Ja, dat is logisch. Maar het is de omgekeerde wereld, maar dat inzicht hebben die laffe politici niet. Die klootzakejs moeten oprotten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
..vandaar dat iedereen die kan, probeert te verhuizen.
Triest verhaal...maar zo gaat het dus in die wijken..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Triest bericht. Bevind me momenteel in nagenoeg indentieke situatie.(Breda)
Tijdens aangifte op het politiebureau werd me toe 3 keer toe verteld dat mijn naw gegevens
bekend zouden worden bij de tegenpartij als er daadwerkelijk vervolging plaats zou vinden.
Of ik nog maar eens goed wilde nadenken of ik wel echt aangifte wilde doen want dan zou
het wel eens kunnen escaleren.![]()
Alsof ik midden in de nacht onder politie-begeleiding mijn huis voor niets moest verlaten.
En ja, helaas ook hier weer door kkmocro's.
En dan durven sommige user's hier ook nog eea te bagatelliseren en te downplayen.
Ik kan het momenteel niet niet opbrengen genuanceerd te zijn ondanks een
zeer fijne en normale mocro collega die zich plaatsvervangend doodschaamd.
Ik vind het heel vreemd dat je niet anoniem aangifte kunt doen. Het is de politie toch duidelijk in wat voor situatie jij je bevindt! Op deze manier krijgen dit soort groepen gewoon Carte Blanche om overige bevolkingsgroepen uit een complete wijk weg te jagen! En dan te bedenken wat de landelijke politieke reacties waren toen één vluchtelingenfamilie uit Waspik problemen had met wat jongeren! De kamer was te klein. En dit soort incidenten, dat dagelijks voorkomt, wordt doodgezwegen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Tijdens aangifte op het politiebureau werd me toe 3 keer toe verteld dat mijn naw gegevens
bekend zouden worden bij de tegenpartij als er daadwerkelijk vervolging plaats zou vinden.
Of ik nog maar eens goed wilde nadenken of ik wel echt aangifte wilde doen want dan zou
Alsof ik midden in de nacht onder politie-begeleiding mijn huis voor niets moest verlaten.
En dan durven sommige user's hier ook nog eea te bagatelliseren en te downplayen.
O, dus jij wordt als transseksueel weggepest in Breda door Marokkanen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Walgelijke opmerking.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:30 schreef Ryan3 het volgende:
O, dus jij wordt als transseksueel weggepest in Breda door Marokkanen?
Waarom?quote:
Yeah right, zo dom ben je niet. Het staat er goed genoeg omschreven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:33 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom?
Het is overigens geen opmerking maar een vraag om verduidelijking.
Zogenaamd? Je bent hier een cliché voorbeeld van zo'n triest figuur die aan het bagatelliseren en 'downplayen' is. Thanks for proving his point, troll.quote:Wat ik walgelijk vind, is dat iemand zegt dat ik geen mening mag hebben, omdat hij zogenaamd als wel of niet transseksueel iets dergelijks overkomt. Dat is pas walgelijk.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, dus jij wordt als transseksueel weggepest in Breda door Marokkanen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |