Beter dan donderdag. Geen last van m'n knie deze keer, dus ik houd 't ff in de gatenquote:
10 graden is het bij jullie? Dat is echt een prima loop temperatuurquote:Op maandag 13 april 2009 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter dan donderdag. Geen last van m'n knie deze keer, dus ik houd 't ff in de gaten. Lekker temperatuurtje overigens.
0,0 %quote:Op maandag 13 april 2009 11:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoe is het met de paasgedachte hans?
Ik ga proberen wat af te wisselen qua ondergrond. Ik loop nu alleen op hard (asfalt en kinderkopjes in de binnenstad van Maastricht). Eens kijken of ergens over gras of klei etc. te lopen isquote:Op maandag 13 april 2009 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
10 graden is het bij jullie? Dat is echt een prima loop temperatuur. 10 - 15 graden vind ik altijd wel prettig. Gistermiddag heb ik bij 20+ gelopen en dat is misschien weer net te warm, maar ook wel lekker vanwege het zweten. DIE LUCHT !!
. Mocht je toch last krijgen van je knie dan zou ik de demping van je schoen even checken. Al is de ondergrond waar je op rond natuurlijk ook wel belangrijk. Hard/zacht is bijvoorbeeld
wel heftig.
Succesquote:Op maandag 13 april 2009 11:41 schreef borisz het volgende:
Ik ga vanmiddag les 9 lopen, eerst een opdracht van M&O afmaken.
Ook 0,0%quote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
0,0 %. Vandaag even de rest van het houwerk van het huis schoonmaken en vanavond misschien even naar de Martiniplaza voor de wedstrijd Capitals - R'dam
. En bij jou dan ??
Fijn lijstje bij de buren iddquote:
Dan maar een dagje classics, niets mis mee zo af en toequote:Op maandag 13 april 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Fijn lijstje bij de buren idd.
http://www.radio2.nl/page/textpage/001potscissalckcor
Voor velen hier te standaard, maar goed... alles beter dan Timur.
Idd. Annemieke komt zo geforceerd blij overquote:Op maandag 13 april 2009 12:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan maar een dagje classics, niets mis mee zo af en toe.
Maar drie in het weekend is niet zo veel aan nu Diergaarde weg is.
Show van Domien is wel aardig, maar ik word een beetje moe van zijn achtergrondmuziek op de morgen. Teveel slamfm muziek op de achtergrond iedere keer. Plus na ieder nummer roept hij goedemorgen. Wordt je ook moe vanquote:Op maandag 13 april 2009 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Annemieke komt zo geforceerd blij over. Al kon Diergaarde wel weer af en toe lomp overkomen
.
Gras of klei is idd wel wat prettiger, maar het nadeel zijn dan weer de kuilen en hobbels. Ik probeer meestal toch zoveel mogelijk om op een harde ondergrond te lopen. Eventueel trek ik een extra sok aan voor wat meer demping. Maar dat is wel een beetje warmquote:Op maandag 13 april 2009 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga proberen wat af te wisselen qua ondergrond. Ik loop nu alleen op hard (asfalt en kinderkopjes in de binnenstad van Maastricht). Eens kijken of ergens over gras of klei etc. te lopen is.
Flinke omschakeling inderdaadquote:Deze temperatuur is idd prima. Vorige week bij ongeveer 20 graden gelopen en dat was weer ff wennen...
Ah, daar ben je vast nog wel even mee bezig ? Mijn advies: naar buiten met die hele zooi ! De temperatuur en vooral de rust is GEWELDIG ! Net even door de tuin gelopen en het is echt geniaal, zo lekker als het is. De temperatuur is goed (windstil!), de vogels fluiten, de katten liggen te pitten op het steigertje bij de sloot en alles staat in bloeiquote:Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ook 0,0%Net mijn scriptie weer geopend en weer aan de typ.
Ja, ik snap af en toe ook helemaal niets van die lui, maar bellen is vaak toch de snelste oplossing. Maar je krijgt dus geld van ze? Dat is toch wel tof of niet?!quote:Ik word trouwens gestalkt door de belastingdienst. Ik krijg bedragen zorg/huurtoeslag overgemaakt, waarvan ik niet weet waarvoor die moeten zijnVorige week nog op 1 dag 4 brieven van hun gekregen, waar je ook niets wijzer van wordt
Yup. Zou ook niet prettig zitten. Ik gebruik die DryFit-sokken. Zitten echt perfect en werken boven op ook nog ademend. Daarvan moet ik er geen twee overelkaar aantrekkenquote:Op maandag 13 april 2009 12:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gras of klei is idd wel wat prettiger, maar het nadeel zijn dan weer de kuilen en hobbels. Ik probeer meestal toch zoveel mogelijk om op een harde ondergrond te lopen. Eventueel trek ik een extra sok aan voor wat meer demping. Maar dat is wel een beetje warm
Annemieke vind ik echt een ramp. Laat ajb Diergaarde terugkomen. Qua muziek vind ik die Annemieke zelden boeiend en ook op mij komt zo geforceerd over. Hele programmering vandaag vind ik weinig boeiendquote:Op maandag 13 april 2009 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Annemieke komt zo geforceerd blij over. Al kon Diergaarde wel weer af en toe lomp overkomen
.
Bij Diergaarde was de muziek ook beter dan bij Annemic.quote:Op maandag 13 april 2009 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Annemieke vind ik echt een ramp. Laat ajb Diergaarde terugkomen. Qua muziek vind ik die Annemieke zelden boeiend en ook op mij komt zo geforceerd over. Hele programmering vandaag vind ik weinig boeiend. Ook weer die vreselijke Barbara om 18:00.
uuhhm dan heeft het inderdaad niet heel veel zin. Dan verlies je volgens mij ook de ' kracht ' van die sokken namelijk het ademende karakter.quote:Op maandag 13 april 2009 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Zou ook niet prettig zitten. Ik gebruik die DryFit-sokken. Zitten echt perfect en werken boven op ook nog ademend. Daarvan moet ik er geen twee overelkaar aantrekken. Dat zou niet eens fatsoenlijk in m'n schoenen passen.
Hej IedeK. De Megahit bedoel je? Man, die is zo goed ! De plaat begin ik per draaibeurtquote:Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef IedeK. het volgende:
Dankzij 3FM weer eens ouderwets hooked aan een nummer.![]()
White Lies, gisteravond voor het eerst gehoord. Heul lekkah!
Weinig aan toe te voegenquote:Op maandag 13 april 2009 12:35 schreef borisz het volgende:
Bij Diergaarde was de muziek ook beter dan bij Annemic..
Amen to thatquote:Op maandag 13 april 2009 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een artiest die de mondharmonica wèl op een goede manier in een plaat weer te verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |