wel slecht dat ze t weer niet konden afmaken. ze moeten echt eens op cursus bij die Amerikanenquote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef Seam het volgende:
Die achtervolging was wel echt heel erg cool zeg
klopt want die amerikanen hadden met die logge koekblikken van hun die porsche op dat dijkje zeker te pakken gehad, met maar een kleine beetje collateral damagequote:Op zondag 12 april 2009 22:17 schreef Szura het volgende:
[..]
wel slecht dat ze t weer niet konden afmaken. ze moeten echt eens op cursus bij die Amerikanen
Gevaarlijke shit. Dat had ik laatst op de Boschdijk in Eindhoven... daar staat welgeteld 1 flitspaal vlak voor een stoplicht. Ik kom daar aanrijden en achter mij rijdt een rij wagens op een redelijke afstand. Ik ben bijna bij dat stoplicht, springt ie op oranje... ik trap letterlijk vol op de rem, want ja.. er staat een flitspaal voor en je moet toch stoppen. Wagens achter mij vol in de ankers, slip sporen, etc... Had ik daar bijna een fikse kettingbotsing veroorzaakt... wie zit er dan fout?quote:Op zondag 12 april 2009 20:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, oranje is stoppen als je kunt stoppen.
Zo leert iedereen het.
Ze ging ruim door rood.
quote:Op zondag 12 april 2009 21:16 schreef ASroma het volgende:
komische aflevering, politie is je beste vrind
[ afbeelding ]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |