Sex moet je doen, niet over praten... Tenzij het iemand is met wie je over niet al te lange tijd sex gaat hebben.quote:
Ik vind het wel leuk om over te praten als ik niemand bij de hand heb om het mee te doenquote:Op zondag 12 april 2009 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sex moet je doen, niet over praten... Tenzij het iemand is met wie je over niet al te lange tijd sex gaat hebben.
Zit je weer naakt achter de PC toevallig?quote:Op zondag 12 april 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel leuk om over te praten als ik niemand bij de hand heb om het mee te doen
Mooi, geefmaardoordus. Is vast wel weg te krijgen met een antibioticakuurtje he?quote:
Zonder fantasie is de zon ook maar de ster het dichtste bij onze planeet.quote:Op zondag 12 april 2009 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sex moet je doen, niet over praten... Tenzij het iemand is met wie je over niet al te lange tijd sex gaat hebben.
Dat mag je vinden. Ik denk er niet zo over en deel je ervaring ook niet...quote:Op zondag 12 april 2009 19:08 schreef zbbrox het volgende:
Praten over sex is leuk. En afhankelijk van de deelnemers aan het gesprek wellicht wel leuker dan the real thing.
Lekker klinisch. Gezellig.quote:Op zondag 12 april 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik denk er niet zo over en deel je ervaring ook niet...
Of de real thing met iemand moet heel slecht zijn...quote:Op zondag 12 april 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik denk er niet zo over en deel je ervaring ook niet...
Dat heb ik tot op heden nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 12 april 2009 19:11 schreef automatic_ het volgende:
Of de real thing met iemand moet heel slecht zijn...
Ik één keer maar dat waren de omstandigheden...quote:Op zondag 12 april 2009 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik tot op heden nog nooit meegemaakt.
Zometeen, nu eerst gehaktballen met satesausquote:Op zondag 12 april 2009 19:12 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Aye. Kom op msn jij duivel met sproetjes!![]()
En wat waren die omstandigheden?quote:Op zondag 12 april 2009 19:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik één keer maar dat waren de omstandigheden...
oja .. eten..quote:Op zondag 12 april 2009 19:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zometeen, nu eerst gehaktballen met satesaus
Hehe. Mag ik daarover zwijgen?quote:
Nee, maar ik heb best een leuk décolleté al zeg ik t zelfquote:Op zondag 12 april 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je weer naakt achter de PC toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |