweer was, of dat ik stukjes van een oudere aflevering moet terugkijken.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef magnifor het volgende:
Keamy in de nieuwe Wolverine:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef magnifor het volgende:
Keamy in de nieuwe Wolverine:
[ afbeelding ]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echtquote:Op donderdag 16 april 2009 10:43 schreef Prism het volgende:
Wat een briljante EP.. Helemaal onverwacht dat die knakker Miles zijn pa zou zijn.
Vond het ook saai. Dat The Swan in aanbouw was wisten we al, dat Cheng de vader is van Miles was nou ook niet echt een verrassing en verder kan ik eigenlijk weinig bedenken om kritiek op te geven, zo weinig gebeurde er. Ik snap niet hoe mensen niet inzien dat de laatste vier/vijf afleveringen het niveau als een baksteen is gedeeld t.o.v de periode S04E01 - S05E07.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
Echt... gaat weer helemaal nergens overWtf man.
Dus omdat jij vindt dat het niveau gedaald is moet iedereen dat maar vinden?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vond het ook saai. Dat The Swan in aanbouw was wisten we al, dat Cheng de vader is van Miles was nou ook niet echt een verrassing en verder kan ik eigenlijk weinig bedenken om kritiek op te geven, zo weinig gebeurde er. Ik snap niet hoe mensen niet inzien dat de laatste vier/vijf afleveringen het niveau als een baksteen is gedeeld t.o.v de periode S04E01 - S05E07.
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dus omdat jij vindt dat het niveau gedaald is moet iedereen dat maar vinden?
Oneens. Ik vind het onredelijk om overal plottwists te verwachten en bij een vermeend gebrek daaraan te klagen dat er weinig gebeurde.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vond het ook saai. Dat The Swan in aanbouw was wisten we al, dat Cheng de vader is van Miles was nou ook niet echt een verrassing en verder kan ik eigenlijk weinig bedenken om kritiek op te geven, zo weinig gebeurde er. Ik snap niet hoe mensen niet inzien dat de laatste vier/vijf afleveringen het niveau als een baksteen is gedeeld t.o.v de periode S04E01 - S05E07.
quote:"It's one thing to believe it. It's another thing to see it. "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |