Wat heeft Afganistan te maken met de Nederlands Marokkaanse probleemjeugd?????quote:Op donderdag 16 april 2009 00:07 schreef Simon191 het volgende:
[..]
Maar volgens Afgahistan, moet de overheid bepalen hoe mensen sex willen hebben.Zijn moslims dooie robots ofzo.
Afschuiven NEE het is idd een van de oorzaken big time.. .. Hoe optelossen als we dat wisten was het probleem er niet meer .. Opvoeding en controle over je kinderen is toch wel een de probleem oplossers .. Maar wat moet men als de ouders het niet kunnen, gewoon kinderen krijgen om kinderen te krijgen ..quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef Zienswijze het volgende:
Tja Nederland laat dat allemaal toe he. Denk maar niet dat die jongens hun gedrag zullen veranderen nadat ome agent ze vermanend toesprak.
Waar zijn eigenlijk al die mensen op Fok! die alles wat de daders doen, afschuiven op sociaal-economische achtergrond, cultuurverschillen, leven in grote gezinnen..? Hoe zouden zij dit probleem aanpakken?
Ja klopt je moet 660 over houden per maand dacht ik, in ieder geval rond de 600.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je kunt iemand met een uitkering maar voor een maximaal bedrag per maand korten. Als ze al andere schulden hebben waarvoor al een aflossingsregeling is getroffen gaat dat moeilijk worden.
Je zult daar toch eerst een aantal wetten voor moeten veranderen. Je zou bijvoorbeeld kinderbijslag ook aan goed gedrag kunnen koppelen, voor kinderen die te veel spijbelen of in aanraking komen met de politie moet de kinderbijslag worden. Maarja, dan moet je allerlei bestanden gaan koppelen en daar komt die privacy-huilebalkerij weer om de hoek kijken.
PvdA en D66 is voor volk met een rubberen ruggegraat. Laatst hadden ze nog een vrij pittige integratie-nota, waarna oud-links (welke verantwoordelijk zijn voor de huidige problemen) over de zeik ging. Toen hebben ze die nota weer afgevlakt tot niksigheid. http://www.amsterdam.pvda.nl/nieuwsbericht/5883
Bovendien, de PvdA kan soms op landelijk niveau goede besluiten nemen, maar dan moeten ze op lokaal niveau ook nog opgevolgd worden. Goed voorbeeld is de illegalen-problematiek; landelijke politiek zegt dat illegalen moeten worden uitgezet, terwijl op lokaal niveau die lui soms zelfs van overheidswege gefinancierd en gehuisvest worden.
We mogen dit nu misschien wel erg drastisch vinden, maar hoe meer het multiculdrama uit de hand gaat lopen, hoe meer draagvlak er zal zijn om de aso's de NL nationaliteit te ontnemen en ze er écht uit te knikkeren.
quote:Op zondag 12 april 2009 21:03 schreef Mylene het volgende:
Stelletje NSB'ers die het opnemen voor die nazihonden.
Die ouders kunnen hun kinderen wel opvoeden. Alleen doen ze het niet voldoende. Ze sturen die kinderen de hele dag de straat op. Dat is het probleem. En de politie moet die vervelende ventjes met harde hand aanpakken als ze op straat lopen te kloten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:59 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Afschuiven NEE het is idd een van de oorzaken big time.. .. Hoe optelossen als we dat wisten was het probleem er niet meer .. Opvoeding en controle over je kinderen is toch wel een de probleem oplossers .. Maar wat moet men als de ouders het niet kunnen, gewoon kinderen krijgen om kinderen te krijgen ..
En de ouders net zo hard aanpakken natuurlijk zij sturen het tuig tenslotte zonder degelijke opvoeding de hele dag de straat op om rotzooi uit te halen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die ouders kunnen hun kinderen wel opvoeden. Alleen doen ze het niet voldoende. Ze sturen die kinderen de hele dag de straat op. Dat is het probleem. En de politie moet die vervelende ventjes met harde hand aanpakken als ze op straat lopen te kloten.
Ik heb van jou ook wel eens een ander toontje gehoord; maar goed het is moeilijk, wij wonen in een gebied waarin je geen Marokkaanse straatterroristjes hebt, maar gewoon inheemse, autochtone straatterroristjes. Die ouders voeden ze wrs heel behoorlijk op.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
En de ouders net zo hard aanpakken natuurlijk zij sturen het tuig tenslotte zonder degelijke opvoeding de hele dag de straat op om rotzooi uit te halen.
Ja. Je moet ook de mentaliteit van hen beetje veranderen. Nu heerst er een beeld bij sommige van ouders van "geen interesse in de Nederlandse maatschappij".quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
En de ouders net zo hard aanpakken natuurlijk zij sturen het tuig tenslotte zonder degelijke opvoeding de hele dag de straat op om rotzooi uit te halen.
Ja, maar je kunt 9- à 10-jarige kutjochies annex straatterroristjes nergens verantwoordelijk voor houden natuurlijk. Daar kunnen ook nog redelijke volwassenen uit voortkomen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef Zienswijze het volgende:
Het ligt natuurlijk in sommige gevallen wel aan de opvoeding die (niet) door de ouders zijn meegegeven. Maar let wel op dat die jongens zelf wel de hoofdverantwoordelijke zijn van het gedrag. Niemand stuurt z'n kinderen de straat op met het zinnetje: ga jij maar lekker mensen uit de buurt treiteren en wegpesten. De jongens weten dondersgoed dat ze zulke dingen niet mogen doen. Alleen hebben ze daaraan schijt: ze doen het wel. Die kutjongetjes zijn dus de hoofdverantwoordelijke.
Dat is wel waar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt 9- à 10-jarige kutjochies annex straatterroristjes nergens verantwoordelijk voor houden natuurlijk. Daar kunnen ook nog redelijke volwassenen uit voortkomen.
Ja, alhoewel ik sommige van die autochtone Brabantse etterbuiltjes, die hier onze straten onveilig maken, weinig kans geef, als ik zo eens naar hun ouders kijk.quote:
Onder de autochtone ouders zitten er ook behoorlijk wat misbaksels. Van die biersjonnies die geen ene moer doen, wiens kinderen asociaal opgroeien. Je moet ze allemaal aanpakken (autochtoon en allochtoon). Daar zijn we het met elkaar eens denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik sommige van die autochtone Brabantse etterbuiltjes, die hier onze straten onveilig maken, weinig kans geef, als ik zo eens naar hun ouders kijk.
Vooroordeel, ik weet het, maar toch.
Hier in Brabant is het allemaal ontstaan door de verpopularisering van hoe men op 't Heike (volksmond voor St. Willibrord) met kinderen omgaat: 'alles voor 't jong' zeggen ze daar, resultaat tot op het bot door en door verwende, brutale nesten. Hieruit ontstaan uiteraard even zo verwende, egocentrische volwassenen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onder de autochtonen zitten er ook behoorlijk wat misbaksels. Van die biersjonnies die geen ene moer doen, wiens kinderen asociaal opgroeien. Je moet ze allemaal aanpakken (autochtoon en allochtoon). Daar zijn we het met elkaar eens denk ik.
Alleen op welke manier, daar kunnen we wel eens met elkaar verschillen. Ik ben grotendeels voor een harde aanpakken gemixed met een paar stevige gesprekken.
Je doelt dat dat deel v/d jeugd asociaal is geworden doordat ze verwend zijn en dat ze alles mogen doen (van hun ouders)?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier in Brabant is het allemaal ontstaan door de verpopularisering van hoe men op 't Heike (volksmond voor St. Willibrord) met kinderen omgaat: 'alles voor 't jong' zeggen ze daar, resultaat tot op het bot door en door verwende, brutale nesten. Hieruit ontstaan uiteraard even zo verwende, egocentrische volwassenen.
Nee, klopt, die Brabantse hosti-aapjes (om maar even in jargon te blijven) zijn de oogappeltjes van hun vader en moeder, och wat een geschikte mennekes zijn dat zeg, en zij kunnen heel niet voorstellen dat ze op 9-jarige leeftijd al aan meisjes van dezelfde leeftijd vragen of ze willen neuken. En dat na een paar afwijzingen ze wrs het recht in eigen hand wel even zullen nemen. En dat andere evenoude verrotte kutjochies, ook oogappeltjes dat spreekt, meisjes die jonger zijn met zijn drieën wel even in elkaar slaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je doelt dat dat deel v/d jeugd asociaal is geworden doordat ze verwend zijn en dat ze alles mogen doen (van hun ouders)?
Ik heb sowieso al het idee dat het merendeel van de jeugd verwend is en dat ze alles mogen flikken wat ze maar willen, van hun ouders en van de autoriteiten (vb. politie). Dat is niet erg als je je gewoon normaal gedraagt. Maar het is wel erg als je je misdraagt.
Ja, en zo'n Brabants kutjochie wordt dan later zoals hij hier boven...quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:59 schreef Lemmeb het volgende:
Achja. Een Utrechtse transsexueel wordt weggepest door minderjarige tuigmarokkaantjes en Ryan3 gaat het even over de "ontspoorde" Brabantse dorpsjeugd hebben.
Hou toch op man, met je gezever.quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en zo'n Brabants kutjochie wordt dan later zoals hij hier boven...
Volgens mij heb jij er nog nooit mee te maken gehad, is het niet waar? Je ziet hier gewoon de boel een beetje op te juinen, als ware het labiele huisvrouwtjes in R&P. En die linksjes maar happen en jij je maar verkneukelen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hou toch op man, met je gezever.
Laten we het even over tuigmarokkaantjes hebben. Vertel eens, heb je daar ooit weleens iets mee te maken gehad? Ben je überhaupt bekend met de omvang van het probleem en van het gebruikte geweld?
Ik heb er genoeg mee te maken gehad, zij het niet als transseksueel (quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er nog nooit mee te maken gehad, is het niet waar?
Hoezo weet ik ook wel dat jij er als transseksueel niet mee te maken hebt gehad?quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg mee te maken gehad, zij het niet als transseksueel (). Maar dat weet jij ook wel.
En jij?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo weet ik ook wel dat jij er als transseksueel niet mee te maken hebt gehad?
Gewoon de gebruikelijke ellende die je meemaakt als je een tijdje in een buurt woont waar veel van dat volk verblijft. 2x beroving, steekpartij en sowieso de manier waarop dat tuig je bejegent op straat.quote:En wat heb je ermee te maken gehad?
Ik heb het dan ook nadrukkelijk niet over alle Marokkanen, maar over de tuigmarokkaantjes. Lui die wel veelvuldig met Marokkanen in aanraking komen snappen waarschijnlijk precies wie ik bedoel.quote:Ik bedoel als jij zoveel met Marokkanen te maken hebt gehad, dan zal wrs lang niet alles negatief geweest zijn. Niet alle Marokkanen gaan de straat op zoals veel van die jonge Marokkanen in bijvoorbeeld de kanaaleilanden.
Als je al moeite hebt met die Brabantse kutjochies, maak dan je borst maar nat voor als het mocrotuig jouw kant op komt.quote:Ook alle Brabanders zijn niet zoals die Brabantse kutjochies hier nl., hoewel ze wel door hen verpest zijn door dat 'alles voor 't jong'.
Je bent gestoken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
[..]
Gewoon de gebruikelijke ellende die je meemaakt als je een tijdje in een buurt woont waar veel van dat volk verblijft. 2x beroving, steekpartij en sowieso de manier waarop dat tuig je bejegent op straat.
[..]
Ik heb het dan ook nadrukkelijk niet over alle Marokkanen, maar over de tuigmarokkaantjes. Lui die wel veelvuldig met Marokkanen in aanraking komen snappen waarschijnlijk precies wie ik bedoel.
[..]
Als je al moeite hebt met die Brabantse kutjochies, maak dan je borst maar nat voor als het mocrotuig jouw kant op komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |