Ik geef er toch een toelichting bijquote:
Als je hem niet kent google dan eerst voordat je als patat/friet/student/hbo-er op Gravesen stemt.quote:Op zondag 12 april 2009 19:43 schreef Paar het volgende:
Hij is niet vergeten. Niemand kent 'm. Simpelweg vanwege het feit dat niemand hier al geboren was in de tijd dat hij voetbalde. Jaja, ook jij niet. Dit is een internetforum alwaar de gemiddelde leeftijd niet veel hoger dan 25 is. Maar blijf lekker doornostaligeren, dan gaan wij weer door met de gebruikelijke patat/friet/student/hbo discussies.
Kan alsnog.quote:
Zo, nu klopt je post enigzins.quote:
Dat hij in de pré-historie voetbalde, doet niets af aan zijn klasse. Hulde voor Gunnar.quote:Trophies won:
::4 x Swedish title
::1 x Swedish cup
::2 x Italian title
::2 x Coppa Latina
::1 x Olympic Gold Medal
::4 x Swedish Top Scorer
::1 x Olympic Games Top Scorer
::5 x Italian League Top Scorer
omg pwnedquote:
Vanaf 1949 was Liedholm actief voor AC Milan, hiermee won hij in 1951, 1955 en 1975 de 'scudetto'. De mythe gaat dat Liedholm bij Milan pas na twee jaar zijn eerste mislukte pass gaf. De bijzonderheid hiervan was voor het publiek aanleiding of een vijf minuten lang aanhouden applaus te geven. Liedholm was een van de eerste spelers die zich realiseerde hoe belangrijk het was om lichamelijk in topconditie te zijn. Hij trainde dan ook veel meer dan andere spelers van zijn tijd. Liedholm zou dan ook tot zijn veertigste actief blijven als voetballer. In 1958 bereikte Liedholm met Zweden de finale van het WK 1958, waar werd verloren tegen het Brazilië van Pelé.quote:Op zondag 12 april 2009 20:34 schreef WeebI het volgende:
en dat Liedholm het niet redt tegen Lerby is waarschijnlijk gewoon terecht.
Ik kan er niks aan doen dat je op Gravesen hebt gestemd.quote:Op zondag 12 april 2009 21:32 schreef RayMania het volgende:
Wil je nog 'iets' met dit topic, tong, of is het weer één van je vele Wikipedia-copy-pastes?
Zo goed ?quote:Op zondag 12 april 2009 21:32 schreef RayMania het volgende:
Wil je nog 'iets' met dit topic, tong, of is het weer één van je vele Wikipedia-copy-pastes?
quote:Op zondag 12 april 2009 21:46 schreef Schimpie het volgende:
Ach Dixie Dean zou er ook in de 1e ronde uitvliegen tegen Peter Crouch.
Spijtig genoeg wel ja..quote:Op zondag 12 april 2009 21:46 schreef Schimpie het volgende:
Ach Dixie Dean zou er ook in de 1e ronde uitvliegen tegen Peter Crouch.
quote:
Mooiquote:Op maandag 13 april 2009 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig was ik net op tijd met dit topic.
Dat geldtook voor Litmanen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:22 schreef Prosac het volgende:
Ik heb de beste man nooit zien voetballen, dus kan er weinig een oordeel over vormen. Ongetwijfeld in zijn tijd een goede spits, maar het valt moeilijk te zeggen of hij nu ook zijn werk had gedaan.
Goede daad van het jaar.quote:Op maandag 13 april 2009 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig was ik net op tijd met dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |