Sex moet je doen, niet over praten... Tenzij het iemand is met wie je over niet al te lange tijd sex gaat hebben.quote:
Ik vind het wel leuk om over te praten als ik niemand bij de hand heb om het mee te doenquote:Op zondag 12 april 2009 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sex moet je doen, niet over praten... Tenzij het iemand is met wie je over niet al te lange tijd sex gaat hebben.
Zit je weer naakt achter de PC toevallig?quote:Op zondag 12 april 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel leuk om over te praten als ik niemand bij de hand heb om het mee te doen
Mooi, geefmaardoordus. Is vast wel weg te krijgen met een antibioticakuurtje he?quote:
Zonder fantasie is de zon ook maar de ster het dichtste bij onze planeet.quote:Op zondag 12 april 2009 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sex moet je doen, niet over praten... Tenzij het iemand is met wie je over niet al te lange tijd sex gaat hebben.
Dat mag je vinden. Ik denk er niet zo over en deel je ervaring ook niet...quote:Op zondag 12 april 2009 19:08 schreef zbbrox het volgende:
Praten over sex is leuk. En afhankelijk van de deelnemers aan het gesprek wellicht wel leuker dan the real thing.
Lekker klinisch. Gezellig.quote:Op zondag 12 april 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik denk er niet zo over en deel je ervaring ook niet...
Of de real thing met iemand moet heel slecht zijn...quote:Op zondag 12 april 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik denk er niet zo over en deel je ervaring ook niet...
Dat heb ik tot op heden nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 12 april 2009 19:11 schreef automatic_ het volgende:
Of de real thing met iemand moet heel slecht zijn...
Ik één keer maar dat waren de omstandigheden...quote:Op zondag 12 april 2009 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik tot op heden nog nooit meegemaakt.
Zometeen, nu eerst gehaktballen met satesausquote:Op zondag 12 april 2009 19:12 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Aye. Kom op msn jij duivel met sproetjes!![]()
En wat waren die omstandigheden?quote:Op zondag 12 april 2009 19:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik één keer maar dat waren de omstandigheden...
oja .. eten..quote:Op zondag 12 april 2009 19:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zometeen, nu eerst gehaktballen met satesaus
Hehe. Mag ik daarover zwijgen?quote:
Nee, maar ik heb best een leuk décolleté al zeg ik t zelfquote:Op zondag 12 april 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je weer naakt achter de PC toevallig?
Iets zegt mij dat als ik daar 'nee' op antwoord, dat dat niet tot een toelichting van jouw kant gaat leiden.quote:
Ik heb al meer met je ge'MSN'd terwijl je een leuk decolleté had. Ik ben toe aan iets nieuws...quote:Op zondag 12 april 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, maar ik heb best een leuk décolleté al zeg ik t zelf
Haha. Ik heb het een beetje verdrongen, maar het was gewoon niet fijn...quote:Op zondag 12 april 2009 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat als ik daar 'nee' op antwoord, dat dat niet tot een toelichting van jouw kant gaat leiden.
Nee!
Ik welquote:Op zondag 12 april 2009 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik tot op heden nog nooit meegemaakt.
quote:Op zondag 12 april 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik heb het een beetje verdrongen, maar het was gewoon niet fijn...
Ja, haha.quote:Op zondag 12 april 2009 19:17 schreef MNR het volgende:
Ja Auto, had je toch gelijk
(over het nieuwe maken en meerdere mensen).
Datzelfde geldt waarschijnlijk ook wel voor een aantal vrouwen waar ik het mee gedaan heb.quote:
Ik weet niet wie je bentquote:Op zondag 12 april 2009 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Datzelfde geldt waarschijnlijk ook wel voor een aantal vrouwen waar ik het mee gedaan heb.
Nee, dat kunnen we met zekerheid uitsluiten.quote:Op zondag 12 april 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
Ik weet niet wie je bentDus ik zal het niet geweest zijn
Ik heb ook een leuk decolletéquote:Op zondag 12 april 2009 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al meer met je ge'MSN'd terwijl je een leuk decolleté had. Ik ben toe aan iets nieuws...
Als visueel ingestelde man kan ik mij daar op dit moment niks bij voorstellen. En ik ben te eigenwijs om het zomaar van je aan te nemen!quote:
Hahaha, en toch zul je het met je eigen fantasie moeten doen!quote:Op zondag 12 april 2009 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als visueel ingestelde man kan ik mij daar op dit moment niks bij voorstellen. En ik ben te eigenwijs om het zomaar van je aan te nemen!
Ja, maar naakt is weer zo...quote:Op zondag 12 april 2009 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al meer met je ge'MSN'd terwijl je een leuk decolleté had. Ik ben toe aan iets nieuws...
Het kan geen toeval zijn dat ik nu net 'United States of whatever' heb opstaan op dit moment.quote:Op zondag 12 april 2009 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
Hahaha, en toch zul je het met je eigen fantasie moeten doen!
Ik zie het meer als..quote:
Dat voelt zo lekker bij je vullingen, mits aanwezig...quote:Op zondag 12 april 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
mental note: heel t papiertje van het eitje afhalen voor je het in je mond stopt JB
aaaaaaaaaargh! Zilverpapier op vullingen!quote:Op zondag 12 april 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
mental note: heel t papiertje van het eitje afhalen voor je het in je mond stopt JB
Had jij nou die cam gekocht?quote:Op zondag 12 april 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb best een leuk décolleté al zeg ik t zelf
quote:Op zondag 12 april 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Graag gedaan.quote:Op zondag 12 april 2009 19:08 schreef Skaai het volgende:
Er zit een blaasje op mijn tong btw, slaat die gonnoroe zo erg over?.
of Taraquote:Op zondag 12 april 2009 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan geen toeval zijn dat ik nu net 'United States of whatever' heb opstaan op dit moment.
Dus... Whatever..
Hee, ik had het net over jouquote:Op zondag 12 april 2009 19:36 schreef DieBoard het volgende:
[..]
of Tara
Sommige afleveringen zijn wel leukDie verschillende persoonlijkheden leken mij wel geinig en ben het sinds dien gaan downloaden
Laat me even denken...quote:
Dat komt maar heeeeeeel zelden voorquote:
Waarom single:quote:Leeftijd 29 Sekse Man Woonplaats/ regio: Amsterdam Interesses: Alles dat een echte sport genoemd kan worden. Seksuele voorkeur: vrouw Lengte en postuur: 190cm / 90 kg (gespierd) Hoe lang single? nog niet lang genoeg.. Opleiding? HBO HIO
Die is echt heerlijk hoorquote:Op zondag 12 april 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is geen sex
(en die heb ik niet)
Ik denk dat jij er wel pap van lust van wat ik produceerquote:
Dat hoorde ik jaquote:
Hm als het je alleen maar gaat om het produceren van pap, denk ik niet dat je aan mijn wensen voldoetquote:Op zondag 12 april 2009 19:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er wel pap van lust van wat ik produceer
Overmij ? :Squote:Op zondag 12 april 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik had het net over jou
[..]
Laat me even denken...
Nomomnom was lekkerquote:Op zondag 12 april 2009 19:20 schreef Rauw. het volgende:
ik hoorde gehaktbal met satésaus![]()
Maar snackkar het haantje is al dicht
Ja.quote:
Ik vind het een ideaal ding.. En inderdaad je bent er zo..quote:Op zondag 12 april 2009 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ja
de eerste keer in 3 seconden ofzo
Ik ken hem dus niet verder
Eerst t vrouwtjes genot en dan mn eigen, standaardquote:Op zondag 12 april 2009 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm als het je alleen maar gaat om het produceren van pap, denk ik niet dat je aan mijn wensen voldoet
Ach met zo'n mooie nickname is die overbodig toch!quote:Op zondag 12 april 2009 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
En toen was je hier ineens
En ik bedacht me dat je een avater nodig hebt
Dat is heel aardig van jequote:Op zondag 12 april 2009 19:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Eerst t vrouwtjes genot en dan mn eigen, standaard![]()
Geef mij maar mijn eigen genot. Als ze wat wil moet ze er om smekenquote:Op zondag 12 april 2009 19:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Eerst t vrouwtjes genot en dan mn eigen, standaard![]()
Ik vind een ava altijs wel leuk, maakt je herkenbaarquote:Op zondag 12 april 2009 19:55 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ach met zo'n mooie nickname is die overbodig toch!
Kijk, dat klinkt al beterquote:Op zondag 12 april 2009 19:56 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Geef mij maar mijn eigen genot. Als ze wat wil moet ze er om smeken.
Dat maakt het veel leuker..
Nee. Er komen er steeds meer zonder avatar. En dan moet ik gan lezen wie wat post.quote:Op zondag 12 april 2009 19:55 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ach met zo'n mooie nickname is die overbodig toch!
Hahaha, en dat is de reden die je was vergeten toe te voegen aan je lijstje?quote:Op zondag 12 april 2009 19:56 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Geef mij maar mijn eigen genot. Als ze wat wil moet ze er om smeken.
Dat maakt het veel leuker..
Ja dan zie je mijn plaatje en dan denk je ow, kan ik dat bericht mooi skippe!quote:Op zondag 12 april 2009 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Er komen er steeds meer zonder avatar. En dan moet ik gan lezen wie wat post.
Of juist:quote:Op zondag 12 april 2009 19:59 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja dan zie je mijn plaatje en dan denk je ow, kan ik dacht bericht mooi skippe!
Nou zal kijken wat ik kan vinden
Ja het was een kleine gehaktbal! Hallo!quote:
working on itquote:Op zondag 12 april 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, Rauw en Neutrino kunnen ook wel een ava gebruiken
Cool, heb ik ook gedaan! Ben er mee gestopt, wapens de deur uit gedaan toen ik zwanger was van de oudste.quote:Op zondag 12 april 2009 20:00 schreef Remake het volgende:
# Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen"![]()
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 18
# Sekse? Man
# Woonplaats/ regio? Regio Amsterdam
# Interesses? Sporten, Zwaar chillen, Schieten ( op bordjes! peace), Uitgaan
# Seksuele voorkeur? Het stoerste meisje van de klas
# Lengte en postuur? 1.88, Medium
# Hoe lang single? Maaaanden al![]()
Hoi!![]()
Een reden te meer om te zorgen voor kwaliteitsposts, zodat ik nooit de neiging zal krijgen om je over te slaanquote:Op zondag 12 april 2009 19:59 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja dan zie je mijn plaatje en dan denk je ow, kan ik dat bericht mooi skippe!
Nou zal kijken wat ik kan vinden
Dat moet je nog maar afwachtenquote:Op zondag 12 april 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of juist:Dat is die leuke vent weer
Probeer het nog eens, deze is stom.quote:
Goed zo. Nu ga ik jou binnenkort al herkennen iig.quote:
Hebben ze daar ook Spring Break?quote:Op zondag 12 april 2009 20:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet klagen over het Florida van het noorden
Waar moet ik zijn voor Matt Damon?quote:Op zondag 12 april 2009 20:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wij hebben alles wat het hartje begeert.
Hmz. Niet alleen je avatar misten we. Ook je foboquote:
Hai.. hoe is het?quote:
Pics or it didn't happen!quote:
Klopt.. ik ga zo maar eens koken..quote:Op zondag 12 april 2009 20:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja wel goed...vandaag gewerkt.. begonnen met hoofdpijn, ging over, thuis gekomen en gelijk ff gaan hardlopen...jeetje dat doet echt wonderen als je moe/suf bent
Absoluut, het blijft alleen iedere keer weer een drempel om toch te gaan lopen, ondanks dat je weet hoe blij je bent achteraf. Respect dat je bent gegaan!quote:Op zondag 12 april 2009 20:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
begonnen met hoofdpijn, ging over, thuis gekomen en gelijk ff gaan hardlopen...jeetje dat doet echt wonderen als je moe/suf bent
Nja als ik murmeli wil bijblijven moet ik toch vaker gaan... het scheelt dat ik weet dat het maar 20minuutjes is... omdat we nog in opbouw fase zijn (alleen ik herhaal elke stap voor ik naar de volgende ga met murm) En dit uit de mond van iemand die een grafhekel heeft aan hardlopen hahaquote:Op zondag 12 april 2009 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, het blijft alleen iedere keer weer een drempel om toch te gaan lopen, ondanks dat je weet hoe blij je bent achteraf. Respect dat je bent gegaan!
Van genieten.. kan nooit lang duren.quote:
Dat is het mooie van samen met een ander sporten. Je bent dan minder snel geneigd om er met de pet naar te gaan gooien. Alhoewel, ik ging ooit iedere woensdag zwemmen met een vriend van mij. Een half jaar later was dat ons vaste Playstation / bowlen / poolen / terrasje / hapje eten / filmpje kijken avond...quote:Op zondag 12 april 2009 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nja als ik murmeli wil bijblijven moet ik toch vaker gaan... het scheelt dat ik weet dat het maar 20minuutjes is... omdat we nog in opbouw fase zijn (alleen ik herhaal elke stap voor ik naar de volgende ga met murm) En dit uit de mond van iemand die een grafhekel heeft aan hardlopen haha
Gezelligheid is ook belangrijk moet je maar denkenquote:Op zondag 12 april 2009 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het mooie van samen met een ander sporten. Je bent dan minder snel geneigd om er met de pet naar te gaan gooien. Alhoewel, ik ging ooit iedere woensdag zwemmen met een vriend van mij. Een half jaar later was dat ons vaste Playstation / bowlen / poolen / terrasje / hapje eten / filmpje kijken avond...
Al tijden niet meer zo'n mooie creatie gemaaktquote:
Niet?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 20:23 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Al tijden niet meer zo'n mooie creatie gemaakt
En ik was bang dat ik mijn creatieve mojo verloren was
Ik ben diep onder de indrukquote:Op zondag 12 april 2009 20:23 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Al tijden niet meer zo'n mooie creatie gemaakt
En ik was bang dat ik mijn creatieve mojo verloren was
5 uur?quote:Op zondag 12 april 2009 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker tv kijken
moet morgen weer om 5uur mijn bed uit
Oe, als je binnenloopt, kan ik zeggen dat ik je nog van vóór die tijd kendequote:Op zondag 12 april 2009 20:31 schreef DieBoard het volgende:
In der loop de jaren hebben ik hele eigen style ontwikkeld, zal mijn cv binnenkort maar naar de Hollywoodfilm studio's sturen.
jups 5 uur op, 6uur weg, 7uur beginnen met werken... lang leve schipholquote:
Ja in die tijd dat ik nog een normaal mens was zonder geldquote:Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, als je binnenloopt, kan ik zeggen dat ik je nog van vóór die tijd kende
Ik verwacht wel de hoofdrol te spelen in je eerste productiequote:Op zondag 12 april 2009 20:31 schreef DieBoard het volgende:
In der loop de jaren hebben ik hele eigen style ontwikkeld, zal mijn cv binnenkort maar naar de Hollywoodfilm studio's sturen.
Hey krl,quote:Op zondag 12 april 2009 20:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik verwacht wel de hoofdrol te spelen in je eerste productie
Ja inderdaad. Als we allemaal zouden opschrijven wat wij beleven zouden we een serie kunnen maken van dik 10 jaarquote:Op zondag 12 april 2009 20:40 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Hey krl,
Komt goed, ik begin wel met een comedy serie zoals we die elk weekend bleven. Scheelt een hoop denk werk en is succes verzekerd
Aah thx,quote:Op zondag 12 april 2009 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan moet je bovenin op fotoboek klikken, kun je er een aanmaken
quote:Op zondag 12 april 2009 20:40 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Hey krl,
Komt goed, ik begin wel met een comedy serie zoals we die elk weekend bleven. Scheelt een hoop denk werk en is succes verzekerd
Bollywood!quote:Op zondag 12 april 2009 20:31 schreef DieBoard het volgende:
Die MP3 heb ik al zo'n 1.5 jaar op mijn Ipod staanquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 20:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die MP3 heb ik al zo'n 1.5 jaar op mijn Ipod staan
Echt te grappig
Dan moet je maar een keer met DB en mij en de rest van onze vriendengroep een weekendje meelopenquote:Op zondag 12 april 2009 20:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wij willen wel even keuren denk..
Zat leuke damesquote:Op zondag 12 april 2009 20:45 schreef DieBoard het volgende:
Ja en jij kent hier al genoeg dames die een rol kunnen spelen zodat het beeld materiaal wat beter oogt
Moet je even mijn profiel tekst lezen, daar staat de DieBoard goes Turkey afleveringquote:Op zondag 12 april 2009 20:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wij willen wel even keuren denk..
Ja dies zeker aardigquote:Op zondag 12 april 2009 20:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die MP3 heb ik al zo'n 1.5 jaar op mijn Ipod staan
Echt te grappig
Ja dat kan iedereen zijn met een helm opquote:Op zondag 12 april 2009 20:48 schreef KudFokker het volgende:
Staat me goed, zo'n Kawa!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja dat kan iedereen zijn met een helm op
Ja leuk ding.quote:Op zondag 12 april 2009 20:48 schreef KudFokker het volgende:
Staat me goed, zo'n Kawa!
[ afbeelding ]
Rondjes en slalommenquote:Op zondag 12 april 2009 20:55 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja leuk ding.Mocht je een 8 draaien of was dat te valgevoelig?
Wil ook weer op de motor. Wel even bijlessen nemen denk ik.
Koppeling laten slippen.quote:Op zondag 12 april 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Rondjes en slalommen
Maar ik was er niet zo goed in
Ik had het gevoel nog niet te pakken.
Ik vond het lastig om het gas constant te houden (ik had de hele tijd pieken en dalen)
En bij het slalommen had ik elke keer de neiging om naar de paaltjes te kijken ipv recht vooruit...
Nee, sorry. Ik werk liever.quote:Op zondag 12 april 2009 20:59 schreef zbbrox het volgende:
Wat ben ik blij dat het morgen nog een vrije dag is. Who's with me?
Mijn vader heeft mij geleerd te kijken naar het punt waar je heen wilquote:Op zondag 12 april 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Rondjes en slalommen
Maar ik was er niet zo goed in
Ik had het gevoel nog niet te pakken.
Ik vond het lastig om het gas constant te houden (ik had de hele tijd pieken en dalen)
En bij het slalommen had ik elke keer de neiging om naar de paaltjes te kijken ipv recht vooruit...
Volgens mij was jij degene die aan een gouden ketting vast zit.. een bankmedewerker toch?quote:
ikke!!!!quote:Op zondag 12 april 2009 20:59 schreef zbbrox het volgende:
Ikquote:Op zondag 12 april 2009 20:59 schreef zbbrox het volgende:
Nee?quote:Op zondag 12 april 2009 21:12 schreef MNR het volgende:
LOL!!! Iemand net ook dat fragment bij Wegmisbruikers gezien?
Nou, er is dus blijkbaar een nieuwe Wet, iets van Gedrag en zo. Gaat over snelheid bij wegwerkzaamheden.quote:
quote:
quote:
Het is een extraquote:Op zondag 12 april 2009 20:59 schreef zbbrox het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een extra. zondag
. Geef mij maar vrije dagen waarop ik ook iets anders kan doen dan naar een meubelboulevard kan gaan
.
Dat is een beetje erg zwaar! Het stuk wat ik langs Eindhoven moet doen is ook 70 gebied, maar als je 70 gaat rijden ben je juist het gevaar op de weg als iedereen om, door en langs je heen wil.quote:Op zondag 12 april 2009 21:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, er is dus blijkbaar een nieuwe Wet, iets van Gedrag en zo. Gaat over snelheid bij wegwerkzaamheden.
Er was een vrouw die reed 87 waar je 50 mocht (bij wegwerkzaamheden, binnen de bebouwde kom). En die gevolgen die daaruit naar voren kwamen: ze moest 3 (!) dagen lang een cursus gaan volgen anders was ze haar rijbewijs kwijt. Die cursus was 774 Euri en die moest ze ook nog een zelf betalen. Dus dan ben je 3 vrije dagen kwijt + dat ontzettend hoge bedrag... en dan, jaja, moet je ook nog eens de boete betalen.
Een ding kan ik je wel melden: ik rijd altijd netjes bij wegwerkzaamheden uit respect voor de mensen die daar aan de weg werken, maar ik ga dus nimmer nooit meer te hard rijden daar.
Kun je trouwens nog beter je rijbewijs ongeldig laten verklaren en opnieuw rij-examen aanvragen. Ben je veel goedkoper uit..
Maar dat is toch ronduit veel? Die nieuwe wet?
Een van de gevallen waar imaginaire valuta beter voor je zijnquote:Op zondag 12 april 2009 21:16 schreef MNR het volgende:
Die cursus was 774 Euri
Je kan ook naar het tuincenterumquote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een extra. zondag
. Geef mij maar vrije dagen waarop ik ook iets anders kan doen dan naar een meubelboulevard kan gaan
.
Dat besef ik me nu dus ook.quote:Op zondag 12 april 2009 21:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat is een beetje erg zwaar! Het stuk wat ik langs Eindhoven moet doen is ook 70 gebied, maar als je 70 gaat rijden ben je juist het gevaar op de weg als iedereen om, door en langs je heen wil.
Toch maar even inhouden komende tijd.
Ik was gisteren in Eindhoven, dát was pas leukquote:
èn de boet he L?quote:Op zondag 12 april 2009 21:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een van de gevallen waar imaginaire valuta beter voor je zijn.
Ik kan de meubelboulevard niet bereiken morgen. Of wat dan ook. Stomme marathon.quote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een extra. zondag
.
Kan het me helemaal voorstellen. Wat bracht je hier?quote:Op zondag 12 april 2009 21:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Eindhoven, dát was pas leuk.
Beetje burgerlijk doen L. Zou je best staan vermoed ik :pquote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een extra. zondag
.
Eén van de betere Thaise restaurants van Nederlandquote:Op zondag 12 april 2009 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Kan het me helemaal voorstellen. Wat bracht je hier?
Tja als mensen geen geld meer willen uitgeven en mensen banen verliezen is er 1 simpele uitwegquote:Op zondag 12 april 2009 21:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, er is dus blijkbaar een nieuwe Wet, iets van Gedrag en zo. Gaat over snelheid bij wegwerkzaamheden.
Jij shopt wel heel graag.quote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een extra. zondag
.
Zou je er ook op de fiets kunnen komen? Vast niet.quote:Op zondag 12 april 2009 21:23 schreef Q. het volgende:
Morgen gaat The Wall open. Allemaal van die ranzig grote winkels langs de A2..
oeps. Toch ook maar extra op gaan letten dan.quote:Op zondag 12 april 2009 21:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Er was een vrouw die reed 87 waar je 50 mocht (bij wegwerkzaamheden, binnen de bebouwde kom). En die gevolgen die daaruit naar voren kwamen: ze moest 3 (!) dagen lang een cursus gaan volgen anders was ze haar rijbewijs kwijt. Die cursus was 774 Euri en die moest ze ook nog een zelf betalen. Dus dan ben je 3 vrije dagen kwijt + dat ontzettend hoge bedrag... en dan, jaja, moet je ook nog eens de boete betalen.
Een ding kan ik je wel melden: ik rijd altijd netjes bij wegwerkzaamheden uit respect voor de mensen die daar aan de weg werken, maar ik ga dus nimmer nooit meer te hard rijden daar.
Kun je trouwens nog beter je rijbewijs ongeldig laten verklaren en opnieuw rij-examen aanvragen. Ben je veel goedkoper uit..
Fietsenquote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een extra. zondag
.
Gezelligquote:Op zondag 12 april 2009 21:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
[..]
Were gonna have a party like its on sale for 19,99?
Natuurlijk!quote:Op zondag 12 april 2009 21:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Eindhoven, dát was pas leuk.
Turkey? Mequote:Op zondag 12 april 2009 20:50 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Moet je even mijn profiel tekst lezen, daar staat de DieBoard goes Turkey aflevering
MAGNUMquote:Op zondag 12 april 2009 21:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beetje burgerlijk doen L. Zou je best staan vermoed ik :p
A58quote:
Ja, daarom meld ik het maar even. Ik wist het ook nog niet.quote:Op zondag 12 april 2009 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oeps. Toch ook maar extra op gaan letten dan.
TIJGERTJEquote:
Dat stuk waar 4 stroken overgaan in 2 links richting Tilburg en 2 rechts richting Den Bosch?quote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
A58
Een stuk 70 en een stuk 90. En er staan geen mensen langs de weg te werken, maar het is heel breed allemaal under construction. Als het een beetje rustig is waan je je al snel op een gewone snelweg waar je 120 mag en kan. Das een flinke bekeuring.
En natuurlijk de preek van oom agent. 'wat nou als er wel iemand staat, die toevallig struikelt, en toevallig net voor je auto valt, en toevallig een wegspattend steentje een ander raakt en toevallig..'
imo is alles toevallig, maar valt dat pas op als het mis gaat
/endrant
wedstrijd ? wat voor wedstrijd ? wat bedoel jequote:Op zondag 12 april 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
Hallo!
Wat een putwedstrijd zeg!Nou ja, volgende x beter.
Hoe is het met iedereen hier?
Voetbal. FC Groningen.quote:Op zondag 12 april 2009 21:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
wedstrijd ? wat voor wedstrijd ? wat bedoel je
Duh, je ging naar Groningen...!quote:Op zondag 12 april 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
Hallo!
Wat een putwedstrijd zeg!Nou ja, volgende x beter.
Hoe is het met iedereen hier?
Dat was ikquote:Op zondag 12 april 2009 21:13 schreef MNR het volgende:
Wowh, Rauw, je hebt een ava!![]()
Wie heeft dit aan je verstand gebracht. Dat is een briljante Fokker! geweest
Dr is zon EN cultuur.. en lekker etenquote:
Een plaatje zegt meer dan heulveul woorden.quote:Op zondag 12 april 2009 21:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat stuk waar 4 stroken overgaan in 2 links richting Tilburg en 2 rechts richting Den Bosch?
Daar rijd ik ook iedere dag
Ik vond al dat mensen zo netjes reden de laatste tijd daar. Ook richting Amsterdam. Nu begrijp ik waarom.
beter het topic dan een persoonquote:
Ah daarquote:Op zondag 12 april 2009 21:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan heulveul woorden.
[ afbeelding ]
Daaro. Zijn ze flink bezig de boel aan het verleggen.
Capitals ?quote:Op zondag 12 april 2009 21:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hopen dat de Capitals woensdag beter zijn.
Dat is basketbal.quote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Capitals ?zo geen verstand van voetbal
Ik had een muggenbult precies tussen mn tietenquote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
Wat doen de muggen hier nu weer? Of beter geformuleerd: wat deden die muggen vandaag op mijn lijf?
Ze vonden je lekker, ze kwamen je zoenen!quote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
Wat doen de muggen hier nu weer? Of beter geformuleerd: wat deden die muggen vandaag op mijn lijf?
Je weet wat ze zeggen he. Meteen het gif eruit zuigen.quote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had een muggenbult precies tussen mn tieten
Dan zal ik m gelijk zeggen dat ie naast mn tepel moet gaan zittenquote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he. Meteen het gif eruit zuigen.
Bel me volgende keer
Brave JBquote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zal ik m gelijk zeggen dat ie naast mn tepel moet gaan zitten
quote:
Ik dacht trouwens dat dat over slangenbeten gingquote:
Je hebt weer halve informatie. Gaat op bij elke beetquote:Op zondag 12 april 2009 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat dat over slangenbeten ging
Maar ik kan wel lief zijn en luisteren
soms
Schandalig zijn ze...quote:Op zondag 12 april 2009 22:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat "lekker slim" is ook erg zeg, die damesop tv
quote:Op zondag 12 april 2009 22:12 schreef Ofresca het volgende:
Mijn broertje is het aan het kijken. Toch geweldig dat die mensen zo op tv komen.![]()
Morgen, moet ik eindelijk maar dan toch gaan studeren.
Gewoon erg, maar wat zou wel hun belevingswereld zijn ? waar zouden ze wel kennis van hebben ?quote:
GEFELIquote:Op zondag 12 april 2009 22:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoor net dat een vriendin van mij zwanger is!!
Wat leuk! Eerste kindje?quote:Op zondag 12 april 2009 22:29 schreef Nouk84 het volgende:
Aaah! Wat leuk!quote:Op zondag 12 april 2009 22:29 schreef Nouk84 het volgende:
Het staat er een beetje vreemd zo je kan het lezen alsof ze zwanger is van jouquote:Op zondag 12 april 2009 22:29 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
quote:
quote:
Thanks! Eerste kindje van haar en haar vriend, Tweede kindje voor haar..quote:Op zondag 12 april 2009 22:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het staat er een beetje vreemd zo je kan het lezen alsof ze zwanger is van jouMaar gefeliciteerd
Je weet hoe je mij blij maaktquote:Op zondag 12 april 2009 22:18 schreef DieBoard het volgende:
Hey rebel,
Volgend jaar krijg je deze voor je verjaardag
lol idd van mijquote:Op zondag 12 april 2009 22:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het staat er een beetje vreemd zo je kan het lezen alsof ze zwanger is van jouMaar gefeliciteerd
Wat leuk!quote:Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef Nouk84 het volgende:
Thanks! Eerste kindje van haar en haar vriend, Tweede kindje voor haar..![]()
Staat er inderdaad raar, haha
Nog bij de dance tour wezen kijken ?quote:Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks! Eerste kindje van haar en haar vriend, Tweede kindje voor haar..![]()
Staat er inderdaad raar, haha
Ik moest al zoeken waar het op kwamquote:Op zondag 12 april 2009 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Was het al vergeten!
8? Bestaat die ook al? Ik ben afgehaakt bij 5.quote:Op zondag 12 april 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest al zoeken waar het op kwamHaha. Ik dacht RTL5, maar het is RTL8.
Ja, Talpa is RTL8 gewordenquote:Op zondag 12 april 2009 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
8? Bestaat die ook al? Ik ben afgehaakt bij 5..
Ik kijk meequote:Op zondag 12 april 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest al zoeken waar het op kwamHaha. Ik dacht RTL5, maar het is RTL8.
Dance tour? Nee dusquote:
Samen op de bankquote:
Ik lig in mijn bedjequote:
Lekker warm..quote:
Ja, dat wel! Ik wilde eigenlijk vandaag mijn bed verschonen, maar dat heb ik niet meer gedaanquote:
Wat niet iedereen kan.quote:
Ik gister.. nu bedenk ik SSSquote:Op zondag 12 april 2009 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel! Ik wilde eigenlijk vandaag mijn bed verschonen, maar dat heb ik niet meer gedaan
Hahaquote:Op zondag 12 april 2009 22:59 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik gister.. nu bedenk ik SSSmoet me was nog ophangen
Volgens mij heb jij een was-tik...quote:Op zondag 12 april 2009 22:59 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik gister.. nu bedenk ik SSSmoet me was nog ophangen
eens! maar dat komt door al jouw wasgoedquote:
Mja, dat is heel de dag al. Gelukkig is het op msn gezelligquote:
dat kan niet want je praat niet met mij!quote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is heel de dag al. Gelukkig is het op msn gezellig
Ahhhh!quote:Op zondag 12 april 2009 23:19 schreef Thrar het volgende:
[..]
dat kan niet want je praat niet met mij!
Wijf!quote:Op zondag 12 april 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
Dan maar Sex and the City, the movie, kijken
Hij staat al af, het is saaiquote:
Vind em ook niet zo leuk..quote:Op zondag 12 april 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Ik vond Thirteen leuk, maar ik vind er nu geen reet aan
Waarom deed je dat niet?quote:Op zondag 12 april 2009 23:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren wel kunnen vertellen.
Als je tussen de regels door had gelezen had je dat ook geweten.quote:
Kom je die morgen hier kijken!quote:Op zondag 12 april 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
Dan maar Sex and the City, the movie, kijken
Mn stringetjes nemen echt niet zo veel plaats inquote:Op zondag 12 april 2009 23:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
eens! maar dat komt door al jouw wasgoed
Ik vond hm leuk. Alle drie de kerenquote:
Okeeeé!quote:
Is hij dan leuker...?quote:
Draag jij een string?quote:Op zondag 12 april 2009 23:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn stringetjes nemen echt niet zo veel plaats in
Gezellig met zn 3-enquote:Op zondag 12 april 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is hij dan leuker...?
Dan doe ik dat!
3-en.... Wie is nummer 3?quote:
Anders zie je de randjes van mn onderbroek door mn spijkerbroekquote:
quote:
Ik ben iig nr 1quote:
Oow je vindt 'm niet leuk...quote:
Ik viel half in.... maar ik heb SATC nooit op tv gekeken, dus dat kan ook schelen...!quote:Op zondag 12 april 2009 23:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow je vindt 'm niet leuk...
Ik heb 'm nog nooit gezien..
Hoi!quote:
Wie denk je?quote:
Echt wel..quote:Op zondag 12 april 2009 23:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn stringetjes nemen echt niet zo veel plaats in
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik draag namelijk nooit ondergoed.quote:Op zondag 12 april 2009 23:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Anders zie je de randjes van mn onderbroek door mn spijkerbroek
Dan gaan Nouk en ik wel foto's makenquote:
Nep-vrouw!quote:Op zondag 12 april 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik viel half in.... maar ik heb SATC nooit op tv gekeken, dus dat kan ook schelen...!
Van wat? Dat Joey SATC kijkt?quote:Op zondag 12 april 2009 23:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan gaan Nouk en ik wel foto's maken![]()
Ik wil ook meekijkenquote:Op zondag 12 april 2009 23:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan gaan Nouk en ik wel foto's maken![]()
Dat hij bij ons op de bank zit!quote:
Ik heb liever foto's van jou of Nouk.quote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 12 april 2009 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever foto's van jou of Nouk.
Welke films? Vast een stuk minder dan jijquote:Op zondag 12 april 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik viel half in.... maar ik heb SATC nooit op tv gekeken, dus dat kan ook schelen...!
Welke heb je nog meer?
Ik heb er wel een aantal en heeel veel nog niet gezien.quote:Op zondag 12 april 2009 23:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Welke films? Vast een stuk minder dan jij
quote:Op zondag 12 april 2009 23:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er wel een aantal en heeel veel nog niet gezien.
P.S. I Love You?
Dus wanneer kan ik die foto's verwachten?quote:
Ja, dat weet ik, hehe. Ik ook!quote:
Ehm.... Moet ik even overleggen met haar!quote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus wanneer kan ik die foto's verwachten?
Okequote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm.... Moet ik even overleggen met haar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |