Waanzinquote:Op zondag 12 april 2009 17:41 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Gravesen kiezen ipv Nordahl...Bizar..
Wanneer je Scheichel moet verkiezen boven Ljungberg weet je dat het topic sowieso geen waarde heeftquote:Op zondag 12 april 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
Als Nordahl er uit vliegt.
Ga ik in dit tournament niet meer stemmen.
Dat Thoresen verliest van Morten Olsen kan ik mee leven.
Terwijl Thoresen de buitenlander in Nederland is die de meeste goals heeft gemaakt.
Maar Gravesen verder ? Wat heeft dit tournament dan voor waarde ?
Ik ben een Arsenal fan.quote:Op zondag 12 april 2009 19:47 schreef Paar het volgende:
[..]
Wanneer je Scheichel moet verkiezen boven Ljungberg weet je dat het topic sowieso geen waarde heeft
Jij vindt Ljungberg een betere middenvelder dan dat Schmeichel een doelman was?quote:Op zondag 12 april 2009 19:47 schreef Paar het volgende:
[..]
Wanneer je Scheichel moet verkiezen boven Ljungberg weet je dat het topic sowieso geen waarde heeft
Ja ik weet het ik trek me irrelevante dingen in het leven te zwaar aanquote:Op zondag 12 april 2009 20:06 schreef Beschouw het volgende:
Mooi die woede van tong telkens als er een crack uit het verleden weggestemd gaat worden. Maar deze keer heeft hij wel gelijk. Gravesen, hoe kan je op die stumperd stemmen?
Gravesen had er wat mij betreft al vorige ronde uit gemogen. Had eerlijk gezegd verwacht dat hij tegen Nordahl ook zeker eruit zou gaan...quote:Op zondag 12 april 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
Als Nordahl er uit vliegt.
Ga ik in dit tournament niet meer stemmen.
Dat Thoresen verliest van Morten Olsen kan ik mee leven.
Terwijl Thoresen de buitenlander in Nederland is die de meeste goals heeft gemaakt.
Maar Gravesen verder ? Wat heeft dit tournament dan voor waarde ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |