Kuper is geweldig. Hiddema is ook goed met zijn spelersbiografiën.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef RobinFriday het volgende:
Laatst 'Dure spitsen scoren niet' van Simon Kuper en 'De Maradona van China en andere landen' van Wiep Idzenga voor ¤2,50 aangeschaft.
Winner is ook goed idd. Ik heb 3 boekenkasten, waarvan één alleen met sportboeken. Ben aan een vierde toe, maar heb eigenlijk geen ruimte.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef RobinFriday het volgende:
Klopt Kuper is goed. Ik kan me ook geen buil vallen aan de boeken van David Winner en Jonathan Wilson, kwaliteit bijna altijd gegarandeerd.
Goed werk, blijft een leuk topic. Al een paar hintjes van gebruikt.quote:
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef RobinFriday het volgende:
Nog maar even wat boeken aangeschaft, nu nog de tijd vinden om ze daadwerkelijk te lezen.
[ afbeelding ]
er komt weer een Vitesse-boekje aanquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Bol.com
Vind zelf Marcel van Roosmalen op dit moment de beste voetbalschrijver. Kan al zijn boekjes aanraden
Ik heb hem, mag weg voor een mooi prijsje ..quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:14 schreef Jochie1900 het volgende:
Ondertussen Het wonder van Castel di Sangro en Tussen het tuig gevonden en besteld.
Als iemand een seizoen met Hellas Verona wilt verkopen of iemand weet die dat boek heeft, houd ik me aanbevolen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er komt weer een Vitesse-boekje aan
twitter:MvanRoosmalen twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 03:44:29Nu al te reserveren: http://t.co/AsLuSswSNI reageer retweet
DM verstuurd (y)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik heb hem, mag weg voor een mooi prijsje ..
quote:
Top, zeker bestellen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:MvanRoosmalen twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 03:44:29Nu al te reserveren: http://t.co/AsLuSswSNI reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |