Hoezo nog mag draaien ?quote:Op zondag 12 april 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We wachten Daniël af, voor zover hij nog mag draaien vannacht.
Wie weet binnenkortquote:Op zondag 12 april 2009 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom 3FM alleen Tonight draait. Die remix van Chromeo mag er best ook zijn.
Trustenquote:Op zondag 12 april 2009 23:50 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, om 5 uur gaat de (eerste) wekker alweer![]()
![]()
.
Zal rustig aan doenquote:Op zondag 12 april 2009 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet stiekem vol posten om nieuw topic te openen
en voor degene die niet vrij zijn niet?quote:Op zondag 12 april 2009 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voor degene die morgen vrij zijn , fijn 2de paasdag
Ja dat welquote:Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit er ook naar te luisteren, de serieuze kant van Jan Jaap
Best een strotje heeft die dame, alleen of het het juiste programma isquote:
Ach tegenwoordig is het een van de je oude jaarconferances, ieder net heeft er 1quote:Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef borisz het volgende:
In zo'n nacht als deze mis ik Mark In the Dark.
OH JJvdWal gaat de oudejaarsconference doen dit jaar
Waarvan die van SBS6 met afstand de meest tenenkrommende is.quote:Op maandag 13 april 2009 00:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig is het een van de je oude jaarconferances, ieder net heeft er 1
Damn, niet verkeerdquote:Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is een soundtrack op FIFA 09, evenals MGMT - Kids.
Remember Paul Pottsquote:Op maandag 13 april 2009 00:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best een strotje heeft die dame, alleen of het het juiste programma is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |