True , maar zou een aparte selectie moeten zijn , omdat het moeilijk meetbaar is tegen pop, rock etc .quote:Op maandag 13 april 2009 00:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Remember Paul Potts![]()
Die is nu ook wereldberoemd... Zelfde programma...
Emotioneel geladen jongens die turkenquote:
Iddquote:Op maandag 13 april 2009 01:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Emotioneel geladen jongens die turken
Of wat dacht je van deze:quote:
Wat doe jij zo laat nog op 3fm draait toch zondagsdienst vandaagquote:Op maandag 13 april 2009 01:17 schreef Sirolf het volgende:
Awww... Daniel kwam iemand tegen in H'sum en heeft nu vreemde gevoelens in z'n buik...
Whehehe, stuk minder saai dan hierquote:
Jammer dat ik geen radio heb hier... Wacht.... Ik heb iphone earplugs bij me.... woeiquote:09:54| Pearl Jam - Black
Zag het in 't Ierlandtopic iddquote:Op maandag 13 april 2009 10:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In Killarney geweest van het weekend
Nog niet helemaal (ooit in begonnen), maar staat wel in m'n boekenkastquote:Op maandag 13 april 2009 10:25 schreef on_air het volgende:
Hebben jullie dan ook "Door Ierland met een koelkast" gelezen?
Nog niet, aanrader?quote:Op maandag 13 april 2009 10:25 schreef on_air het volgende:
Hebben jullie dan ook "Door Ierland met een koelkast" gelezen?
Psiesquote:Op maandag 13 april 2009 10:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier ook check,
even geen profiel foto's bekijken dan![]()
Op zich kan dat gewoon, maar dan moet je wel Javascript eerst uitschakelen.quote:Op maandag 13 april 2009 10:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier ook check,
even geen profiel foto's bekijken dan![]()
Tof! ga ik dan ook maar even checken op 5 meiquote:Op maandag 13 april 2009 00:56 schreef Sersjee het volgende:
Tip voor de Groningers onder ons, op het bevrijdingsfestival speelt van 16.00 tot 16.40 op de Main Stage ene Liam Finn (aka de zoon van God)
edit: O, en the Hold Steady is ook heul tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |